Porsche Taycan Yıkama

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#1
Çok beğendiğim tasarımı ve sudan ucuz tüketimiyle Porsche Taycan yıkama için konuğum oldu,yakın zamanda bir uygulamasıda gelir diye düşünüyorum bayide oldukça ellenmiş yüzeyin toparlanmaya ihtiyacı var fazla detay olmasada bir kaç fotoğrafla anlatmaya çalışayım

Ön yıkamada favorimiz yine Flowey B33 -Jantlarda Flowey R1-Detaylar KC GS- Sonax Turuncu Şampuan mis






Kova şampuanı olarak Adams Car Shampoo kullandım,kurulamamızı yaptıktan sonra yine parlaklığını ve dokusunu sevdiğim bir Tac System ürünü Shinee wax



Camlarda Meguiars Glass Cleaner




Jantlara Zymöl Wheel Coat @ege bi kontrol edin efenim :komik:



Lastiklerde Auto Finesse Gloss














İlgilenenlere teşekkürler,keyifli forumlar :)
 

DMR

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Oca 2018
Mesajlar
468
Beğeniler
1,152
İl
İzmir
#4
Müthiş bir araç, böyle bir araca detay yapmak ayrı bir keyif olsa gerek :D Ellerinize sağlık :yuzx:
 

memory

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Eki 2020
Mesajlar
182
Beğeniler
298
Yaş
35
İl
antalya
#9
valla ben de böyle güzel bir araca uygulama yapmak isterdim :) kazasız belasız.
 

cerrah

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Tem 2020
Mesajlar
211
Beğeniler
1,032
Yaş
40
İl
İstanbul
#14
Çok beğendiğim tasarımı ve sudan ucuz tüketimiyle Porsche Taycan yıkama için konuğum oldu,yakın zamanda bir uygulamasıda gelir diye düşünüyorum bayide oldukça ellenmiş yüzeyin toparlanmaya ihtiyacı var fazla detay olmasada bir kaç fotoğrafla anlatmaya çalışayım

Ön yıkamada favorimiz yine Flowey B33 -Jantlarda Flowey R1-Detaylar KC GS- Sonax Turuncu Şampuan mis






Kova şampuanı olarak Adams Car Shampoo kullandım,kurulamamızı yaptıktan sonra yine parlaklığını ve dokusunu sevdiğim bir Tac System ürünü Shinee wax



Camlarda Meguiars Glass Cleaner




Jantlara Zymöl Wheel Coat @ege bi kontrol edin efenim :komik:



Lastiklerde Auto Finesse Gloss














İlgilenenlere teşekkürler,keyifli forumlar :)
Vay ki ki vay vay diyorum :) ellerinize Saglik
 

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#18
Eline, emeğine ve paylaşımına sağlık :)

P.S: Böyle otomobilim olsun herhalde en son kafaya takacağım şey tüketimi olurdu :D Buna kasko yaptırmak istesen herhalde bir otomobil parası isterler.
Abi teşekkür ediyorum,kaskoları farklıymış bu araçların spor araç kategoriside değil sanırım geçen tartışması vardı pil seri numaraları falan bişeyler ama anlamadım :D

sayın mod @can26, bey ellerinize saglık. araç bir afet sizin gibi dogru ellerde olması gerekli. sahibine duyrulur.

iyi detaylar

şunuda bırakmadan edemedim. sorry efem. gülücük


Abi orası aracın altı sayılır artık, sağ tarafta giderden geçerken sıçramış olması muhtemel taze daha :p bir de denk gelirse incelemeni tavsiye ederim muhtemelen plastikler geri dönüşüm malzemesi diye tahmin ediyorum çevrecilik muhabbetimden bazı yerlerden gerçekten 3-5 defa fırça turu geçerek temizleyemediğim yerler oldu. Postları senden gizliyorum artık.
 
Beğeniler: ege

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#19
Abi teşekkür ediyorum,kaskoları farklıymış bu araçların spor araç kategoriside değil sanırım geçen tartışması vardı pil seri numaraları falan bişeyler ama anlamadım :D




Abi orası aracın altı sayılır artık, sağ tarafta giderden geçerken sıçramış olması muhtemel taze daha :p bir de denk gelirse incelemeni tavsiye ederim muhtemelen plastikler geri dönüşüm malzemesi diye tahmin ediyorum çevrecilik muhabbetimden bazı yerlerden gerçekten 3-5 defa fırça turu geçerek temizleyemediğim yerler oldu. Postları senden gizliyorum artık.
biliyorum damla şeklinde yeni oldugu belli . gülücük . takılıyorum sana biliyorsun. yoksa kim paylaşıyor böyle güzel postları nedemek gizlemek . zevkle okudum izledim içim gönlüm açıldı bu bebegi görünce. tekrar teşekkürler paylaşım için .ellerin dert görmesin.
 

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#20
biliyorum damla şeklinde yeni oldugu belli . gülücük . takılıyorum sana biliyorsun. yoksa kim paylaşıyor böyle güzel postları nedemek gizlemek . zevkle okudum izledim içim gönlüm açıldı bu bebegi görünce. tekrar teşekkürler paylaşım için .ellerin dert görmesin.

Takılıyorum abi sorun yok biliyosun :) kusurlarımızı göre duya düzeltmekten başka seçeneğimiz yok
 
Beğeniler: ege