Ped ile elle uygulama

Kermssl

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#1
Merhaba iyi forumlar herkese aracımda hare var aynı zamanda bı wax uygulaması yapmak ıstiyorum, yanlış ellere teslim ettiğim için pasta cila yapamıyorum polisaj makinesiyle zaten makinemde yok velhasıl biyere sordum orası ped ile elle uygulamada olumlu sonuç alacağımı söyledi bu ürünle, ürün; menzerna power protect ultra 2in1 boya korucu wax sizce yararlı olurmu ? Deneyimleyen varmıdır? Bide bu ürün sealant mı yoksa glaze mi kategorisinde
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#2
Bu ürünü ne amaçla kullanmak istediğinizi anlamadım açıkçası, çizik almak için mi, dolgu yapsın çizikleri kapatayım için mi, yoksa sadece parlatsın koruma yapsın için mi.
Üçüne de cevap vereyim. Çizik almanız imkansız, çizik almaz bu ürün, doldu derseniz elle o da olmaz, yani hani çok çok minimal bez çiziklerini anca kapatır. Koruma yapar ve parlatır.
 

Kermssl

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#3
Bu ürünü ne amaçla kullanmak istediğinizi anlamadım açıkçası, çizik almak için mi, dolgu yapsın çizikleri kapatayım için mi, yoksa sadece parlatsın koruma yapsın için mi.
Üçüne de cevap vereyim. Çizik almanız imkansız, çizik almaz bu ürün, doldu derseniz elle o da olmaz, yani hani çok çok minimal bez çiziklerini anca kapatır. Koruma yapar ve parlatır.
El uygulamasinda harelere müdahale için önerildi bana bı detay mağazasından
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#6
Merhaba iyi forumlar herkese aracımda hare var aynı zamanda bı wax uygulaması yapmak ıstiyorum, yanlış ellere teslim ettiğim için pasta cila yapamıyorum polisaj makinesiyle zaten makinemde yok velhasıl biyere sordum orası ped ile elle uygulamada olumlu sonuç alacağımı söyledi bu ürünle, ürün; menzerna power protect ultra 2in1 boya korucu wax sizce yararlı olurmu ? Deneyimleyen varmıdır? Bide bu ürün sealant mı yoksa glaze mi kategorisinde
El ile çizik almak imkansız bir olay. Aldım diyen varsa elini öperim yani. Tabi bizim çizik alma anlayışımız farklı onu bilemem.

Neyse, size autoglym radiant wax tavsiye ederim.Eğer onu bulamazsanız autoglym srp tavsiye ederim. Kısa vadede sizi mutlu eder bu ürünler. Boyayı güzel temizlerler ve çok hafif de olsa dolgu yaparlar.
 

Kermssl

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#7
El ile çizik almak imkansız bir olay. Aldım diyen varsa elini öperim yani. Tabi bizim çizik alma anlayışımız farklı onu bilemem.

Neyse, size autoglym radiant wax tavsiye ederim.Eğer onu bulamazsanız autoglym srp tavsiye ederim. Kısa vadede sizi mutlu eder bu ürünler. Boyayı güzel temizlerler ve çok hafif de olsa dolgu yaparlar.
Teşekkürler üstadım
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#8
Ben Cg butter waxı denedim onunda dolgu özelliği var parlaklığı da çok çok iyi,ayrıca yine Cg nin cherry waxınıda aldım ama daha denemedim kapatıcılığı yüksek diye yazıyor.alternatif olması açısından söylemek istedim,ustalar mutlaka daha iyi bilir..hatta dün akşam bu siteden bir dostum süpernovanın çok iyi olduğundan bahsetti inş.en kısa zamanda ediniriz bu ürünüde
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#9
Bu işlere ilk başladığımda elle ne yapabilirim diye cok bakınmıştım ama verilen emek-alınan sonuç anlamında işe yarar hiçbir şey olmadığını gördüm. Yine de elle bir uygulama deneyimlemek isterseniz ben de üstadlar gibi aşındırmadan ziyade dolgu yapma özelliği olan AG SRP tarzı dolgu ürünlerini tavsiye ederim.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kermssl

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#10
Ben Cg butter waxı denedim onunda dolgu özelliği var parlaklığı da çok çok iyi,ayrıca yine Cg nin cherry waxınıda aldım ama daha denemedim kapatıcılığı yüksek diye yazıyor.alternatif olması açısından söylemek istedim,ustalar mutlaka daha iyi bilir..hatta dün akşam bu siteden bir dostum süpernovanın çok iyi olduğundan bahsetti inş.en kısa zamanda ediniriz bu ürünüde
Teşekkür ederim dediğiniz ürünlere bakacağım
 

Emre9110

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
301
Beğeniler
409
Yaş
35
İl
İstanbul
#11
El ile çizik almak imkansız bir olay. Aldım diyen varsa elini öperim yani. Tabi bizim çizik alma anlayışımız farklı onu bilemem.

Neyse, size autoglym radiant wax tavsiye ederim.Eğer onu bulamazsanız autoglym srp tavsiye ederim. Kısa vadede sizi mutlu eder bu ürünler. Boyayı güzel temizlerler ve çok hafif de olsa dolgu yaparlar.

Geçen böyle bişey görmüştüm. Ufak yerler ya da gösterge paneli piano blackler için vs el ile çizik alınabilir diye düşünmüştüm. Tabiki bi makina kıvamında olmaz ama iş görür sanki ?
 

Kermssl

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#12

Geçen böyle bişey görmüştüm. Ufak yerler ya da gösterge paneli piano blackler için vs el ile çizik alınabilir diye düşünmüştüm. Tabiki bi makina kıvamında olmaz ama iş görür sanki ?
Yararlı üstadım az da olsa iş görür denemek lazım
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#13

Geçen böyle bişey görmüştüm. Ufak yerler ya da gösterge paneli piano blackler için vs el ile çizik alınabilir diye düşünmüştüm. Tabiki bi makina kıvamında olmaz ama iş görür sanki ?
Bu tip makine girmeyen yerlerde oluşan çizikler genelde tırnaktan oluyor. Bu tip bir uygulama ile çizikler tabii ki tamamen kaybolmuyor ancak görünürlüğü azalıyor.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#14

Geçen böyle bişey görmüştüm. Ufak yerler ya da gösterge paneli piano blackler için vs el ile çizik alınabilir diye düşünmüştüm. Tabiki bi makina kıvamında olmaz ama iş görür sanki ?
Kesinlikle işe yarar hele araba fransız yada uzak doğu menşeiliyse