Aracıma her türlü iç dış uygulamaları yapacak seviyeye bu forum sayesinde geldim. Süreklide öğrenmeye devaö ediyorum. Fakat polisaj yapacak ne zamanım ne ekipmanın nede tecrübem var. Polisaj yapamadığım için aracıma koruma bile yapamıyorum. Bulunduğum şehirde (siirt) neredeyse işi bilen yer kişi sıfır, bir yerden daha önce bahsetmiştim, mekan yeniydi dikkatimi çekmişti, menzerna pastalar ve yeni pedler rafta beni iyice cezbetmişti, foto koyup forumada danışmıştım, fiyatta neredeyse bedavaydı. Tamam burada yaptır dedim kendime. Demirtozu temizliği kil temizliğimi yapıp bekledim. Bir kaç kere mekana öylesine gidip neler yapıyor diye gözlemleyim dedim, her gittiğimde pedler eskimiş, yeni ped yok ve polisaj yaptığı araçlarda bırakın çizikleri, boya pütür pütür, çizikler olduğu gibi duruyordu. Elemanda benim biraz anladığımı farkedince işi yapmak için pek isteksiz davranmaya başladı zaten. Bende sonunda tartışıp sorun yaşayacağıma emin olduğum için zaten vazgeçtim.
Şimdi bana polisaj için yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba, bu ay sonuna doğru istanbula taşınıyorum, bu forumdayken gidip dışarıda kasaplarla uğraşıp tartışmak aptallık olur geldi aklıma, bir arkadaş elbet yardımcı olur dedim. Durum bu arkadaşlar.
Şimdi bana polisaj için yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba, bu ay sonuna doğru istanbula taşınıyorum, bu forumdayken gidip dışarıda kasaplarla uğraşıp tartışmak aptallık olur geldi aklıma, bir arkadaş elbet yardımcı olur dedim. Durum bu arkadaşlar.





Teşekkürler adminim