abi yine çok güzel bir araba yapmışsın siyah algım yıkıldı hep derdim zor dur siyahı korumak temizlemek ama bu tür uygulama yaptıkça çok hoşuma gidiyor takip ediyorum sizi
abi yine çok güzel bir araba yapmışsın siyah algım yıkıldı hep derdim zor dur siyahı korumak temizlemek ama bu tür uygulama yaptıkça çok hoşuma gidiyor takip ediyorum sizi
iki makine de kullanılmış orbital ile ilgili yorumunu alalım hocam? Geçmişte full rotary çalışıyordunuz şimdi birde orbital alınca size fayda sağladı mı?
iki makine de kullanılmış orbital ile ilgili yorumunu alalım hocam? Geçmişte full rotary çalışıyordunuz şimdi birde orbital alınca size fayda sağladı mı?
Hocam orbital de kullanıyordum bizim ki arıza yapınca yapmaya 650 700 tl istenince yeni makina almak mantıklı geldi orbital i kullanmak çok rahat risk yok ancak çizik almak cok zor ama hologram vs için çok iyidir geçen ki paylaştıgım cutting disk çizik almıyor sadece dairesel hologramları ve pasta sonrası kalan harelenmeyi çok iyi alıyor pedler başarılı alt taban mikrofiber oldugu için araç degerlendirmesi için teşekkür ederim