Merhabalar,
Çok samimi dostumun aracının motoru biraz pisti elimden geldiği kadar APC ile temizleyip daha sonrasında nemli bez ile duruladım.Parlatma olarak ise Auto Brite Pink Sheen kullandım.
Turbo ısı sacını ise elimle Vonix Krom parlatıcı ile parlattım. Elle bu kadar parladı malesef.
Öncesi
Sonrası
Herkese iyi forumlar.
Çok samimi dostumun aracının motoru biraz pisti elimden geldiği kadar APC ile temizleyip daha sonrasında nemli bez ile duruladım.Parlatma olarak ise Auto Brite Pink Sheen kullandım.
Turbo ısı sacını ise elimle Vonix Krom parlatıcı ile parlattım. Elle bu kadar parladı malesef.
Öncesi
Sonrası
Herkese iyi forumlar.




