Karşılaştırma Prima Amigo vs Autoglanz Supernova vs CG EZ Cream vs Poorboys Blackhole vs Dr Beasley's Glaze vs CG Glosswork vs AD Cherry Glaze vs AG srp

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#21
Abi her yerine sağlık :) Yani video çekmesi, editlemesi, yüklemesi, ürünlere harcadığın para, emek, ter, göz yaşı, ekstra onlarca şey.... Hakkın helal et ne diyelim :)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#22
Eline sağlık, kullandığın ürünler büyük ihtimalle Honda gibi yumuşak boyada elle uygulamada anında görüntü verirdi :)
Kaya gibi sert Bmw boyasında elle uygulamada istenilen sonucu vermemesi çok normal :)
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#23
Abi ellerine emeğine sağlık, inceleme için çok sağol. Merak ettiğim ürünlerin çoğunu test etmişsin. :D
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#24
onur bey elinize sağlık detaylı ve çok başarılı bir test olmuş bana göre amigo parlaklık ve kalıcılık olarak hepsini geçmiş gibi geldi. yani her şeyi düşünmüşsünüz. Şu videolarda yabancılar gibi konuşup anlatım olsa sizin videolar onlarınkini de geçer eminim izlenme konusunda.
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
540
Beğeniler
1,432
#25
Hocam elinize sağlık. Derin çizikleri kapatmaları beklenemez belki ama bir miktar kapatıcılık var. Amigoyu el ile uygulama yapanlar supernovayı makina ile kullanım için önerebiliriz bu durumda. Ama amigo bi ayrı güzel durdu özellikle el ile uygulama sonrası çizikleri diğerlerinden daha iyi kapatmış buda artı parlaklık katmış emeğinize sağlık
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#26
Üstad eline sağlık döktürmüşsün yine:mutlu: Konu açacağını bilsem hiç sormazdım :of: Tam üstüne denk gelmiş valla.
Çok teşekkür ederim :)
Abi şampiyonlar ligi olmuş ellerine sağlık. Bir sarım bant gitmiş ürünleri söylemiyorum bile hakkını helal et oruç oruç. :cicek:
Blackhole den çok ümitliydim ama srp bile geçmiş onu parlaklıkta. Zaten glazelerde dayanım beklemeyenlerdenim:D
Helal olsun kardeşim, bir hayr duası yeter. Aynen dayanım bekleyerek uygulamak yanlış olur, tamamen şov amaçlı.
Eline sağlık @onurçiko hocam yine benzersiz bir test olmuş
Teşekkür ederim, güzel görüşünüz için.
Güzel karşılaştırma olmuş ürünleri almayı düşünenlere rehber niteliğinde ellerine sağlık
Teşekkür ederim, çok soru vardı ürünlerle ilgili, inşallah bazı sorulara cevap olmuştur.
Elleriniz dert görmesin doğru tercih yapmışım prima amigo alarak. Bugün bir aksilik olmazsa uygulama yapıcam. En doğru uygulama şekli nasıl olmalı el ile? Dairesel mi yoksa yatsı olarakmı ve baskı uygulamalımıyız. Teşekkürler
Teşekkür ederim, baskı hiç yapmadan dikey hareketlerle yapabilirsiniz. Yüzeyde kurumasını bekleyip silin.
Abi her yerine sağlık :) Yani video çekmesi, editlemesi, yüklemesi, ürünlere harcadığın para, emek, ter, göz yaşı, ekstra onlarca şey.... Hakkın helal et ne diyelim :)
Kardeşim kıymet ve emek bilen yorumların için teşekkür ederim.
Eline sağlık, kullandığın ürünler büyük ihtimalle Honda gibi yumuşak boyada elle uygulamada anında görüntü verirdi :)
Kaya gibi sert Bmw boyasında elle uygulamada istenilen sonucu vermemesi çok normal :)
Bu boyaya kurşun at işlemiyor:) Teşekkür ederim.
Abi ellerine emeğine sağlık, inceleme için çok sağol. Merak ettiğim ürünlerin çoğunu test etmişsin. :D
Teşekkür ederim kardeşim, daha aklında kalanlar mı var:)
onur bey elinize sağlık detaylı ve çok başarılı bir test olmuş bana göre amigo parlaklık ve kalıcılık olarak hepsini geçmiş gibi geldi. yani her şeyi düşünmüşsünüz. Şu videolarda yabancılar gibi konuşup anlatım olsa sizin videolar onlarınkini de geçer eminim izlenme konusunda.
Teşekkür ederim, görüyorsunuz anlatmaya herek diyorum ama:)
Hocam elinize sağlık. Derin çizikleri kapatmaları beklenemez belki ama bir miktar kapatıcılık var. Amigoyu el ile uygulama yapanlar supernovayı makina ile kullanım için önerebiliriz bu durumda. Ama amigo bi ayrı güzel durdu özellikle el ile uygulama sonrası çizikleri diğerlerinden daha iyi kapatmış buda artı parlaklık katmış emeğinize sağlık
Teşekkür ederim, ürünler aslında kapatması gereken kadar kapatma yaptılar. Bu araç inanılmaz çizikli olduğu için dikkatli izlemediğiniz zaman ne kadra kapattığı gözden kaçabilir. Kaputun ön kısmını özellikle polisajını hareli bıraktım, orada gayet güzel kapatılıklar var. Ayrıca daha önce pasta yapan kasap arkadaşın da makina izlerini büyük oranda kapatıyor ürünler.
Diğer tesbitinizde katılıyorum, makina ile uygulama yapacaksam supernova el ile amigo tercih ederim.
 

emboli

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
10 Şub 2019
Mesajlar
188
Beğeniler
806
Yaş
41
İl
Çanakkale
#29
Elinize sağlık, Benim için çok iyi bir referans oldu bu karşılaştırma. Bu haftasonu Glosswork Glaze üstüne Wax Planet Oblivion atmayı planlıyordum amacım parlaklığı üst seviyeye çekmekti ama makine ile bir boya düzeltme işlemi yapılmyacağı için zaman/fayda açısından çok sağlıklı olmayacak galiba. İki kat wax atmak daha iyi olabilir bu durumda.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#30
Elinize sağlık, Benim için çok iyi bir referans oldu bu karşılaştırma. Bu haftasonu Glosswork Glaze üstüne Wax Planet Oblivion atmayı planlıyordum amacım parlaklığı üst seviyeye çekmekti ama makine ile bir boya düzeltme işlemi yapılmyacağı için zaman/fayda açısından çok sağlıklı olmayacak galiba. İki kat wax atmak daha iyi olabilir bu durumda.
Aynen tamamen sizin seçiminiz.
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#31
Master döktürmüş yine bugün bir oruç oruç arabayı yıkayayım dedim yarım saate yıkarım dedim 3 saat sürdü sonrası iftara kadar dakika saydım elleam Sizi tebrik ediyorum Masterım:cicek: valla helal olsun oruçlu bu kadar uygulama video hakkınız ödenmez
Srp de şaşırttı bu arada:)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#32
Master döktürmüş yine bugün bir oruç oruç arabayı yıkayayım dedim yarım saate yıkarım dedim 3 saat sürdü sonrası iftara kadar dakika saydım elleam Sizi tebrik ediyorum Masterım:cicek: valla helal olsun oruçlu bu kadar uygulama video hakkınız ödenmez
Srp de şaşırttı bu arada:)
Teşekkür ederim kardeşim, iman gücüyle yapıyoruz dedikleri bu olsa gerek.
3 saatten aşağı yıkamalar kabulumuz değil zaten :)
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#33
Dün sahurda beynimizi yakan şaheser ellerine sağlık abii ,puanlamasını yapıyormuyuz :fisilti:
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#35
@onurçiko abi ellerine sağlık, kılavuz niteliğinde glaze şampiyonlar ligi karşılaştırması olmuş. İnceleyip fikir edinmem bile bu kadar uzun sürdü ki ramazanda sen bunca emekle yapıp video çekip düzenleyip paylaştın :) helal olsun gerçekten :)
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#37
Abi öncelikle ellerine sağlık. Çok güzel bir karşılaştırma olmuş. Öne çıkan iki ürün var ki kendini ispatlamış ürünlerdi zaten. Soru işareti adına tereddüt bırakmadı bu konudan sonra. Öte yandan tek başına uygulaması, çekmesi, editlemesi vs. bence ciddi anlamda takdiri hak eden kısım. Eline emeğine sağlık tekrardan.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#38
Dün sahurda beynimizi yakan şaheser ellerine sağlık abii ,puanlamasını yapıyormuyuz :fisilti:
Teşekkür ederim kardeşim, puanlama yapmayacam bu sefer, artık herkes beğenisine göre bir çıkarım yapar zevkine göre.
Ellerine sağlık master herzamanki gibi objektif ve güzel bir test olmuş.


DENİZLİ
Teşekkür ederim Sensei,
@onurçiko abi ellerine sağlık, kılavuz niteliğinde glaze şampiyonlar ligi karşılaştırması olmuş. İnceleyip fikir edinmem bile bu kadar uzun sürdü ki ramazanda sen bunca emekle yapıp video çekip düzenleyip paylaştın :) helal olsun gerçekten :)
Teşekkür ederim güzel kardeşim nazik yorumlarına
Dana anlatmaya gerek yok, biliyorsun:)
Abi öncelikle ellerine sağlık. Çok güzel bir karşılaştırma olmuş. Öne çıkan iki ürün var ki kendini ispatlamış ürünlerdi zaten. Soru işareti adına tereddüt bırakmadı bu konudan sonra. Öte yandan tek başına uygulaması, çekmesi, editlemesi vs. bence ciddi anlamda takdiri hak eden kısım. Eline emeğine sağlık tekrardan.
Teşekkür ederim kardeşim, sağolsun Murat çekimlere yardım etti, kendisine teşekkür ederiz.
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#39
Hacı ellerine sağlık
Hepimizin merak ettiği klas ürünler hakkında sayende fikir sahibi oluyoruz
Aslında bu uygulamalara Hakan da bir seslendirme yapsa diye içimden geçmedi değil ;)
Süpernova Atalay’ın ve diğer yabancı videolarında harikalar yaratıyor gibiydi ama senin testte pek benzer bir sonuç çıkmadı gibi geldi bana
Kendi açımdan şimdiye kadar elle en iyi sonuç aldığım ürün srp ( diğer kullandıklarım af rejuvenate ve pb black hole) olmuştu
Hem kapatıcılık hem parlaklık olarak açık ara diyebilirim
Yani srp sonuçları beni şaşırtmadı ama açıkçası süpernovanın en azından kapatıcılık konusunda bariz üstünlük sağlamasını bekliyordum ama olmayacak galiba
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#40
Hacı ellerine sağlık
Hepimizin merak ettiği klas ürünler hakkında sayende fikir sahibi oluyoruz
Aslında bu uygulamalara Hakan da bir seslendirme yapsa diye içimden geçmedi değil ;)
Süpernova Atalay’ın ve diğer yabancı videolarında harikalar yaratıyor gibiydi ama senin testte pek benzer bir sonuç çıkmadı gibi geldi bana
Kendi açımdan şimdiye kadar elle en iyi sonuç aldığım ürün srp ( diğer kullandıklarım af rejuvenate ve pb black hole) olmuştu
Hem kapatıcılık hem parlaklık olarak açık ara diyebilirim
Yani srp sonuçları beni şaşırtmadı ama açıkçası süpernovanın en azından kapatıcılık konusunda bariz üstünlük sağlamasını bekliyordum ama olmayacak galiba
Teşekkür ederim hacı, valla ses olayı sıkıntı, üstüne seslendirme yapılabilir ama uygulama yaparken çok zor.
Srp evet parlaklık başarılı, dayanım olarak ilk salan da o oldu.
Supernova kapatıcılık olarak yine içlerinden en iyisi diyebilirim.