Olusan izler

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#1
Kl orbital arac boyasiz mikron degeri 100-105 civarinda kirmizi menzerna ped ve menzerna 400 sonrasi bu izler cikti nedir bunlar arkadaslar

 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#2
Kl orbital arac boyasiz mikron degeri 100-105 civarinda kirmizi menzerna ped ve menzerna 400 sonrasi bu izler cikti nedir bunlar arkadaslar

Daha arka fon temiz halde çekme şansınız olursa anlaşılır olur bu şekilde biraz anlamak güç oluyor hocam. Pediniz kirli olabilir kontrol ettiniz mi içine yabancı bir cisim vs gelmiş olabilir
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#3
@can26 arkadaşımın dediği gibi arka fon çok kötü. Anlamak zor. Ancak anahtar takılması gibi bir iz var onu diyorsanız eğer polisajdan önce de olduğunu düşünüyorum. Sadece polisaj sonrası daha belirgin ve görünür hale gelmiş olmalı.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#4
Polisaj anında Ped lastik kısmı yüzeye sürtme yapmadı değilmi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

tekelioglu

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
2 Oca 2021
Mesajlar
31
Beğeniler
188
Yaş
37
İl
İstanbul
#8
Geçmişten ped üzerinde kalan ya da döktüğünüz biberonun ağzında kalan kurumuş pasta olma ihtimali var. Hatta kullandığınız pedin dış kısmına doğru kalan kurumuş pasta kalıntısı gibi. Ya da pedin üzerinde kesinlikle eskiden kalma pasta kalıntısı yok diyorsanız pedin sertleşmiş (iyi temizlenmemiş ped) bir kısmına denk gelmiş olma ihtimali yüksek.
 

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#9
Geçmişten ped üzerinde kalan ya da döktüğünüz biberonun ağzında kalan kurumuş pasta olma ihtimali var. Hatta kullandığınız pedin dış kısmına doğru kalan kurumuş pasta kalıntısı gibi. Ya da pedin üzerinde kesinlikle eskiden kalma pasta kalıntısı yok diyorsanız pedin sertleşmiş (iyi temizlenmemiş ped) bir kısmına denk gelmiş olma ihtimali yüksek.
Peki hocam birsey daha sorayim gecen gunc menzerna 400 ile.ufs orbital kece ile beraber vw bora araca pasta ardindan cila uyguladim ama maalesef istedigim parlakligi alamadim ve ustundeki firca izlerine kadar maalesef gitmedi. Bu bahsettigim kece ile menzerna 400 ile accent era yapmistim paril paril parlamisti ama vw borada neden boyle oldu. Hatta zimpara da yapip denedim portak izide dahil gitmiyor

 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#10
Peki hocam birsey daha sorayim gecen gunc menzerna 400 ile.ufs orbital kece ile beraber vw bora araca pasta ardindan cila uyguladim ama maalesef istedigim parlakligi alamadim ve ustundeki firca izlerine kadar maalesef gitmedi. Bu bahsettigim kece ile menzerna 400 ile accent era yapmistim paril paril parlamisti ama vw borada neden boyle oldu. Hatta zimpara da yapip denedim portak izide dahil gitmiyor

Accent era ya göre Vw boyası sertir birkaç kez daha polisaj geçmeniz gerekebilir.birde portakal görünümü almak için boyadan 20 mikron civarı almanız gerekebilir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#11
Accent era ya göre Vw boyası sertir birkaç kez daha polisaj geçmeniz gerekebilir.birde portakal görünümü almak için boyadan 20 mikron civarı almanız gerekebilir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam kaclik zimpara ile ustunden geceyim. 20 mikron almak icin
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#14
Hocam kaclik zimpara ile ustunden geceyim. 20 mikron almak icin
Bana kalırsa zımpara olayına girmeyin hocam. Anladığım kadarı ile portakal kabuğu görüntüsü hoşunuza gitmiyor ancak aracınızın boyasını sırf bu uğurda 5-10 yıl yaşlandırmaya değmez.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#15
Bana kalırsa zımpara olayına girmeyin hocam. Anladığım kadarı ile portakal kabuğu görüntüsü hoşunuza girmiyor ancak aracınızın boyasını sırf bu uğurda 5-10 yıl yaşlandırmaya değmez.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aynı fikirdeyim, bende aynı yorumu yapacaktım