Merhaba arkadaşlar. Lojmanda yaşıyorum garaj gibi bir imkanım yok. O yüzden bu cihazları araştırıyorum günlerdir. Amacım öncelikle kendi şampuanımı kullanmak ve autoglym polar seal kullanmak.
Öncelikle kabullenmem gereken şeyler basıncın az olduğu ve köpük yoğunluğunun az olduğu. Einhell, hyundai, assur gibi markalara baktım. Tabanca şeklinde hem az yer kaplıyorlar hem de isteklerimi karşılar gibi duruyorlardı. Derken YouTube da bir videodaki yorum dikkatimi çekti. Okaoda markasının (tahminen çinli kalitesiz bir marka) bir modelinde bu türlerin içinde en güçlü motorun olduğunu ( bence bu kısım biraz şüpheli), temudan lavor marka makinelere uygun girişli olarak bear force marka foam lance aldığını ve 1.1 nozul ile makineye taktığını ve kar köpüğü aldığını (benim ilgimi çeken kısım) yazmış.
Açıkçası maliyetler çok uçuk olmadığı için denenebilir diyerek söylediği makinenin kendinden su kovalı ve gerektiğinde su şişesi ile de çalışan modelini aldım. Ardından temudan söylediği foam lance ve garanti olsun diye 0,9 nozul ile birlikte satın aldım. Ve yine ne olur ne olmaz diye lavor girişini 1/4 hızlı girişe çeviren adaptör aldım. Yıkama makinesi geldi ancak temu siparişleri biraz geçikecek gibi. Tüm hepsi geldiğinde sonuçları buradan paylaşırım. Bu gibi cihaz kullanan varsa da deneyimlerini dinlemek isterim.
Öncelikle kabullenmem gereken şeyler basıncın az olduğu ve köpük yoğunluğunun az olduğu. Einhell, hyundai, assur gibi markalara baktım. Tabanca şeklinde hem az yer kaplıyorlar hem de isteklerimi karşılar gibi duruyorlardı. Derken YouTube da bir videodaki yorum dikkatimi çekti. Okaoda markasının (tahminen çinli kalitesiz bir marka) bir modelinde bu türlerin içinde en güçlü motorun olduğunu ( bence bu kısım biraz şüpheli), temudan lavor marka makinelere uygun girişli olarak bear force marka foam lance aldığını ve 1.1 nozul ile makineye taktığını ve kar köpüğü aldığını (benim ilgimi çeken kısım) yazmış.
Açıkçası maliyetler çok uçuk olmadığı için denenebilir diyerek söylediği makinenin kendinden su kovalı ve gerektiğinde su şişesi ile de çalışan modelini aldım. Ardından temudan söylediği foam lance ve garanti olsun diye 0,9 nozul ile birlikte satın aldım. Ve yine ne olur ne olmaz diye lavor girişini 1/4 hızlı girişe çeviren adaptör aldım. Yıkama makinesi geldi ancak temu siparişleri biraz geçikecek gibi. Tüm hepsi geldiğinde sonuçları buradan paylaşırım. Bu gibi cihaz kullanan varsa da deneyimlerini dinlemek isterim.




