Merhabalar herkese;
Ankara'dan canım kankam geldi, eee buraya kadar gelmişken detaysız göndermek olmazdı.Güzel ve yorucu bir detay günü geçirdik kendisiyle. @Muratcan da yardım etti sağolsun, kaldım iki Murat'ın arasında
Konuya geçelim. Kaputta yarım çekilmiş 7 senelik 3m film vardı, onu sökerek işe başladık. Isı tabancası, sıcak su ile söksekte yer yer yapışkanlar kaldı. Aslında yavaş çalışsam belki hiç yapışkan kalmazdı ama ben biraz aceleci davrandım.
Bu arada kirli hallerini atayım;
Sonra davlumbazlara ceviz ve Jantlara KC FB ile başladık.
Ön yıkamamıza Flowey B33 ile yaptık. Bu arada detay fırçamız ile detayımızı yaptık. Akabinde durulayıp jant, lastik, davlumbaz detaylarına giriştik.
Sonax turuncu şampuan tercihimizle kova ve çoklu eldiven yöntemiyle temaslı yıkamamızı gerçekleştirdik.
Tekrar durulayıp araç ışlakken Bilt hammer Korrosol ile kaporta demirtozlarından kurtulduk. Güzel ürün sevdim. Kokusu ağır değil. renk itibariyle pek belli olmadı demirtozları.
Hemen arkadasından Biilt Hammer ile kil işlemimizi gerçekleştirdik. Ad Jtt ile zifleri aldık.
Sonrasında durulama kurulama işlemlerini hallettik.
Sıra geldi kaputta kalan yapışkanları almaya. AD Jtt, Gazyağı, ipa hiçbiri tamamen etkili olmadı.AD Jtt ile yumuşatıp yüzeyden plastik spatula ile kazıdık üstüne soft99 9800 ile keçe ile geçtim ve yapışkanlardan kurtulduk.
Maskelememizi yaptık, boya kalınlık ve parlalık ölçümlerini yaptık. Parlaklık 77-83 GU arasındaydı.
Çiziklerin durumu ve spot testlerden sonra Sonax Cutmax ve Angelwax Resurrection ile Cutting işlemine başladık. UFS Domastic keçe ve rotary makina ikilisi.
Bu arada Murat camlara Sonax Glass Polish ile cam çiziklerini aldı.Padon pad, rotary makina ile.
Camları bitirip arkamdan Sonax Perfect finish ile arkamdan devam etti. Meg. microfiber pad ve orbital makina ile.
Artık polisaj işlemimiz bitti, polisaj sonrası parlaklık ölçümümüzün 95-97 GU arası bir değere ulaştı. Maalesef seramik sonrası parlaklık değeri ölçümü almayı unuttuk yorgunluktan
Aracımızı B33 ile son kez yıkadıktan sonra Sonax cc36 ın kutu açılışını yaptık.
Öncelikle kutudan çıkan yüzey temizlik ürününü kullandık ki yzüeydeki artıklardan tamamen kurtulalım.
Akabinde ana korumamız olan Base Coat ı uyguladık. Uygulama bezine fıslayıp sürülüyor, 1 dk içinde siliniyor, oldukça kolay uygulaması.
Bu işlem ardında kürleşme için en az bir saat bekleniyor ki sonraki aşamaya geçebilelim.
Kürleşmeyi beklerken hem dinlendik, kahvemizi içtik hem diğer uygulamaları yaptık.
Davlumbazlar CG Barebones, bu işin kingi. Üstüne tanımam gerçekten. Tamam Pearl da iyi ama bunun gibisi yok.
Lastiklere Angelwax Elixir kullandım. Oldukça beğendiim, Parlaklık falan kalite kokuyor. Belli yani. Dayanımı Murat söyler artık.
Jantları angelwax Billbery kullandım, bu üründe çok beğendim, jantlara oldukça parlaklık ve dirilik kazandırdı.
Artık son işlemimiz GlossCoat ı uygulama vakti geldi, Köpük gibi birşey, enteresan bir ürün, yine uygulama pedi ile uygulanıyor, sürüp siliniyor. Murat mı bol kullandı yoksa ürün mü bereketsiz anlamadık, arabayı zor çıkardı, yada tam yetti diyelim. diğer ürünşer belki bir araba daha çıkarır ama bu bitti. gitti milyarlık takım hesabı, kalan ürünleri bu olmadan nasıl uygulayacaz soru işareti?
Artık Finaller diyelim.

Ankara'dan canım kankam geldi, eee buraya kadar gelmişken detaysız göndermek olmazdı.Güzel ve yorucu bir detay günü geçirdik kendisiyle. @Muratcan da yardım etti sağolsun, kaldım iki Murat'ın arasında
Konuya geçelim. Kaputta yarım çekilmiş 7 senelik 3m film vardı, onu sökerek işe başladık. Isı tabancası, sıcak su ile söksekte yer yer yapışkanlar kaldı. Aslında yavaş çalışsam belki hiç yapışkan kalmazdı ama ben biraz aceleci davrandım.
Bu arada kirli hallerini atayım;





Sonra davlumbazlara ceviz ve Jantlara KC FB ile başladık.


Ön yıkamamıza Flowey B33 ile yaptık. Bu arada detay fırçamız ile detayımızı yaptık. Akabinde durulayıp jant, lastik, davlumbaz detaylarına giriştik.
Sonax turuncu şampuan tercihimizle kova ve çoklu eldiven yöntemiyle temaslı yıkamamızı gerçekleştirdik.


Tekrar durulayıp araç ışlakken Bilt hammer Korrosol ile kaporta demirtozlarından kurtulduk. Güzel ürün sevdim. Kokusu ağır değil. renk itibariyle pek belli olmadı demirtozları.


Hemen arkadasından Biilt Hammer ile kil işlemimizi gerçekleştirdik. Ad Jtt ile zifleri aldık.


Sonrasında durulama kurulama işlemlerini hallettik.
Sıra geldi kaputta kalan yapışkanları almaya. AD Jtt, Gazyağı, ipa hiçbiri tamamen etkili olmadı.AD Jtt ile yumuşatıp yüzeyden plastik spatula ile kazıdık üstüne soft99 9800 ile keçe ile geçtim ve yapışkanlardan kurtulduk.
Maskelememizi yaptık, boya kalınlık ve parlalık ölçümlerini yaptık. Parlaklık 77-83 GU arasındaydı.
Çiziklerin durumu ve spot testlerden sonra Sonax Cutmax ve Angelwax Resurrection ile Cutting işlemine başladık. UFS Domastic keçe ve rotary makina ikilisi.
Bu arada Murat camlara Sonax Glass Polish ile cam çiziklerini aldı.Padon pad, rotary makina ile.
Camları bitirip arkamdan Sonax Perfect finish ile arkamdan devam etti. Meg. microfiber pad ve orbital makina ile.
Artık polisaj işlemimiz bitti, polisaj sonrası parlaklık ölçümümüzün 95-97 GU arası bir değere ulaştı. Maalesef seramik sonrası parlaklık değeri ölçümü almayı unuttuk yorgunluktan
Aracımızı B33 ile son kez yıkadıktan sonra Sonax cc36 ın kutu açılışını yaptık.


Öncelikle kutudan çıkan yüzey temizlik ürününü kullandık ki yzüeydeki artıklardan tamamen kurtulalım.

Akabinde ana korumamız olan Base Coat ı uyguladık. Uygulama bezine fıslayıp sürülüyor, 1 dk içinde siliniyor, oldukça kolay uygulaması.

Bu işlem ardında kürleşme için en az bir saat bekleniyor ki sonraki aşamaya geçebilelim.
Kürleşmeyi beklerken hem dinlendik, kahvemizi içtik hem diğer uygulamaları yaptık.
Davlumbazlar CG Barebones, bu işin kingi. Üstüne tanımam gerçekten. Tamam Pearl da iyi ama bunun gibisi yok.


Lastiklere Angelwax Elixir kullandım. Oldukça beğendiim, Parlaklık falan kalite kokuyor. Belli yani. Dayanımı Murat söyler artık.


Jantları angelwax Billbery kullandım, bu üründe çok beğendim, jantlara oldukça parlaklık ve dirilik kazandırdı.


Artık son işlemimiz GlossCoat ı uygulama vakti geldi, Köpük gibi birşey, enteresan bir ürün, yine uygulama pedi ile uygulanıyor, sürüp siliniyor. Murat mı bol kullandı yoksa ürün mü bereketsiz anlamadık, arabayı zor çıkardı, yada tam yetti diyelim. diğer ürünşer belki bir araba daha çıkarır ama bu bitti. gitti milyarlık takım hesabı, kalan ürünleri bu olmadan nasıl uygulayacaz soru işareti?

Artık Finaller diyelim.





