OZ alleggerita hlt 5x100 18x8 et48

erenkrkl

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2017
Mesajlar
163
Beğeniler
228
İl
Trabzon
#2
Hayırlı satışlar, bu arabaları da çok severim fakat siyah olduğu için galiba 18 olmasına rağmen küçük durmuş.
Bir de ilan açıklamasında "bijon sorunları" yazmışsınız galiba *somun yerine, yanlış anlaşılma yaratmasın.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#3
En sevdiğim jant markası, bijon aralığı uymuyor bana maalesef. Oz kullanan bilir vazgeçmek zordur.
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#4
Alleggerita en mükemmel jant diyebilirim kullanım mantığı açısından,hiç kısmet olmadı :) iyi satışlar
 

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#5
Elimde oem 17x7 Legacy janti var 10.5 kg ağırlıkta bunlar 18x8 7.7kg arabanın gidişi bile çok rahatlamıştı. Malum janttan 1kg atmak arabadan 18-22 kg atmaya bedel.

Siyah olduğu için evet büyük görünmüyor. Ayrıca kollar jantın dış çemberine gelmeyip içe gittiği içinde diğer renklerdede büyük görünmüyor. hafif jantlarda kollar genellikle jant çemberine biraz daha içeriden bağlanıyor sağlamlık artması için