polisaj makinesi ( tavsiyeleriniz önemli :)

hakan34

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 Oca 2019
Mesajlar
151
Beğeniler
85
#1
iyi akşamlar polisaj makinesi alıcam arayıştayım fiyatı önemli olduğu için bu iki model arasında kaldım kullananlar varsa tecrübelerini dinlemek isterim

1.seçenek dewalt bir çok kişi kullanıyor genel olarak güzel yorumlar var
https://www.hepsiburada.com/dewalt-dwp849x-qs-1250w-150-180-mm-polisaj-makinesi-pm-hrkldwdwp849x

2.seçenek tamamen fiyatı daha uygun diye arayıştayım devir güçleri vs öyle büyük fark göremedim yardımlarınızı bekliyorum :)
https://www.amazon.com.tr/Bosch-Pro...8&keywords=bosch+gpo+14&qid=1620328948&sr=8-1
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

bugrahongul

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
744
Beğeniler
2,078
İl
İskenderun
#2
8 yıldır dewalt var kömürü değiştirdim birde potansiyometresini devam ediyorum bosch alırsanız bose marka birde Bluetooth kulaklık alın :) o cırtlak sesi anca keser dewaltın yanında biraz protein tozu da alırsanız omuz kaslarınızın gelişiminde yardımcı olır arkadaş biraz ağırda
 

hakan34

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 Oca 2019
Mesajlar
151
Beğeniler
85
#3
8 yıldır dewalt var kömürü değiştirdim birde potansiyometresini devam ediyorum bosch alırsanız bose marka birde Bluetooth kulaklık alın :) o cırtlak sesi anca keser dewaltın yanında biraz protein tozu da alırsanız omuz kaslarınızın gelişiminde yardımcı olır arkadaş biraz ağırda
:D tam tahmin ettiğim cevaplar teşekkürler ikisi içinde şikayetler aynı maalesef
 

bugrahongul

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
744
Beğeniler
2,078
İl
İskenderun
#4
Hocam bütçenize bakın makinenizi ona göre seçin bu yorumum kullandığım için ikisinide
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#6
Bosch GPO 14 ile kısa bir denemem oldu. Benim yiyeceğim halt değil dedim. biraz da gözümü korkuttular tabi, orbital aldım. Orbitallerin uygun yolluları nasıldır bilmiyorum ama eğer amatör kullanım olacak ise böyle aletlerden ziyade orbital sanki daha kolay olur.

edit : orbitallerin uygunu kalmamış. önerimi yok say hocam :)
 

hakan34

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 Oca 2019
Mesajlar
151
Beğeniler
85
#7
Bosch GPO 14 ile kısa bir denemem oldu. Benim yiyeceğim halt değil dedim. biraz da gözümü korkuttular tabi, orbital aldım. Orbitallerin uygun yolluları nasıldır bilmiyorum ama eğer amatör kullanım olacak ise böyle aletlerden ziyade orbital sanki daha kolay olur.

edit : orbitallerin uygunu kalmamış. önerimi yok say hocam :)
eyvallah hocam tavsiye iyidir :) orbitalde kl pro var daha kullanmadım ama yeter gibime geliyor bakıcaz duruma göre :)
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#8
eyvallah hocam tavsiye iyidir :) orbitalde kl pro var daha kullanmadım ama yeter gibime geliyor bakıcaz duruma göre :)
Ben geçmişte çizik almadan sadece hare giderme yaptım. Orbital yetti. Aleti alalı 1 yıldan fazla oldu sadece 2 araç yaptım :) KL PRO alsam muhtemelen o da işimi görebilirdi.

belki faydası olur, konu aşağıdadır.

Golf 7.5 hare giderme çalışması
 

caner92

Usta Detaycı
Üye
Katılım
9 May 2020
Mesajlar
529
Beğeniler
1,471
Yaş
34
İl
istanbul
#10
Bende çok araştırmıştım geçtiğmiz sene. F/p olarak bosch da karar kılmıştım. Bir tek sesi fazla diyorlardı. Henüz kullanmadım bir kaç ay sonra kullanacağım. Eğer sesi yüksek gelirse kulaklık takarım dedim zaten. Dewalt ise daha ağır bosch a göre. Ses az olsun derseniz dewalt, ağır olmasın derseniz bosch tercih edebilirsiniz. Tabla pad olarakta lake country aldım ben bosch makinaya. Eğer lazım olursa linkteki tabladan elimde fazladan var aklınızda olsun.

Lake Country - Backing Plate 125mm
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#12
Sürekli Polisaj yapiyorsan bu Meslegi yapiyorsan

Rotary de Makita ve Dewalt lider durumda tam 2010 yilinda aldigim Makita Polisaj Makinasi CB 9227 hala calismaktadir 2 defa Sargi degistirdim komurleri yillik degisim yaptim

Rutin Kullanimlarda Stanley de güzeldir 2 yildir Aktif Kullaniyorum hicbir sikinti cikartmadi
 

Rmpolish

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
125
Yaş
36
İl
Antalya
#13
iyi akşamlar polisaj makinesi alıcam arayıştayım fiyatı önemli olduğu için bu iki model arasında kaldım kullananlar varsa tecrübelerini dinlemek isterim

1.seçenek dewalt bir çok kişi kullanıyor genel olarak güzel yorumlar var
https://www.hepsiburada.com/dewalt-dwp849x-qs-1250w-150-180-mm-polisaj-makinesi-pm-hrkldwdwp849x

2.seçenek tamamen fiyatı daha uygun diye arayıştayım devir güçleri vs öyle büyük fark göremedim yardımlarınızı bekliyorum :)
https://www.amazon.com.tr/Bosch-Pro...8&keywords=bosch+gpo+14&qid=1620328948&sr=8-1
Shine mate 802 serisini tavsiye ederim artıları en büyük hafif olması