Arkadaşlar merhaba.
Kullanılan ürün;
-Autoglym polar blast
Yıkama vakit darlığından dolayı biraz hızlı oldu. Sadece yıkama sonrası resimleri koyuyorum.
Teşekkürler bidahaki sefere artık. Polar blast ta şahane aracın yıkama kurulama işlemi bitti yerdeki sular kurudu ama hala yerde köpük duruyordu. Ama o ürünüde denemek isterim
Maşallah tekerinize taş değmesin, polarblastı ben de basınçlı yıkama makinesi alınca bir heves aldım köpük olarak çok güzel ama bir kir yumuşatma göremedim maalesef snow foamlar da çok pahalı