S500 Coupe / Yıkama

howlingsword

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
250
Beğeniler
1,273
Yaş
37
İl
İZMİR
#3
Teşekkürler bidahaki sefere artık. Polar blast ta şahane aracın yıkama kurulama işlemi bitti yerdeki sular kurudu ama hala yerde köpük duruyordu. Ama o ürünüde denemek isterim :)
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#4
Reiss eline saglik Makina cok iyi Polarblast i pek sevmesemde kopuk orani güzel :)
 

South

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Mar 2019
Mesajlar
69
Beğeniler
59
Yaş
39
#9
Maşallah tekerinize taş değmesin, polarblastı ben de basınçlı yıkama makinesi alınca bir heves aldım köpük olarak çok güzel ama bir kir yumuşatma göremedim maalesef snow foamlar da çok pahalı