Orbital Polisaj Makinesi, ped/keçe seçimi ve uygulaması hakkında

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#42
hocam ben de sordum. sizin verdiğiniz numaradan. 2900 tl fiyat verdi. ben aslında bu ürünü de merak ediyorum.
https://www.hepsiburada.com/shine-mate-ex610-5-15-orbital-polisaj-makinesi-125-mm-p-hbv00000r23pj
kullanan tecrübesi olan yok mu acaba...
Benim de merak ettiğim ürün, yandaşların incelemelerini gördüm bir kaç yerde ama forumdan bağımsız bir kullanıcı gözü bizi mutlu ederdi.

Görünen tek handikap 500W oluşu. Haricinde kağıt üzerinde anladığım kadarıyla gayet güzel özellikleri var.
 

tanjuyildizhan

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
94
Beğeniler
153
#43
Benim de merak ettiğim ürün, yandaşların incelemelerini gördüm bir kaç yerde ama forumdan bağımsız bir kullanıcı gözü bizi mutlu ederdi.

Görünen tek handikap 500W oluşu. Haricinde kağıt üzerinde anladığım kadarıyla gayet güzel özellikleri var.
kesinlikle ömer hocam. rupes ile kıyaslamış satan firma. lakin kullanıcı tecrübesi göremeyince pek yanaşması gelmiyor insanın. bu arada liquid elements t4000 v2 alan bi arkadaşımız vardı. o ürün hakkında bilgi paylaşsa harika olurdu. @Shirb13 siz mi almıştınız hocam makineyi?
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#44
Benim de merak ettiğim ürün, yandaşların incelemelerini gördüm bir kaç yerde ama forumdan bağımsız bir kullanıcı gözü bizi mutlu ederdi.

Görünen tek handikap 500W oluşu. Haricinde kağıt üzerinde anladığım kadarıyla gayet güzel özellikleri var.
Aynı makineyi bende bekliyorum bir kaç youtube videolarında gördüm onun haricinde pek yok. Forumdan birileri alırsa bir ara bende orbital düşünüyorum.
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#45
kesinlikle ömer hocam. rupes ile kıyaslamış satan firma. lakin kullanıcı tecrübesi göremeyince pek yanaşması gelmiyor insanın. bu arada liquid elements t4000 v2 alan bi arkadaşımız vardı. o ürün hakkında bilgi paylaşsa harika olurdu. @Shirb13 siz mi almıştınız hocam makineyi?
evet aldım ama koronadan dolayı gelemedi kuzenim. dolayısıyla beklemedeyiz. @emrecanoran22 da almıştı o da bilgi verebilir.
 

okan28

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 May 2020
Mesajlar
2
Beğeniler
3
Yaş
38
İl
giresun
#49
Ben rupes aldım şuan hepsiburdadan bir miktar indirim var. Daha öncede söyledim araştırıyordum. Salamon habib gözde nalbur yamaçlar hepsine sordum bir lira indirim yapanda olmadı baktım böyle bi kampanya var aldım. Bende hep bir kere olsun tam olsun anlayışı var oyüzden rupes seçtim.
Tr piyasasında bulunmayan ürünlerede cesaret edemedim servis yönü vs olduğu için. Yoksa rupes kadar kaliteli ürünlerde vardır elbette.
hangi model kac para hocam aldiniz
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#51
kl pronun tablası orjinal 70-80 tl arası dendi arkadaslar değiştireceğiz istanbuldan gelince bilginiz olsun. Çinden de bir tabla aldım o 126 tl ye geldi daha gümrüğü var tabi :D
 

emrecanoran22

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2018
Mesajlar
182
Beğeniler
552
Yaş
31
İl
tekirdağ çorlu
#52
kesinlikle ömer hocam. rupes ile kıyaslamış satan firma. lakin kullanıcı tecrübesi göremeyince pek yanaşması gelmiyor insanın. bu arada liquid elements t4000 v2 alan bi arkadaşımız vardı. o ürün hakkında bilgi paylaşsa harika olurdu. @Shirb13 siz mi almıştınız hocam makineyi?
Liquid element t4000 i aldım bende. 2 uygulama yapma şansım oldu ama öyle makinalar arası yüksek tecrübeye sahip değilim. Ama çok memnunum hafifliği çok iyi titreşim seviyesi orta 2 gün arka arkaya kullandım hiç sorun olmadi. Bence gücü yeterli yani bundan güçlü nasıl olur bilmiyorum ama ufs hybrd keçe ile gayet başarılı çizik alabildim.

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#53
Liquid element t4000 i aldım bende. 2 uygulama yapma şansım oldu ama öyle makinalar arası yüksek tecrübeye sahip değilim. Ama çok memnunum hafifliği çok iyi titreşim seviyesi orta 2 gün arka arkaya kullandım hiç sorun olmadi. Bence gücü yeterli yani bundan güçlü nasıl olur bilmiyorum ama ufs hybrd keçe ile gayet başarılı çizik alabildim.

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hybrid keçe zaten harika bir ürün
 

Yasin.Dogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
415
Beğeniler
670
İl
İstanbul
#54
kl pronun tablası orjinal 70-80 tl arası dendi arkadaslar değiştireceğiz istanbuldan gelince bilginiz olsun. Çinden de bir tabla aldım o 126 tl ye geldi daha gümrüğü var tabi :D
Hocam Hangi tablayı aldınız çok pahalıya gelmiş.

US $10.44 |MJJC Marka Destek Plakası çift etkili parlatıcı, DA parlatıcı Destek Plakası, geri tutucu 5 inç (125mm) ve 6 inç (150mm)|mjjc| - AliExpress

ben bunu aldım 4ncü ay da. Daha gelmedi gerçi indirim varken denk geldi sanırım 80 tl ye mal oldu.
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#55
Hocam Hangi tablayı aldınız çok pahalıya gelmiş.

US $10.44 |MJJC Marka Destek Plakası çift etkili parlatıcı, DA parlatıcı Destek Plakası, geri tutucu 5 inç (125mm) ve 6 inç (150mm)|mjjc| - AliExpress

ben bunu aldım 4ncü ay da. Daha gelmedi gerçi indirim varken denk geldi sanırım 80 tl ye mal oldu.
bende bunu aldım sizdeki daha ucuzmuş. yedek olsun diye orjinalini de aldık :D

US $15.63 8% OFF|Zımpara destek plakası için geri tutucu DAS 21E kısmi rupes çift etkili parlatıcı da parlatıcı 5
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#56
Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum.

Öncelikle bu konuya dahil olup bana tel/wp yolu ile desteklerini esirgemeyen @Pro @onurçiko @Tonyukuk07 @MoonDance @Detail 35 arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim.

Gelelim son duruma;

Makine için Rupes LHR15 Mark III aldım. Alet Şu an TR de bulunabilen ürünler içerisinde öneriler doğrultusunda alınabilecek ürün olarak gördüğümden tercih ettim. Flex de istediğim modelin stoklarda olmaması da bu kararda etken oldu. Acemi birisi, senede 1-2 defa kullanacağı makineye bu kadar parar vermesi mantıklı mı? Her şekilde tartışılır. Ama alınmış alınmıştır diyerek kenara koyduk :)

Gönül deluxe paket isterdi ama 5K ların üzerine çıkan rakam dolayısı ile tek olarak aldım.

Pasta ve hare giderici olarak 3D ACA 500-520 kombinasyonu ile ilerleyeceğim, temini biraz sıkıntı gibi. Birde bu meretler 1 litre.. Aletle birlikte Tacsystem 2 ve 3 alarak ilerliyorum. Bu ürünler 250 ml ve oldukça uygun bir rakama geldiği için gelsin dediğim ürünler.

PED konusunda Koch Chemie Kırmızı, Sarı ve Mor olanlardan tercih ettim. Yanına birde UFS kısa tüylü orbital keçesi ekleyeceğim. Nasipse 3D ürünleri hariç gerisini bu akşam elden teslim alacağım. Gerisi uygulamalar ile zamanla gelir inşallah :)

Rakamsal durum ;

instagram banner size

Ben temin kısmında 3D ler haric gerisini Detailbox Görkem'den temin ettim. Rakam neredeyse aynı gibi. Düşünenler için fiyat bilgisi olması adına paylaştım.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#57
Rupes mark2 deluxe set almıştım zamanında. Metalik bmw boyasında güzel çizik almıştım.

Aslında amatör kullanımlar için orbital makineler kesinlikle daha kullanışlı bana göre. Yalnız kendi pedleri ile kullanmanızı tavsiye ederim.
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#58
Rupes mark2 deluxe set almıştım zamanında. Metalik bmw boyasında güzel çizik almıştım.

Aslında amatör kullanımlar için orbital makineler kesinlikle daha kullanışlı bana göre. Yalnız kendi pedleri ile kullanmanızı tavsiye ederim.

Kendi pedlerinin biraz daha dayanıksız olduğunu bildirdi kullanan arkadaşlar. Aslında daha uyguna da gelebiliyordu ama :) Önerilere kulak verdim. Buna da kulak verip ilerleyen dönemlerde bir takım da kendi pedlerinden temin edeceğim. Teşekkürler öneri için.

Bu arada amatörler için cidden güzel bir seçenek. YT da videolar filan var. Eline makine almamış adamlara yaptırıyorlar. İnsan diyor ki bu yapıyorsa bende yaparım :taraa:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#59
Kendi pedlerinin biraz daha dayanıksız olduğunu bildirdi kullanan arkadaşlar. Aslında daha uyguna da gelebiliyordu ama :) Önerilere kulak verdim. Buna da kulak verip ilerleyen dönemlerde bir takım da kendi pedlerinden temin edeceğim. Teşekkürler öneri için.

Bu arada amatörler için cidden güzel bir seçenek. YT da videolar filan var. Eline makine almamış adamlara yaptırıyorlar. İnsan diyor ki bu yapıyorsa bende yaparım :taraa:
Rupesin kendi pedleri belki nispeten kısa ömürlü olabilir ancak çok başarılı buluyorum ben. Farklı pedleri kullandığınızda sizinde yorumlarınızı beklerim.
 

esselcuk

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
307
Beğeniler
409
İl
İstanbul
#60
Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum.

Öncelikle bu konuya dahil olup bana tel/wp yolu ile desteklerini esirgemeyen @Pro @onurçiko @Tonyukuk07 @MoonDance @Detail 35 arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim.

Gelelim son duruma;

Makine için Rupes LHR15 Mark III aldım. Alet Şu an TR de bulunabilen ürünler içerisinde öneriler doğrultusunda alınabilecek ürün olarak gördüğümden tercih ettim. Flex de istediğim modelin stoklarda olmaması da bu kararda etken oldu. Acemi birisi, senede 1-2 defa kullanacağı makineye bu kadar parar vermesi mantıklı mı? Her şekilde tartışılır. Ama alınmış alınmıştır diyerek kenara koyduk :)

Gönül deluxe paket isterdi ama 5K ların üzerine çıkan rakam dolayısı ile tek olarak aldım.

Pasta ve hare giderici olarak 3D ACA 500-520 kombinasyonu ile ilerleyeceğim, temini biraz sıkıntı gibi. Birde bu meretler 1 litre.. Aletle birlikte Tacsystem 2 ve 3 alarak ilerliyorum. Bu ürünler 250 ml ve oldukça uygun bir rakama geldiği için gelsin dediğim ürünler.

PED konusunda Koch Chemie Kırmızı, Sarı ve Mor olanlardan tercih ettim. Yanına birde UFS kısa tüylü orbital keçesi ekleyeceğim. Nasipse 3D ürünleri hariç gerisini bu akşam elden teslim alacağım. Gerisi uygulamalar ile zamanla gelir inşallah :)

Rakamsal durum ;

instagram banner size

Ben temin kısmında 3D ler haric gerisini Detailbox Görkem'den temin ettim. Rakam neredeyse aynı gibi. Düşünenler için fiyat bilgisi olması adına paylaştım.
Hayırlı olsun. Bildiğim kadarıyla Rupes LHR15 Mark III'un tabanı 125mm, pedleri de 125 almışsınız. Genelde bir boy büyük ped tavsiye ediyorlar güvenlik nedeniyle diye biliyorum.