Videolarda işlem güzel görünüyor,teknik olarak boyayı sıyırıyor boşluklar doluyor kalan yerdeki fazla boya alınmış oluyor.Buraya kadar tamam ama biz detay forumuyuz,o çelik spatulayı değdirdiği yer çiziliyor mu acaba diye düşündüm açıkcası izlerken

Acaba sıyrılan kısım nasıl kalıyor,orda boya kalıyorsa ve siliniyorsa tiner benzeri bir çözücüyle kalan kısım yinede kusursuz görünüyor mu?
Video detay odaklı çekilmediği için görüntü güzel ancak,bizden biri detaylı incelemeden ben rahatlıkla yaptıramam açıkcası