Boya sıcaklığına net bir değer veremeyiz keza sıcaklığı kullanılan polisaj makinesi, pad, pasta ve verniğe göre değişir. Aynı kombinasyonu bile kullansan duxone ile glasürit yada kempol ile standox vernikli araç bir olmaz. Duxone de 30 derecede çizik alırken glasürit 55 serisinde 50 derecede çizik alamazsın. O yüzden biz farklı kombinasyon ve tecrübelere ihtiyaç duyuyoruz. Vw den örnek verelim mk5 golf ile mk 7 golf arasında bile derece fark eder 7 de 30 35 derecede aldığın çiziği 5 de polisaj makinesinin üstüne çıksan yine alamazsın

Keyifli forumlar