Şarjlı, basınçlı yıkama makinesi

rewhere

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
#1
Merhaba arkadaşlar. Lojmanda yaşıyorum garaj gibi bir imkanım yok. O yüzden bu cihazları araştırıyorum günlerdir. Amacım öncelikle kendi şampuanımı kullanmak ve autoglym polar seal kullanmak.
Öncelikle kabullenmem gereken şeyler basıncın az olduğu ve köpük yoğunluğunun az olduğu. Einhell, hyundai, assur gibi markalara baktım. Tabanca şeklinde hem az yer kaplıyorlar hem de isteklerimi karşılar gibi duruyorlardı. Derken YouTube da bir videodaki yorum dikkatimi çekti. Okaoda markasının (tahminen çinli kalitesiz bir marka) bir modelinde bu türlerin içinde en güçlü motorun olduğunu ( bence bu kısım biraz şüpheli), temudan lavor marka makinelere uygun girişli olarak bear force marka foam lance aldığını ve 1.1 nozul ile makineye taktığını ve kar köpüğü aldığını (benim ilgimi çeken kısım) yazmış.
Açıkçası maliyetler çok uçuk olmadığı için denenebilir diyerek söylediği makinenin kendinden su kovalı ve gerektiğinde su şişesi ile de çalışan modelini aldım. Ardından temudan söylediği foam lance ve garanti olsun diye 0,9 nozul ile birlikte satın aldım. Ve yine ne olur ne olmaz diye lavor girişini 1/4 hızlı girişe çeviren adaptör aldım. Yıkama makinesi geldi ancak temu siparişleri biraz geçikecek gibi. Tüm hepsi geldiğinde sonuçları buradan paylaşırım. Bu gibi cihaz kullanan varsa da deneyimlerini dinlemek isterim.
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
463
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
#4
Merhaba,

Anladığım kadarı ile aldığınız yıkama makinesi tabanca tipi bir cihaz tabanca tipindeki makineler max 30 bar basınç sağlıyor. Tabanca tipindeki 30 barlık makine ile foam lance ile kar köpüğü atmanız imkansız. Hatta normal yıkama performansı kir sökecek kadarda etikili değil.

Ben Bosch 36v-100 bar akülü makine kullanıyorum. Bear force ve 0.9 nozul ile kovadan su çekerek kullanıyorum. Elektrikli ve şebeke suyundan beslenen 100 barlık makineler kadar dahi köpük performansı vermiyor.

Aldığınız makinenin linkini gönderirseniz daha iyi yorumlama şansımız var.
 

rewhere

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
#5
Merhaba,

Anladığım kadarı ile aldığınız yıkama makinesi tabanca tipi bir cihaz tabanca tipindeki makineler max 30 bar basınç sağlıyor. Tabanca tipindeki 30 barlık makine ile foam lance ile kar köpüğü atmanız imkansız. Hatta normal yıkama performansı kir sökecek kadarda etikili değil.

Ben Bosch 36v-100 bar akülü makine kullanıyorum. Bear force ve 0.9 nozul ile kovadan su çekerek kullanıyorum. Elektrikli ve şebeke suyundan beslenen 100 barlık makineler kadar dahi köpük performansı vermiyor.

Aldığınız makinenin linkini gönderirseniz daha iyi yorumlama şansımız var.
okaoda En güçlü kömürsüz motorlu kova oto araba Klima Halı yüksek yıkama makinesi İlaçlama Çiçek sulama - Fiyatı, Yorumları

Artık olmazsa zaten ucuz deriz şansimıza. Cihazın fiyatı zaten polar seal ile aynı sayılır onu kullansam yeter derim. İlginiz için tesekkür ederim.