Arkadaşlar 1 aydır üzerinde çalıştığımız Rs Cup projemizi sizlerle paylaşmak istiyoruz. Türkiye de nadir olan rengi ve donanımıyla Cup amcamız garajımızı ziyaret ederek reçete çıkarmamızı rica etti. Geçmişte amatörce boyanan tavanında bolca macun çatlağı olan fakat asıl gelme sebebi kaputun açılması ile tavanda oluşan hem göçük hem de çatlaklar boy gösterince soluğu bizim yanımızda almış. Yine sevindiricidir ki colormatic ön cama sahip olduğu için 6500 Türk(çok pahalı parçası) lirasından kıl payı kurtuldu
Devamında kaputu değiştirmek yerine ciddi bedel ödeyerek böylesine güzel bir aracı karbon kaputa çevirmek istedik iyiki de istemişiz(3.5kg). Reçete çok kabarık olunca anahtarı bırakıp gitti. Konunun devamında neler yapıldığı açıklamalı olarak paylaşılacak
İlk bakış.
Motor içinden anlayacağımız üzere biraz çılgın delikanlı Cup amcamız
Karbon kaputu oturtup kara düzen ayar yapıp görüntüsüne baktık.
Kaput aracın orijinal ekipmanı olduğu için tüm aparatlar yerli yerince montajlandı.
Renk çalışmaları için boya acentesinin yolunu tuttuk adam bizi görünce biraz şeytan görmüşe dönse de seviyeli bir ilişkimiz var
18 kere boya yapıldı kartela boyandı. Geçmişte karma bir boya ile Şirinler mavisine çevirildiği için sanırım boyacı ustamız elinde kalan boyaları kullanmak istemiş 
Devamında saç kartela ile devam ettik. Dokunuş ile birebir sonucu alamadığımız için sacı boyayıp aracın üzerinde deneyimlemek nokta atışı oluyor.
Sökmeye başladık fakat geçmişte yapılan kasap vari montajlar, gereksiz akıllı vidaler ve silikonları düzeltmek biraz zaman kaybı yaşattı.
Dışarıdan akıllı vidalayıp üzerine macun çekip üzerinde boyamışlar tamponu
Yine plastik tamiri atlayıp direk macun ile boyanan çamurluk kastırınca çatladı
Tamam bu braketler çok ucuz bir malzeme olmayabilir fakat böylesine nadir bir araç hakediyor olsa gerek.
Boyacıma aracı bırakıp tesviye işlemlerine başladık.
Aracın orijinal rengi
Boya hazırlık aşamaları sonrası soluğu fırında aldık
Kaputun vernik ihtiyacını giderdik.
Rengi tutturmanın büyük sevinci için bardağımı kaldırıyorum
Montaj aşamalarına geçtik, tamponlar orijinal maisden tedarik edilen braketler ile montajlandı.
Anteni geçmişte silikon ile montaj yapıp içinden ek yaptıkları için değiştirmek zorunda kaldık. Maisde kalan son anteni 540 Türk lirası vererek temin ettik öhh dedirtti
Olması gerekenden uzun bagaj amartisörü taktıkları için Cup spoiler tavana değiyor ve boyada iz yapıyordu onu da gereken ölçüsünü temin ederek montajladık.
Boyacının kir ve tozundan arındırıp diğer işlemler için adım attık. Elektrikli ve ısıtmalı Recaroları da nadirin de nadiri
Her gördüğümde gözümü tırmalayan sarı kaliperleri aracın gövde rengine çevirme kararı aldık fena da olmadı.
Konuyu burada bırakıp devamında çizik giderme ve seramik kaplama işlemleri ile devam edeceğiz. Ufak bir spoiler verecek olursam cidden harikaaaa oluyor. Kendinize iyi bakın değerli vaktinizi bize ayırdığınız için teşekkür ederiz.
İlk bakış.

Motor içinden anlayacağımız üzere biraz çılgın delikanlı Cup amcamız

Karbon kaputu oturtup kara düzen ayar yapıp görüntüsüne baktık.




Kaput aracın orijinal ekipmanı olduğu için tüm aparatlar yerli yerince montajlandı.

Renk çalışmaları için boya acentesinin yolunu tuttuk adam bizi görünce biraz şeytan görmüşe dönse de seviyeli bir ilişkimiz var

Devamında saç kartela ile devam ettik. Dokunuş ile birebir sonucu alamadığımız için sacı boyayıp aracın üzerinde deneyimlemek nokta atışı oluyor.

Sökmeye başladık fakat geçmişte yapılan kasap vari montajlar, gereksiz akıllı vidaler ve silikonları düzeltmek biraz zaman kaybı yaşattı.


Dışarıdan akıllı vidalayıp üzerine macun çekip üzerinde boyamışlar tamponu


Yine plastik tamiri atlayıp direk macun ile boyanan çamurluk kastırınca çatladı

Tamam bu braketler çok ucuz bir malzeme olmayabilir fakat böylesine nadir bir araç hakediyor olsa gerek.

Boyacıma aracı bırakıp tesviye işlemlerine başladık.

Aracın orijinal rengi



Boya hazırlık aşamaları sonrası soluğu fırında aldık






Kaputun vernik ihtiyacını giderdik.

Rengi tutturmanın büyük sevinci için bardağımı kaldırıyorum


Montaj aşamalarına geçtik, tamponlar orijinal maisden tedarik edilen braketler ile montajlandı.


Anteni geçmişte silikon ile montaj yapıp içinden ek yaptıkları için değiştirmek zorunda kaldık. Maisde kalan son anteni 540 Türk lirası vererek temin ettik öhh dedirtti


Olması gerekenden uzun bagaj amartisörü taktıkları için Cup spoiler tavana değiyor ve boyada iz yapıyordu onu da gereken ölçüsünü temin ederek montajladık.

Boyacının kir ve tozundan arındırıp diğer işlemler için adım attık. Elektrikli ve ısıtmalı Recaroları da nadirin de nadiri


Her gördüğümde gözümü tırmalayan sarı kaliperleri aracın gövde rengine çevirme kararı aldık fena da olmadı.



Konuyu burada bırakıp devamında çizik giderme ve seramik kaplama işlemleri ile devam edeceğiz. Ufak bir spoiler verecek olursam cidden harikaaaa oluyor. Kendinize iyi bakın değerli vaktinizi bize ayırdığınız için teşekkür ederiz.