Mr fix-Can coat-Ceramic sprey-İnfinity Canopy Sealant-Hibrit Ceramic -Ceramic wet wax-Ceramic boost

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#21
Abi ellerine sağlık inceleme için teşekkürler <3. Ancak Meguiars HCW şaşırttı. Bugüne kadar Benim arabada BSD den bile iyi boncuk veren tek ürün oldu. Ben de ıslak araca uygulama pedi ile uyguluyorum ama niye böyle olmuş anlamadım. İki gün önce arabayı yıkadım seninle konuşmuştuk TW Sealant ürünü bende iyi sonuç vermiyor demiştim. Bu kez panel başına 2 değil 4 fıs uyguladım. Dün yağmurda gözlemlediğim kadarıyla çok çok başarılı sonuç verdi. Belki de ürünlerin uygulama miktarları sonucu etkiliyordur.
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#23
Abi ellerine sağlık inceleme için teşekkürler <3. Ancak Meguiars HCW şaşırttı. Bugüne kadar Benim arabada BSD den bile iyi boncuk veren tek ürün oldu. Ben de ıslak araca uygulama pedi ile uyguluyorum ama niye böyle olmuş anlamadım. İki gün önce arabayı yıkadım seninle konuşmuştuk TW Sealant ürünü bende iyi sonuç vermiyor demiştim. Bu kez panel başına 2 değil 4 fıs uyguladım. Dün yağmurda gözlemlediğim kadarıyla çok çok başarılı sonuç verdi. Belki de ürünlerin uygulama miktarları sonucu etkiliyordur.
Kimleri görüyoruz , araçta yıkanmış paylaşım yok demek:confused:
 

UmutcanE

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2020
Mesajlar
88
Beğeniler
120
Yaş
30
İl
Trabzon
#24
Merhabalar, yine ben yine karşılaştırma.
Bu karşılaştırmayı iki ayrı araba üstünde denedim ki farklı verniklerde tepkileri takip edebilelim aynı zamanda. Bmw ye uygulamayı 13 mayısta yaptım, videodaki ilk yıkama tarihi 15 gün sonra. Clio ya uygulama tarihim 18 mayıs. Bu gün 12. Günü ilk yıkaması..

Araçlar kez yağmura maruz kaldılar, özellikle bmw daha kirli bir ortamda daha fazla km yaptı.

Kirlenme durumları;
Ekli dosyayı görüntüle 19628
Ekli dosyayı görüntüle 19629
Ekli dosyayı görüntüle 19630

Burada ilginç bir durumla karşı karşıya kalıyoruz, çünkü iki araç kirlenme durumları birbirinden oldukça farklı çıkıyor. Sırala söyle oluştu.

Bmw için kirlenme durumu. 21 mayıs da ki kontrol neticesinde.

Azdan çoğa doğru
1. meg
2. tw sarı
3. sams
4. mr fix
5. can coat
6. tw yeşil
7 infinty

Clio için kirlenme durumu

Azdan çoğa doğru
1.infinty
2. tw yeşil
3. sams
4. tw sarı
5 meg
6.cancoat
7.mr fix

Parlaklık

Ekli dosyayı görüntüle 19631
Ekli dosyayı görüntüle 19632
Ekli dosyayı görüntüle 19633


İki araç içinde aynı sonuçlar elde ettik neredeyse. o yüzden ortak kanımızı yazacağım.

1. infinty, harika derin bir renk veriyor. Ben buradayı diye bağırıyor. Hani apex detailing diyor ya, darker, richer diye tam o işte.
2 can coat. İnfinty ile aynı, Not: clio da 1 . can coat, infity ikinci.
3. mr fix. güzel camsı bir parlaklığı var.
4 tw ceramic sprey. güzel parlaklığı var. ama iyi silinmezse leke bırakabiliyor.
5.Sams.
6.tw sarı
7 meg.

Kayganlık

1.tw sarı
2 tw yeşil
3.sams
4.meg
5.infinty
6.cancoat
.7.mr fix

Boncuklama

1.cancoat: efsane diyorum
2.İnnfinty harika diyorum
3. mr. fix çok başarılı diyorum
4 sams: bu sprey ürünler içinde en iyisi
5 tw yeşil: iyi düzeyde
6 tw sarı: tatmin etmedi
7.Meg. büyük hayal kırıklığı oldu

Artık dayanım takibimizde, ne kadar sürerse bakalım.

buyurun videomuz.Boncuklarla dans.


Umarım beğenirsiniz.
Abi bu çinli kardeşin doğru yıkamalarla ortalama kalıcılık ömrü ne olur ? Birde abicim infinity almak istesek nereden almamızı önerirsin ?
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#26
Abi ellerine sağlık inceleme için teşekkürler QUOTE]Panel basi 2 fis diyorlar ya bence de bu hikaye galiba biraz bol sikayim ben de bir dahakine. Belki bende de bu sefer az dayabma sebeplerinden biri de budur. Elin arabasina sikarken cimri demesinler diye bol siktiydim, onlarinkilerde zemin hazirligi bile yapmadan hala dayanim gosterirken bende cabucak yok olma sebeplerinden biri de bu olabilir :) katiliyorum yani bu gorusunuze ben de. Iki kati denenebilir.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#27
Kesinlikle bir de öyle deneyin derim. 3. uygulamam oldu bu. Daha önceden hep iki fıs uyguluyordum bu sefer dediğim gibi fazlaca kullandım. Dün yağmurda 50 km kadar sürdüm ve epey memnun kaldım.
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
926
Beğeniler
2,038
Yaş
42
İl
İstanbul
#28
Üstat kalbur üstü karşılaştırmalarına bir yenisini eklemişsin ellerine sağlık. Ayrıca Mr.fix için bu konuyu okurken bir aydınlanma yaşadım şu anda yaptığım uygulamayla ilgili. :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#30
Masterım yorumlarına bittim:komik: ellerinize sağlık. Cancoat iyi iş çıkarmış. Ceramic hala almadığım için pişman değilim:D
Teşekkür ederim kardeşim, bence almalısın, aslonda iyi ürün ama diğerleri nirvana olduğu için o biraz altta kalıyor.
Al kardesim bak kampanyali urun var omrslhmms diye biri satiyor forumda :) dost indirimi de varmis :)

@onurçiko kahvaltida videoyu izlerken konusu ne zaman acilir acaba dediydim açıkmış bile :) foruma bakmadan videoya bakmıştım. Yine sahane test. Can coat bir gun alacam insallah merakim olan bir urun, kolay seramik kafasiyla degil de hizli cila mantigiyla guzel gelir bence :)
Infinity falan bizi boza tabi bir delikanli bizi ona bogmazsa :)

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim kardeşim, aynen cancoat hızlı cila gibi uygula geç.
İnfinty inşallah getirir biri, çok güzel ürünleri var ama bir havalandılar fiyatları uçuyor.
Abi ellerine sağlık inceleme için teşekkürler <3. Ancak Meguiars HCW şaşırttı. Bugüne kadar Benim arabada BSD den bile iyi boncuk veren tek ürün oldu. Ben de ıslak araca uygulama pedi ile uyguluyorum ama niye böyle olmuş anlamadım. İki gün önce arabayı yıkadım seninle konuşmuştuk TW Sealant ürünü bende iyi sonuç vermiyor demiştim. Bu kez panel başına 2 değil 4 fıs uyguladım. Dün yağmurda gözlemlediğim kadarıyla çok çok başarılı sonuç verdi. Belki de ürünlerin uygulama miktarları sonucu etkiliyordur.
Teşekkür ederim kardeşim, aslında meg i, ilk sıktım, hiç etki etmedi az sıktım diye bir saha sıktım, yani az ürün uygulamadım kesinlikle. Meg de bu sorunu forensic detailing de bir videosunda dile getirmişti. İlk kullanımda çok güzel boncukluyor ama şişe bekleyince etkisini kaybediyor demişti, içinde bir madde ya uçuyor yada dibe çöküyor falan diye düşünüyorum. O iyice çalkalayın demişti, bende öylede yaptım ama ayrıca tekrar denerim onu. Senin boncukları biliyorum, kesin yazarsın demiştim zaten konuyu açarken aklıma geldi.
Abi bu çinli kardeşin doğru yıkamalarla ortalama kalıcılık ömrü ne olur ? Birde abicim infinity almak istesek nereden almamızı önerirsin ?
Ortalama 4-5 ay ömrü oluyor rahatlıkla.
İnfinity için şu an bilmiyorum nereden alınır.
Üstat kalbur üstü karşılaştırmalarına bir yenisini eklemişsin ellerine sağlık. Ayrıca Mr.fix için bu konuyu okurken bir aydınlanma yaşadım şu anda yaptığım uygulamayla ilgili. :)
Teşekkür ederim, fikir verdiyse ne mutlu
onur ustaline koluna saglık yine referans çalışma olmuş :alkis:
Teşekkür ederim Recep ustam. Yapmaya çalışıypruz kendi çapımızda birşeyler.
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#31
Üstadım ellerine sağlık yine harika bir kıyaslama olmuş. Farklı farklı alanlarda ürünlerin birbirine olan durumunu detaylıca aktarman, ürün seçerken öncelik verilen konu açısından çok faydalı oluyor, bu özenin için ayrıca teşekkürler

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hilmi

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Nis 2020
Mesajlar
203
Beğeniler
599
İl
Eskisehir
#32
ELİne saglik abi cok guzel olmus. ELimde az bisey mr fix vardi gittimde jant kapaklarina surdum simdide wax alamiyorum
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#33
Üstadım ellerine sağlık yine harika bir kıyaslama olmuş. Farklı farklı alanlarda ürünlerin birbirine olan durumunu detaylıca aktarman, ürün seçerken öncelik verilen konu açısından çok faydalı oluyor, bu özenin için ayrıca teşekkürler

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim kardeşim nazik yorumun için. Dediğin gibi ürünler farklı panellerde ve farklı verniklerde değişik sonuçlar verebiliyor.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#36
Glass Canopy üretimi bitmiş fakat markanın başka sealentları var. Bu işi yaparsa @Tonyukuk07 hocam yapar. :komik:
Üzüldüm bu habere, artık bunu kullanmam bitmesim diye:) artık koleksiyonluk.
Evet güzel ürünleri var, mesela qw ları falanda çok güzel boncukluyor.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#39
İnceleme için teşekkürler master infnitiy canopy en iyi uygulama şekli bu şekilde ped ile yapılıyor diğer türlü yüzeyden silmesi ciddi zorluyor.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#40
İnceleme için teşekkürler master infnitiy canopy en iyi uygulama şekli bu şekilde ped ile yapılıyor diğer türlü yüzeyden silmesi ciddi zorluyor.
Evet Sensei pade sıkıp uygulamak lazım, yüzeye direk sıkmamak lazım, zaten şişede açıkmada da yazıyor, direk yüzeye sıkmayın diye. Ben videoda biraz sıkıyorum yanlışlıkla ama:)