Newmix urunleri

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#21
Cok gec olsada sonuclari bildireyim iki sefer kullanma firsati yakaladim. Ama resimlerimiz yok.

Lastik parlaticilari hangi yontemle denediysem ya 30. Kmden itibaren yada 3. gunden itibaren kendisini birakiyor. Etkisi gidiyor. Su iticilikten soz edilemez. Davlumbazlarda kullanildiginda sanki hidrofobik bir yuzeye uyguluyormus gibi orumcek agi gibi acilip boncuklaniyor. Dayanimi yok. Parlakliklari abartili degil matta degil. Uygulamasi kolay eldiven tavsiye ederim. Baya bir yapis yapis.

Torpido urunlerin ikiside guzel kullanimi eglenceli ben baya sevdim ama on goguste hala kullanma taraftari degilim motor, tampon trimleri, kapi esikleri, bagaj trimleri gibi yerlerde cok guzel isler cikariyor. Siyahligi geri getiriyor. Su iticilik bakim kreminde birazcik var. Dayanim olarak sivi olan daha iyi. Toz tutma ikisi icinde gayet az. Plak2r ile mattefect arasinda diyebilirim toz hususunda. Bakim kreminin kayganligi cok dogal. Eldivensiz uygulasanizda uzmez.

Doseme temizleyici(vp carpetin 1:15 1:10 sulandirilmis hali gibi nazik temizliyor), cam temizleyicilerini torpido bakim kremini tavsiye edebilirim gunumuzde ucuz bir alternatif. Ama f/p degil belirteyim.

Motor temizleyici, Hizli cila, jant temizleyici, fircali sampualarini asiri ihtiyac halinde ve zor durumda kullanilabilir. Yeni urunler falan da cikarmislar. Kendi sayfalarinda cok komik videolar cekmisler bu arada bakmak isteyen bir goz atsin face ye. Bu marka detailing degil oto yikama markasi.


Selametle
 

ultimasalida

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
242
Beğeniler
183
İl
İstanbul
#23
konuyu tek seferde okuyan biri için buyuk umutla baslayıp husrana donusen bir marka olmus. şu "herşeyi ben bilirim-sen yapamamışsın-o öyle olmaz-sil milleti yanıltma" tarzı yaklasımlar bıtmeden olmaz bu iş o-l-m-a-z. herkes muhendıs degıl senın uygulama bıcımın dıyelımkı uretıcı olarak doğru (kaldıkı konusmada atlet-bastırarak ovalama lafları falan gecıyor) fakat herkes senın bıldıgın yada kullanma talımatı yazsan bıle okuyup yapmıyor ülkemizde
hala üstüpü ile cila kullanmaya calısan bir milletiz. bu durumda sen ınsalar yanlıs uygulasalar bıle buna gore urunu gelıstıreceksın madem oyle kendın uygulama vıdeoları yayınlayacaksın boyle yaparsan daha verımlı sonuc alırsın dıyeceksın.
gel gelelım kendı yorumları dahı dogru olmasada bız bunların kralını yaparız tavırlarını sonuca dokmelerını beklerım. buyursunlar kımse ellerını tutmuyor yapsınlar bızde onu kullanalım
kımse can atmıyor ıthal urun kullanmaya. o sevıyeye cıkın gule oynaya kullanalım yerlı urunu
 

Ediz

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
67
Beğeniler
54
Yaş
34
#24
ve aradan 1 sene geçer/ürünler aynı. tam hızlı cila /torpido,döşeme temizleyici seti buldum hemde "yerli" derken yersiz yorumları ve özgüvenleri yüzünden yine sil baştan aramaya devam edicem şimdi. @Mentalfeed inceleme için teşekkürler üstadım.
 

GirayGirgin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
448
Beğeniler
1,805
Yaş
36
İl
Çanakkale
#25
Aslında ne cevherlerimiz var ama nasıl olsa satın alıyoruz niye üretelim ki kafasında olan bir millet olduğumuz için dışa bağımlılık malesef nesiller boyu sürüp gidecek
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#26
ve aradan 1 sene geçer/ürünler aynı. tam hızlı cila /torpido,döşeme temizleyici seti buldum hemde "yerli" derken yersiz yorumları ve özgüvenleri yüzünden yine sil baştan aramaya devam edicem şimdi. @Mentalfeed inceleme için teşekkürler üstadım.
Malesef üzücü bir durum şuraya da bakınızTombul Japon Konusu
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#27
Aslında ne cevherlerimiz var ama nasıl olsa satın alıyoruz niye üretelim ki kafasında olan bir millet olduğumuz için dışa bağımlılık malesef nesiller boyu sürüp gidecek
Çok uğraştım bu hususta kıyıda köşede kalan hakkaten dürüst birileri vardır diye ama malesef. Benim adım cesetçiye onlarınki vurguncuya
 

tgykya

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
140
Beğeniler
105
Yaş
34
İl
İstanbul
#28
Ben bu markayı kullanıyorum Aytaç bey kaliteli bir esnaf ve kaliteli bir insan hiçbir bağım yok tanımam. Tutumun dan ve müşteriye karşı olan ilgisinden ötürü diyorum bunu N11 de en iyi satıcı seçildi zaten. Krem cilası çok iyi bence farları Kromları boyalı yüzeyi çok iyi parlatıyor torpido kremi de keza öyle. Lastik parlatıcı da güzel ama uzun ömürlü değil. Ben en kral solvent içeren lastik parlatıcı aldım ondan da memnun kalmadım açıkcası.
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#30
Başka bir forumda bir üye ürünlerini önerdi
Ben bu markayı kullanıyorum Aytaç bey kaliteli bir esnaf ve kaliteli bir insan hiçbir bağım yok tanımam. Tutumun dan ve müşteriye karşı olan ilgisinden ötürü diyorum bunu N11 de en iyi satıcı seçildi zaten. Krem cilası çok iyi bence farları Kromları boyalı yüzeyi çok iyi parlatıyor torpido kremi de keza öyle. Lastik parlatıcı da güzel ama uzun ömürlü değil. Ben en kral solvent içeren lastik parlatıcı aldım ondan da memnun kalmadım açıkcası.
Dediklerimi yanlış algılamayın ancak daha bu markayı öneren bir gurme görmedim. Ayrıca konuda yaşanan olay fazlasıyla tatsız. Hızlı cila diye satıp üstüne yapamamışsın diye azarlayıp video sildirmek oldukça kaba. Kimse aldığı ürünün videosunu sildiremez. Arada bir anlaşma olur ürün veya para karşılığı inceler olmamış denir yada yanlış uygulanmış videonun ürünün gerçek performansının yansıtılmadığı durumun etik olmayacağı bildirilir. Sildirirken hiç de ilgi göremedim açıkçası.
Ürünlere gelirsek de şöyle bir problem var. Doğru dürüst 3. kaynak testleri yok. Doğru dürüst ürün denememiş insanlar bu ürünü alıyor diyelim sonuçtan memnun eyvallah, ancak şöyle bir problem var, çeşit denememiş. Yani en en basit kışlık fussoyu yazlık kiwaminiyi, authenici denemiş bir insanın yorumuyla bir olacağını düşünmüyorum. Bu yolda gitseydik hala ÇBS cila kullanıyorduk. Ne bileyim dodo juice, zymölü bin türlü markanın ürünü var. Bunların çoğunu denemiş insanlar bu ürünün bu piyasaya hitap ettiğine dahi inanmıyor. Çok ürün deneyen birisi değilim ancak bende düşünmüyorum.
Yerli üreticiler ile ilgili farklı forumlarda farklı şeyler de tartışılıyor. Açık açık durum şu bize göre ürün üreten yok. Haksız diyemem çünkü biz genele nazaran küçük bir kitleyiz. Firmalar da haklı olarak bu pazara yönelmiyor firmanın tercihidir saygı duyarım. Ancak firmanın atletle parlat demesi de firmanın da bu konuda tercihten öte bilgi eksikliği yaşadığını düşünüyorum. Bu piyasaya hitaben ürünlerin üreticiler tarafından yapılması ve 3. kişiler tarafından test edilmemesi, yayılmaması vs. şeylerin bu tarz yerlerde yerli ürünlerin önünü kesiyor.
En son bir lastik parlatıcı vardı tonyin di galiba oldu bitti ürünler ulaştı daha memnun olan görmedim. O yerli değildi sanırsam ancak satıcı tarafından testi dahi yoktu yanlış hatırlamıyorsam. Davlumbaz, lastik veya plastik hiç bir yerde tutunamayan çöp bir ürün ortaya çıktı. İnstagramda bol bol görüyoruz bu firma değil ancak adam genel temizleyiciyle sararmış farı siliyor far temizleniyor güya bak. Biz zaten zevkine far zımparalıyoruz.

Forumdan bir üye, bir çoğumuzun kat ve katı ürün denemiş birisi bimde satılan wax testi yapmıştı. Şimdi bu waxı gidip ürün denememiş birine versek iyi oldu araba bir parladı der çok da memnun kalır. Bu adam 2-3 ürün denetin, videolarını izletin olayı kavratın ve bu ürünü verin sizce sonuç aynı olur mu ? Ürünler iyi olsun bizde fazla para vermeden alalım, hem de döviz ülke içinde kalsın. Bir sorunumuz veya sorumuz olduğunda firmaya telefon açalım. Alım yapılacağında firmalarla iletişime geçelim. Yabancı sitelerden ürün getirmek için kargo parası hesaplamakla, talep toplamakla uğraşmayalım. Ancak sonuç belli demek isterim daha fazla da bir şey demek istemem. Niyetim yerli üreticileri kötülemek değil. Ancak ürünlerin pazarlamasında ve kullanıcılara lanse ediliş şeklinin etik olduğunu düşünmüyorum. İnşallah bir gün firmalar şu ürün karşısında bu ürünümüz daha iyi diye 50/50 videoları atar bizde nasipleniriz.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#31
Başka bir forumda bir üye ürünlerini önerdi

Dediklerimi yanlış algılamayın ancak daha bu markayı öneren bir gurme görmedim. Ayrıca konuda yaşanan olay fazlasıyla tatsız. Hızlı cila diye satıp üstüne yapamamışsın diye azarlayıp video sildirmek oldukça kaba. Kimse aldığı ürünün videosunu sildiremez. Arada bir anlaşma olur ürün veya para karşılığı inceler olmamış denir yada yanlış uygulanmış videonun ürünün gerçek performansının yansıtılmadığı durumun etik olmayacağı bildirilir. Sildirirken hiç de ilgi göremedim açıkçası.
Ürünlere gelirsek de şöyle bir problem var. Doğru dürüst 3. kaynak testleri yok. Doğru dürüst ürün denememiş insanlar bu ürünü alıyor diyelim sonuçtan memnun eyvallah, ancak şöyle bir problem var, çeşit denememiş. Yani en en basit kışlık fussoyu yazlık kiwaminiyi, authenici denemiş bir insanın yorumuyla bir olacağını düşünmüyorum. Bu yolda gitseydik hala ÇBS cila kullanıyorduk. Ne bileyim dodo juice, zymölü bin türlü markanın ürünü var. Bunların çoğunu denemiş insanlar bu ürünün bu piyasaya hitap ettiğine dahi inanmıyor. Çok ürün deneyen birisi değilim ancak bende düşünmüyorum.
Yerli üreticiler ile ilgili farklı forumlarda farklı şeyler de tartışılıyor. Açık açık durum şu bize göre ürün üreten yok. Haksız diyemem çünkü biz genele nazaran küçük bir kitleyiz. Firmalar da haklı olarak bu pazara yönelmiyor firmanın tercihidir saygı duyarım. Ancak firmanın atletle parlat demesi de firmanın da bu konuda tercihten öte bilgi eksikliği yaşadığını düşünüyorum. Bu piyasaya hitaben ürünlerin üreticiler tarafından yapılması ve 3. kişiler tarafından test edilmemesi, yayılmaması vs. şeylerin bu tarz yerlerde yerli ürünlerin önünü kesiyor.
En son bir lastik parlatıcı vardı tonyin di galiba oldu bitti ürünler ulaştı daha memnun olan görmedim. O yerli değildi sanırsam ancak satıcı tarafından testi dahi yoktu yanlış hatırlamıyorsam. Davlumbaz, lastik veya plastik hiç bir yerde tutunamayan çöp bir ürün ortaya çıktı. İnstagramda bol bol görüyoruz bu firma değil ancak adam genel temizleyiciyle sararmış farı siliyor far temizleniyor güya bak. Biz zaten zevkine far zımparalıyoruz.

Forumdan bir üye, bir çoğumuzun kat ve katı ürün denemiş birisi bimde satılan wax testi yapmıştı. Şimdi bu waxı gidip ürün denememiş birine versek iyi oldu araba bir parladı der çok da memnun kalır. Bu adam 2-3 ürün denetin, videolarını izletin olayı kavratın ve bu ürünü verin sizce sonuç aynı olur mu ? Ürünler iyi olsun bizde fazla para vermeden alalım, hem de döviz ülke içinde kalsın. Bir sorunumuz veya sorumuz olduğunda firmaya telefon açalım. Alım yapılacağında firmalarla iletişime geçelim. Yabancı sitelerden ürün getirmek için kargo parası hesaplamakla, talep toplamakla uğraşmayalım. Ancak sonuç belli demek isterim daha fazla da bir şey demek istemem. Niyetim yerli üreticileri kötülemek değil. Ancak ürünlerin pazarlamasında ve kullanıcılara lanse ediliş şeklinin etik olduğunu düşünmüyorum. İnşallah bir gün firmalar şu ürün karşısında bu ürünümüz daha iyi diye 50/50 videoları atar bizde nasipleniriz.
Kardeşim şahane yazmışsın, duygularıma tercüman olmuşsun ağzına sağlık... Nerede bir böyle ürün sorusu gelse(göğüs koruyucu, lastik parlatıcı, Wax önerisi mesela) anında newmix newmix yazanlar geliyor :) ürün evet yüzeyde hiçbişi olmayan haline göre illaki fark ettiriyordur, illaki etkisi vardır. Ama bu ürünü alanların çoğu hayatında ilk kez "detail" ürünü alan-aldığını düşünen. bu zamana kadar bimdeki silikonlu camsille araç boyasını koruyan kişiler. Fiyatlar da ekonomik geliyor, N11 üstünden setler, sosyal medyadan satışlar övgüler, fan grupları vs. Hani yerli üretim olsa da keşke doya doya biz de alsak kullansak, şundan 1 lt bundan 250 ml alalım diye düşünmesek. Ama firmanın ilk zamanları çok net hatırlıyorum @Mentalfeed tek tek denemiş yorumlarını son derece detaylı şekilde yazmıştı. Konuyu hatırlıyordum, ama markanın newmix olduğu tamamen aklımdan çıkmış. Konu hortlayınca şimşekler çaktı, taşlar yerine oturdu :) bir ürünü alırken eş dost tavsiyesi memnuniyeti evvela gerekir tabii ama piyasada eş dost tavsiyesi yorumu dışında en ufak bilgisi ve detayı olmayan ürünlerle kaynıyor markanın ürünleri. Hani şöyle de bir mesele var. Detailing ürünleri sattığını iddia eden firma 37 liraya 5 lt "Fırçalı" oto yıkama şampuanı satıyor, demek istediğim müşteri kitlesini şimdi daha net anlatmış olurum belki :)

Tonyin konusunda da hem lastik parlatıcı hem demirtozu ürününü denedim. Demirtozu fena değil, işini yaptı diyebilirim ama fiyat yüksekti. Lastik parlatıcı konusuna gelirsek de, kendi şişesinin çevresini bile parlatma kabiliyeti olmayan, su bazlı değil resmen su olan bir ürün! Hani niye yabancı menşeli firma ürün sevdası, niye dışarıya para akıyor soruları soruluyor ya hani. Çünkü adamların ürünlerinin kötüsü dediğimiz bile belli standartta iş yapıyor, yapabiliyor. Konunun açıldığı zamandan belli süre geçmiş, firma fan sayfası oluşmaya başlamış. Bu firma ürünlerinden elinde olup inceleme, karşılaştırma konusu açan olursa biz de incelemiş faydalanmış oluruz. Fiyaskoysa boşa başkasının da cebinden para çıkmasın, iyileşme-gelişme varsa da bu ürünü alırız yerli üretim olan ürüne gider paralarımız...
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#32
Kardeşim şahane yazmışsın, duygularıma tercüman olmuşsun ağzına sağlık... Nerede bir böyle ürün sorusu gelse(göğüs koruyucu, lastik parlatıcı, Wax önerisi mesela) anında newmix newmix yazanlar geliyor :) ürün evet yüzeyde hiçbişi olmayan haline göre illaki fark ettiriyordur, illaki etkisi vardır. Ama bu ürünü alanların çoğu hayatında ilk kez "detail" ürünü alan-aldığını düşünen. bu zamana kadar bimdeki silikonlu camsille araç boyasını koruyan kişiler. Fiyatlar da ekonomik geliyor, N11 üstünden setler, sosyal medyadan satışlar övgüler, fan grupları vs. Hani yerli üretim olsa da keşke doya doya biz de alsak kullansak, şundan 1 lt bundan 250 ml alalım diye düşünmesek. Ama firmanın ilk zamanları çok net hatırlıyorum @Mentalfeed tek tek denemiş yorumlarını son derece detaylı şekilde yazmıştı. Konuyu hatırlıyordum, ama markanın newmix olduğu tamamen aklımdan çıkmış. Konu hortlayınca şimşekler çaktı, taşlar yerine oturdu :) bir ürünü alırken eş dost tavsiyesi memnuniyeti evvela gerekir tabii ama piyasada eş dost tavsiyesi yorumu dışında en ufak bilgisi ve detayı olmayan ürünlerle kaynıyor markanın ürünleri. Hani şöyle de bir mesele var. Detailing ürünleri sattığını iddia eden firma 37 liraya 5 lt "Fırçalı" oto yıkama şampuanı satıyor, demek istediğim müşteri kitlesini şimdi daha net anlatmış olurum belki :)

Tonyin konusunda da hem lastik parlatıcı hem demirtozu ürününü denedim. Demirtozu fena değil, işini yaptı diyebilirim ama fiyat yüksekti. Lastik parlatıcı konusuna gelirsek de, kendi şişesinin çevresini bile parlatma kabiliyeti olmayan, su bazlı değil resmen su olan bir ürün! Hani niye yabancı menşeli firma ürün sevdası, niye dışarıya para akıyor soruları soruluyor ya hani. Çünkü adamların ürünlerinin kötüsü dediğimiz bile belli standartta iş yapıyor, yapabiliyor. Konunun açıldığı zamandan belli süre geçmiş, firma fan sayfası oluşmaya başlamış. Bu firma ürünlerinden elinde olup inceleme, karşılaştırma konusu açan olursa biz de incelemiş faydalanmış oluruz. Fiyaskoysa boşa başkasının da cebinden para çıkmasın, iyileşme-gelişme varsa da bu ürünü alırız yerli üretim olan ürüne gider paralarımız...
Benim cevabım aslında tek bu firma bazlı değil genel yerli üretimlere, tek tük var iyi iş çıkartan firmalar ancak sonuca bakarsak piyasadaki ürünler bu. Başka bir forumda bir arkadaşla bir iki yazdım sonra neyse dedim geçtim burada tekrar görünce artık yazayım da benden çıksın dedim. Burada yazdıklarım da yanıtladığım kişiye özel değil genel kullanıcılar özelinde belirttim, yazdıktan sonra youtubeye girdim bir kaç video bakayım hani bende mi hata var diye videoların çoğu üretici videosu. Bir videosu var hayret verici, far temizlik ürünü yapılmış bulaşık süngerinin yeşil kısmıyla uygulama yapılıyor. Fara direk zımpara yapmaktan hiç bir farkı yok ama videoda fara zımpara yapmıyoruz diyor. Ne kullanılan ürün hakkında doğru bilgi var ne de uygulanacak ürünle alakalı. Yapılan işlemin fara yaptığı etki hakkında hiç bir fikirlerinin olduğunu sanmıyorum.
 

tgykya

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
140
Beğeniler
105
Yaş
34
İl
İstanbul
#33
Şöyle anlatayım abiler ben durumu. Ben bu forumda yeniyim ama başka detail forumlarında yıllardır aktifim ve bende arabasına aşık biriyim haftada 2 kez yaz kış iç dış araba yıkayan Bi manyağım öyle tarif edeyim kendimi. Güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum 2700 maaş alıyorum ve borçla aldım arabayı bütçem dar ben mesela gidip valet pro şampuanına 250 TL yada auto finesse gidip 50 Ml 100 tl verme gibi bir durumum yok olsada bende versem geçen arkadaşa sıfır aircros aldık o herşeyin en iyisini alıyor 10 bin TL maaş alıyor çünkü. Newmix den neden bahsettim müşteri odaklı ve güzel bir esnaf olduğu için arkadaşın yaşadığı durum testler marka için hoş olmamış o ayrı. Hali hazırda krem cilasını, lastik parlatıcı sını ve torpido kremini kullanıyorum bu ürünlerden memnunum Bi lastik parlatıcısına 100 TL para veremediğim için böyle ürünleri kullanıyorum mecburen, krem cilasını seviyorum gerçek anlamda farları stopları Kromları parlatıyor beyazlamış plastiği filan memnun olmasam kullanmam tavsiye etmem. Yakın zaman da Bi lastik parlatıcı çıkaracaklarmış 100 200 km dayanacak mış parlaklık olmasa bile siyahlık o km de hala kendini koruyor olacakmış vip şampuan filan çıkarmışlar. Şampuan da divortex kullanmayı düşünüyorum forumda görmedim mesajlarını testlerini o ürün nasıl öğrenmek isterim. Newmix Facebook grubuna da üyeyim bir çok insan alıyor kullanıyor hatta grupta forumdan insanlar da var Mercedes maybach uygulama yapan gördüm.
 
Son düzenleme:

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#34
Şöyle anlatayım abiler ben durumu. Ben bu forumda yeniyim ama başka detail forumlarında yıllardır aktifim ve bende arabasına aşık biriyim haftada 2 kez yaz kış iç dış araba yıkayan Bi manyağım öyle tarif edeyim kendimi. Güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum 2700 maaş alıyorum ve borçla aldım arabayı bütçem dar ben mesela gidip valet pro şampuanına 250 TL yada auto finesse gidip 50 Ml 100 tl verme gibi bir durumum yok olsada bende versem geçen arkadaşa sıfır aircros aldık o herşeyin en iyisini alıyor 10 bin TL maaş alıyor çünkü. Newmix den neden bahsettim müşteri odaklı ve güzel bir esnaf olduğu için arkadaşın yaşadığı durum testler marka için hoş olmamış o ayrı. Hali hazırda krem cilasını, lastik parlatıcı sını ve torpido kremini kullanıyorum bu ürünlerden memnunum Bi lastik parlatıcısına 100 TL para veremediğim için böyle ürünleri kullanıyorum mecburen, krem cilasını seviyorum gerçek anlamda farları stopları Kromları parlatıyor beyazlamış plastiği filan memnun olmasam kullanmam tavsiye etmem. Yakın zaman da Bi lastik parlatıcı çıkaracaklarmış 100 200 km dayanacak mış parlaklık olmasa bile siyahlık o km de hala kendini koruyor olacakmış vip şampuan filan çıkarmışlar. Şampuan da divortex kullanmayı düşünüyorum forumda görmedim mesajlarını testlerini o ürün nasıl öğrenmek isterim. Newmix Facebook grubuna da üyeyim bir çok insan alıyor kullanıyor hatta grupta forumdan insanlar da var Mercedes maybach uygulama yapan gördüm.
Merhaba, sizin durumu çok iyi anlıyorum lakin zaten kimse bolluktan detay sarmıyor. Burada asgari ücret ile çalışanlar da var genel müdür seviyesinde maaş alanlar da var, kendi işinin patronları da var devlet memurları da var, öğrenciler de var. Hepimiz bir şeylerden kısıp detaya para yatırıyoruz. Bu nedenle aynı zorlukları, aynı kargaşayı biz de yaşıyoruz.

Yalnız mesela pahalı diye düşündüğünüz bir endurance, haftada 1 uygulansa 1 yıl gider ki Türkiye'de en üst seviye bir kaç üründen birisi. Tabii ki gidip de en lüksünden alın demiyoruz ama mesela ihtiyacınız şampuan ise şuan flowey kampanyası var, indirimle çok uygun fiyata 2.5 pH nötr şampuanları var, ürün harika. Hem de 40-50 lira. Yani demem o ki her zaman düşük fiyata iyi kapattım diye de düşünmemek gerek. Nokta atışı alternatifler her zaman vardır.

Ben yukarıyı çok dikkatli okumadım, sizin ihtiyacınız ürünler nelerdir tam olarak, uygun fiyatlı alternatifler önerelim.

Bu arada sizin araç gri accent mi?
 

tgykya

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
140
Beğeniler
105
Yaş
34
İl
İstanbul
#35
Önceki aracım hyundai accent idi şimdi Toyota avensis gri var. Şuan bana lastik parlatıcı ve şampuan lazım bide iç temizlik ve koruma.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#36
Önceki aracım hyundai accent idi şimdi Toyota avensis gri var. Şuan bana lastik parlatıcı ve şampuan lazım bide iç temizlik ve koruma.
Lastik parlatıcı 3D magic dressing, bölünmüş olarak satılıyor, uyguna gelir, nuri lef lef sünger ile uygularsanız uygulama başına 3-4 fıs yeterli olacaktır, 500 ml ürün epey bir süre idare eder sizi.

Şampuan Flowey 2.5 Car Shampoo ya da valet pro concentrated car wash, ikisi de koruma dostu, ikisi de bereketli, gayet güzel şampuanlar. Vp bölünmüş 500 ml 40 tl falan. 10 yıkama çıkartır.

İç temizlik için VP APC 1:10 oranında kullanılabilir, auto finesse spritz ile de koruma sağlanabilir. Bölünmüş halleri var, fiyatları uygun.
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#37
Şöyle anlatayım abiler ben durumu. Ben bu forumda yeniyim ama başka detail forumlarında yıllardır aktifim ve bende arabasına aşık biriyim haftada 2 kez yaz kış iç dış araba yıkayan Bi manyağım öyle tarif edeyim kendimi. Güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum 2700 maaş alıyorum ve borçla aldım arabayı bütçem dar ben mesela gidip valet pro şampuanına 250 TL yada auto finesse gidip 50 Ml 100 tl verme gibi bir durumum yok olsada bende versem geçen arkadaşa sıfır aircros aldık o herşeyin en iyisini alıyor 10 bin TL maaş alıyor çünkü. Newmix den neden bahsettim müşteri odaklı ve güzel bir esnaf olduğu için arkadaşın yaşadığı durum testler marka için hoş olmamış o ayrı. Hali hazırda krem cilasını, lastik parlatıcı sını ve torpido kremini kullanıyorum bu ürünlerden memnunum Bi lastik parlatıcısına 100 TL para veremediğim için böyle ürünleri kullanıyorum mecburen, krem cilasını seviyorum gerçek anlamda farları stopları Kromları parlatıyor beyazlamış plastiği filan memnun olmasam kullanmam tavsiye etmem. Yakın zaman da Bi lastik parlatıcı çıkaracaklarmış 100 200 km dayanacak mış parlaklık olmasa bile siyahlık o km de hala kendini koruyor olacakmış vip şampuan filan çıkarmışlar. Şampuan da divortex kullanmayı düşünüyorum forumda görmedim mesajlarını testlerini o ürün nasıl öğrenmek isterim. Newmix Facebook grubuna da üyeyim bir çok insan alıyor kullanıyor hatta grupta forumdan insanlar da var Mercedes maybach uygulama yapan gördüm.
Bende tam da bu yüzden yazdım. Alırken uygun geliyor ancak ürün alırken acele etmezseniz kaliteli ürünlerin çoğu pahalı değil. En azından temel ürünlerin bir çoğunu uygun fiyata alabilirsiniz, özellikle de bölünmüş ürünleri kaçırmazsanız çok ucuza ürünlerinizi temin edersiniz. 30 liraya; glaze, 1:10/20 sulandırılan genel temizleyici, 1/20 döşeme temizleyici, 40-50 liraya min 1:50 sulandırılan 500 ml hızlı cila vs. Bu konuda en sıkıntılı şey acele etmek. Bir ürünün bölünmüşünü bulabiliyorsanız alın. Bulamıyorsanız forumlarda bazen ucuza gelsin diye galon ürün alanlar oluyor, onlardan yarım lt kadar alsanız yeter. 10 liraya 500ml cam temizleyici aldım 1 sene gitti, 600-700ml magic dressing 1 sene gitti. Yani uygun fiyata aldığınız ürünlerde sizi uzun süreler götürür. İlk fiyatta çok kanan oluyor, neredeyse bu işle alakası olmayan ürünlere aynı paralar veriliyor. Forumun amacı da insanları bilgilendirmek, hem öğretmek hem öğrenmek, tecrübeleri paylaşmak olduğundan bu konuların oluşması önemli. Dediğim gibi sadece sizlik bir konudan bahsetmiyorum genel olarak belirttiğim husus.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#38
"Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" bir İngiliz atasözüdür. Ne zaman ucuz bir şey alacak olsam bu söz aklıma gelir.

Araç bakımında da bu böyle. Ucuz bir ürün alırsınız ilk başta size avantajlı gibi görünür ancak performansı veya aracınıza verdiği zararlar ile size daha pahalıya gelir.

Aslında bu konu da bundan ibaret gibi.
 

tgykya

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
140
Beğeniler
105
Yaş
34
İl
İstanbul
#39
Newmix şöyle birşey yaşadım birde o yüzden kaliteli esnaf dedim. Far çizik giderici ürünleri var yan sanayi temiz Bi far vardı elimde ufak çizik vardı sıfır ürüne kullanmamam gerekirken gittim kullandım benim hatamdı anlattım durumu paramı geri verdi direk.
 

Çaylak16

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Oca 2019
Mesajlar
49
Beğeniler
89
#40
nevmix kimyanın birkaç ürününü kullanmış (şampuan,parlatıcı krem cila,genel temizleyici,zift temizleyici,böcek temizleyici,cam temizleyici./ev gurubu:yumuşatıcı,elde bulaşık deterjanı,çamaşır deterjanı,el yıkama deterjanı) biri olarak diyorumki bunca ürüne verdiğim para tamamen boşa gitti.hepsinide meraktan kullanıcı yorumlarından fiyat politikasından yola çıkarak aldım.

araç gurubu aldığım ürünleri bir iki sefer deneme amaçlı kullandım.malesef görüntüde var olan işe geldiğinde yok olan ürünler.ürünleri eşe dosta dağıttım.ev gurubu ürünleride alma sebebim sağlıktı(içerisinde zararlı maddelerin olmadığı ibaresi) fakat onlarda tırt çıktı.onları direkt döktüm gitti.

satıcı çok iyi ilgili kibar bir beyfendi.keşke diyorum bütün esnaflarımız bu şekilde olsa.ama ürünleri daha çok ve çok geliştirilmesi gerekiyor.şahsen firmayıda ürünleride kötülemek istemem.kötünün iyi dersem kabalık etmiş olurmuyum bilemiyorum amacım kötülemek değil zaten.

tabiki yaşamımızdaki en büyük etken maddiyat.keşke refah yaşam seviyemiz yüksek olsa.ama şuda varki örneğin 5 kg şampuana 40 tl veripte sadece görsel olarak köpüğünden faydalanmak var, diğer tarafta iki katını veripte tam anlamıyla faydalanmak var.ilk bakışta maddi açıdan çok cazip gelsede bu tip ucuz ürünler işlevsellik ve diğer etkenler devreye girdiğinde malesef hiçbir anlamı kalmıyor ve bana göre çöpe atılan (ki attım) para demektir.

şahsi görüşüm bu ürünleri gerek nevmix olsun gerek divortex.(bir iki ürün haric tutulabilir belki) kendilerini çok geliştirmeleri gerekiyor.bana göre burda onlarında diğer klasik üreticilerimiz gibi (hepsini aynı kefeye koymuyorum birkaç çıkar mutlaka) gibi ucuz mal üretip çok para kazanmak.ve diyorumki bu iki üretici nin ürünleri kişisel kullanıcılara pek hitap etmiyor ve tatminde etmiyor.bu ürünler daha çok yıkama istasyonlarında ve yerlerinde kullanıma uygun maddi açıdan,kullanım çokluğu açısından..butik tarzı olan yerlere de uygun değilller.

tabiki bu markaların kullanıcılarına saygı duyuyorum.neticede çoğul bir kullanıcı kitleleri var.gerek divortex gerek nevmix algı -reklam-ve türk insanının hediye anlayışı.......ve yazamadığım birkaç pazarlama taktiğinden dolayı bu çoğunluğun ilgisini çekiyor.bu yazımı okuyan gerek firma yetkilileri olsun,gerek gönül vermiş kullanıcıları olsun gerekse diğer arkadaşlar olsun amacım kötülemek değil şahsi görüşlerimi yazmaktır.bireysel olarakta yanlış yönlendirmelere karşı bir çabadır.