Herkese merhaba almak istediğim aracı bulduğum ve beklettiğim için aracımı acilen satılığa çıkarttım. Emsallerine göre uygun fiyata vereceğim için sizlerle paylaşmak istedim.
Aracım nadir temizlikte kalan W201'lerdendir.
5 ileri manuel, ön iki cam otomatik, elektrikli ayna, benzinli (tüp yok).
Lastikleri yeni 3.000 km önce alınmış hankook, periyodik bakımı yeni yapılmış, muayenesi 2020'ye kadar.
Boyası komple 14-15 ay önce yapılmış güneş yanıklarından dolayı boyanmıştır. (boyanmadan önce ve boyanırken fotoğraf ve videoları mevcut)
Sökülen takılan yok, değişen parçası yoktur.
Göğüs ve torpidosunda çatlak vb. yoktur, şoför koltuğunun sol tarafında ufak bir yırtık var onun haricinde döşemelerinde herhangi bir sıkıntı yoktur, ilk gün ki gibidir.
Yedek anahtarı, yedek diferansiyeli ve yedek elektrik bobinini de vereceğim alıcısına. (kolay bulunmayan ve biraz da pahalı parçalar olduğu için belirtiyorum.)
14-15 ay önce radyatör, ateşleme sistemi, dört disk, dört amortisör, balatalar, defransiyel, benzin motoru, müşürler, gaz teli, elektrik bobini, dört lastik, keçeler, ön burçlar, kapı fitilleri ve sileceğine kadar Almanya'dan ne çıkıyorsa aynısı takılmıştır.
Yorulmuş ve hor kullanılmış araçlarla kıyaslamayın lütfen. Değerini bilene gider inşallah. Aracımı 29.500 tl ye vereceğim forumdan birisi almak isterse bir ikram daha yaparım.
Aracımın konusunu da buraya bırakayım : 190E 1.8 Baby Benz

Aracım nadir temizlikte kalan W201'lerdendir.
5 ileri manuel, ön iki cam otomatik, elektrikli ayna, benzinli (tüp yok).
Lastikleri yeni 3.000 km önce alınmış hankook, periyodik bakımı yeni yapılmış, muayenesi 2020'ye kadar.
Boyası komple 14-15 ay önce yapılmış güneş yanıklarından dolayı boyanmıştır. (boyanmadan önce ve boyanırken fotoğraf ve videoları mevcut)
Sökülen takılan yok, değişen parçası yoktur.
Göğüs ve torpidosunda çatlak vb. yoktur, şoför koltuğunun sol tarafında ufak bir yırtık var onun haricinde döşemelerinde herhangi bir sıkıntı yoktur, ilk gün ki gibidir.
Yedek anahtarı, yedek diferansiyeli ve yedek elektrik bobinini de vereceğim alıcısına. (kolay bulunmayan ve biraz da pahalı parçalar olduğu için belirtiyorum.)
14-15 ay önce radyatör, ateşleme sistemi, dört disk, dört amortisör, balatalar, defransiyel, benzin motoru, müşürler, gaz teli, elektrik bobini, dört lastik, keçeler, ön burçlar, kapı fitilleri ve sileceğine kadar Almanya'dan ne çıkıyorsa aynısı takılmıştır.
Yorulmuş ve hor kullanılmış araçlarla kıyaslamayın lütfen. Değerini bilene gider inşallah. Aracımı 29.500 tl ye vereceğim forumdan birisi almak isterse bir ikram daha yaparım.
Aracımın konusunu da buraya bırakayım : 190E 1.8 Baby Benz

Son düzenleme:





