iyi akşamlar polisaj makinesi alıcam arayıştayım fiyatı önemli olduğu için bu iki model arasında kaldım kullananlar varsa tecrübelerini dinlemek isterim
1.seçenek dewalt bir çok kişi kullanıyor genel olarak güzel yorumlar var
https://www.hepsiburada.com/dewalt-dwp849x-qs-1250w-150-180-mm-polisaj-makinesi-pm-hrkldwdwp849x
2.seçenek tamamen fiyatı daha uygun diye arayıştayım devir güçleri vs öyle büyük fark göremedim yardımlarınızı bekliyorum
https://www.amazon.com.tr/Bosch-Pro...8&keywords=bosch+gpo+14&qid=1620328948&sr=8-1
1.seçenek dewalt bir çok kişi kullanıyor genel olarak güzel yorumlar var
https://www.hepsiburada.com/dewalt-dwp849x-qs-1250w-150-180-mm-polisaj-makinesi-pm-hrkldwdwp849x
2.seçenek tamamen fiyatı daha uygun diye arayıştayım devir güçleri vs öyle büyük fark göremedim yardımlarınızı bekliyorum
https://www.amazon.com.tr/Bosch-Pro...8&keywords=bosch+gpo+14&qid=1620328948&sr=8-1
Moderatör tarafında düzenlendi:




