Eline sağlık
Ürünü spey formda sıksanız daha homojen yayılır. Ürünün kokusu dediğiniz gibi güzel. Dayanım olarak 3 ay yazmışsınız, o süreleri kesinlikle görmez. 1 ay anca. Çok başarılı bir Boncuklama performansı yok bence.
Eline sağlık
Ürünü spey formda sıksanız daha homojen yayılır. Ürünün kokusu dediğiniz gibi güzel. Dayanım olarak 3 ay yazmışsınız, o süreleri kesinlikle görmez. 1 ay anca. Çok başarılı bir Boncuklama performansı yok bence.
Videoda unutuğum için takribi 3 ay yazdım yoksa her video sonunda sürelerin koşullara göre değişçeğini söylüyorum boncuklama evet çok iyi değil ama iticilik ve parlaklık gayet iyi