Yerden yüksek olunca biraz daha ileriyi görebiliyorsun. Ya tabi ben biraz daha ileriyi göreyim, çukurlardan, tümseklerden rahat geçeyim diye alan çok az kişi vardır. Ha tabi bu makina daha çok asfalt kovboyluğu yapabilir. O jantlar ve lastikler ile çukurdan bile durup geçmek lazım, kim bilir 1 set lastik fiyatı ne hale gelmiştir.
Bu arada kaç sene önceydi (2011 olabilir), akşam saati otoban bomboş, nasılsa Subaru ile bu virajı dönerim diye bir hava bir civa (havam kimeyse artık) tempolu şekilde viraja daldım tam virajı bitirip iyice gaz pedalına abanayım dediğimde arkamda bir çift xenon bitiverdi. Aslında o xenonları 15sn önce epey geride görmüştüm ama bir anda ensemde bitivermişti. Ben artık pes edip yol verdiğimde hız sayacının ne olduğunu hiç söylemeyim ama Land Cruiser boy boy ayırıp gitmişti. O gün bugündür özellikle 4,7lt V8 benzinli Land Cruiser VX200 görünce saygı duyarım

O gün o adam deli gibi yakıt tüketmiştir ama yüzündeki mutluluk ifadesini tahmin edebiliyorum