Range Rover Sport Yıkama

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#1
Herkese selamlar yine kısa özetle bir yıkama uygulamsı bırakayım buraya

Ön yıkamamızda
EV13
R1 Jant temizleyici
GS-B33 karışımı ile detaylar







Kovada Adams Car Shampoo ile devam ettik

İç mekanda nemli bez ile tozumuzu alıp ihtiyaç olan basamak gibi sert plastiklerde Flowey interior Cleaner'dan destek alıp Sonax Matt Effectle korumamızı yaptık



Tac System Shinee Wax ile finalimizi yaptık,jantlarda elimde kalan son kurşununu sıktığım Auto Glym Wheel Sealant ,Lastikler Sonax Gel

















Okuyup ilgilenen herkese teşekkürler :) :nazar:
 

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#3
Gelde bu arabayı bulunca detay yapma.
Heryer pırıl pırıl derilerde toz yok hocam.:)
İçine ayrı bir özen göstermek gerekiyor hocam,piano black trim ve cam yüzey çok olunca temastan çok blower ile üfleyip gerekli yerlerde nemli bezle geçmek durumunda kaldım :) yalnız dış yıkaması gerçekten yoruyor yıkarken davlumbaz aralarında rahat çalışmak için yükselttim kurularken indirdim ama yine de yüksek kalıyor,değdi mi finalleriyle bence kesinlikle değdi :)
 

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#12

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#14
10 numara yıkamalar geliyor abi bunların detayını da görmek isteriz:)
Bizim buralar biraz soğudu :yazik: dışarıda yıkadığım için her an fotoğraf çekemiyorum ama elimden geldiğince çekmeye çalışırım :) teşekkür ediyorum
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#15
@can26 Eline, emeğine, paylaşımına sağlık. Makina çok güzel ama üzerinde çok fazla elektronik var. Böyle devasa birşey alacak olsam herhalde bakacağım tek adres Toyota/Lexus olurdu. Land Cruiser'ın yüzüne çok az kişi bakar ama benim hiç umrumda olmaz.

Bir yerde okumuştum, ormana gitmek istersen Range Rover al, ormandan dönmek istersen Land Cruiser al demişler :D Gerçi o kadar para verip hayatta araziye sokmam ya o da ayrı husus işte.
Sahibi keyifle, kazasız, belasız, arızasız şekilde kullansın :)
 

can26

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#17
@can26 Eline, emeğine, paylaşımına sağlık. Makina çok güzel ama üzerinde çok fazla elektronik var. Böyle devasa birşey alacak olsam herhalde bakacağım tek adres Toyota/Lexus olurdu. Land Cruiser'ın yüzüne çok az kişi bakar ama benim hiç umrumda olmaz.

Bir yerde okumuştum, ormana gitmek istersen Range Rover al, ormandan dönmek istersen Land Cruiser al demişler :D Gerçi o kadar para verip hayatta araziye sokmam ya o da ayrı husus işte.
Sahibi keyifle, kazasız, belasız, arızasız şekilde kullansın :)
Abi inan ne ormana giderim ne range rover alırım suv araçlar çok ilgimi çekmiyor nedense :) havalı ama amaçsız geliyor neden bilmem tarz meselesi bence. TT ci olarak giderli isyankar araçları daha çok seviyorum :)



Bu araba yıkanmazmı ya ahhh ahh
porshe den snra bu maşallahınız var güzel araçlar güzel emek veren kişilerin elinden geçiyor :alkıssx::nazar:
Güzel yorumunuza teşekkürler hocam :)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#20
Abi inan ne ormana giderim ne range rover alırım suv araçlar çok ilgimi çekmiyor nedense :) havalı ama amaçsız geliyor neden bilmem tarz meselesi bence. TT ci olarak giderli isyankar araçları daha çok seviyorum :)
Yerden yüksek olunca biraz daha ileriyi görebiliyorsun. Ya tabi ben biraz daha ileriyi göreyim, çukurlardan, tümseklerden rahat geçeyim diye alan çok az kişi vardır. Ha tabi bu makina daha çok asfalt kovboyluğu yapabilir. O jantlar ve lastikler ile çukurdan bile durup geçmek lazım, kim bilir 1 set lastik fiyatı ne hale gelmiştir.
Bu arada kaç sene önceydi (2011 olabilir), akşam saati otoban bomboş, nasılsa Subaru ile bu virajı dönerim diye bir hava bir civa (havam kimeyse artık) tempolu şekilde viraja daldım tam virajı bitirip iyice gaz pedalına abanayım dediğimde arkamda bir çift xenon bitiverdi. Aslında o xenonları 15sn önce epey geride görmüştüm ama bir anda ensemde bitivermişti. Ben artık pes edip yol verdiğimde hız sayacının ne olduğunu hiç söylemeyim ama Land Cruiser boy boy ayırıp gitmişti. O gün bugündür özellikle 4,7lt V8 benzinli Land Cruiser VX200 görünce saygı duyarım :D
O gün o adam deli gibi yakıt tüketmiştir ama yüzündeki mutluluk ifadesini tahmin edebiliyorum :D