Opak renklerin güzelligi. Metalik renkler başa bela.Hem ton tutturmada hemde çizik vs işlerinde.
Bu yapılan işlemlerden sonra pasta vs yaparken yapılan rötuş bence sorun yaratır olmadı daha sonra ki uygulamalarda yada basınçlı suyu yiyince bir süre sonra tekrar merhaba der.
Sonuçta fabrikada atılan boya ile normal yapılan boya arasında kalite olarak fark ediyordur bence burda çelikle rötüş yapılıyor
Boya takıntısı olmasa boyanıp geçilir ama opak beyazın bile rengini tutturamayan diger renklerde gökkuşagı gibi gezen araçlar var.
Bu yapılan işlemlerden sonra pasta vs yaparken yapılan rötuş bence sorun yaratır olmadı daha sonra ki uygulamalarda yada basınçlı suyu yiyince bir süre sonra tekrar merhaba der.
Sonuçta fabrikada atılan boya ile normal yapılan boya arasında kalite olarak fark ediyordur bence burda çelikle rötüş yapılıyor
Boya takıntısı olmasa boyanıp geçilir ama opak beyazın bile rengini tutturamayan diger renklerde gökkuşagı gibi gezen araçlar var.




