Satılık - 1991 190E

Cenk A

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
166
Beğeniler
363
İl
İstanbul
#1
Herkese merhaba almak istediğim aracı bulduğum ve beklettiğim için aracımı acilen satılığa çıkarttım. Emsallerine göre uygun fiyata vereceğim için sizlerle paylaşmak istedim.

Aracım nadir temizlikte kalan W201'lerdendir.
5 ileri manuel, ön iki cam otomatik, elektrikli ayna, benzinli (tüp yok).
Lastikleri yeni 3.000 km önce alınmış hankook, periyodik bakımı yeni yapılmış, muayenesi 2020'ye kadar.
Boyası komple 14-15 ay önce yapılmış güneş yanıklarından dolayı boyanmıştır. (boyanmadan önce ve boyanırken fotoğraf ve videoları mevcut)
Sökülen takılan yok, değişen parçası yoktur.
Göğüs ve torpidosunda çatlak vb. yoktur, şoför koltuğunun sol tarafında ufak bir yırtık var onun haricinde döşemelerinde herhangi bir sıkıntı yoktur, ilk gün ki gibidir.
Yedek anahtarı, yedek diferansiyeli ve yedek elektrik bobinini de vereceğim alıcısına. (kolay bulunmayan ve biraz da pahalı parçalar olduğu için belirtiyorum.)
14-15 ay önce radyatör, ateşleme sistemi, dört disk, dört amortisör, balatalar, defransiyel, benzin motoru, müşürler, gaz teli, elektrik bobini, dört lastik, keçeler, ön burçlar, kapı fitilleri ve sileceğine kadar Almanya'dan ne çıkıyorsa aynısı takılmıştır.
Yorulmuş ve hor kullanılmış araçlarla kıyaslamayın lütfen. Değerini bilene gider inşallah. Aracımı 29.500 tl ye vereceğim forumdan birisi almak isterse bir ikram daha yaparım.
Aracımın konusunu da buraya bırakayım : 190E 1.8 Baby Benz

FA1A9E93-8C9A-4592-8E1D-305F99275FCF.jpeg

3A8173E9-D808-476F-B259-821FE8CFF0D3.jpeg

772E0161-5F1B-4365-9357-10F60075ACDD.jpeg

3CCB1CED-806B-467F-8360-1ED4A4C7B4F2.jpeg

B6AA549D-2169-4ADC-AE58-08ABA603D72C.jpeg

60EB8CD8-1B4A-4159-9D64-4D1FC898C669.jpeg

774C179A-2AC7-48D7-974F-D315E576B450.jpeg

4537DE5E-0F3A-41CD-BF78-D5236F912966.jpeg

CE5DD0BD-86A7-4612-9940-48F5F2311D04.jpeg

825C32F9-5F3D-4829-88A0-DAD6F0BFA4DD.jpeg

792299D4-EA42-4AF2-97DC-27F9508D8C22.jpeg

194FDE65-BD10-4AE7-8D21-1508F1657EFD.jpeg
 
Son düzenleme:

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#2
Maşallah aracınız çok şık, kıymet bilen birine gider umarım sizinde gönlünüze göre olsun , iyi satışlar :)
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#4
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
 

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#6
Ah ah otomatik olacaktı ki notere giderdik. En sevdiğim mercedes, yeni bir araç arıyorken harika olurdu inşallah değerini bilecek birine gider hayırlı satışlar :)
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#7
Alabilecek durumda olsam direk alırdım, kıymetini bilene gider inşallah.
 

Cenk A

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
166
Beğeniler
363
İl
İstanbul
#8

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#9
İlanı görünce için gitti.

Keşke alabilseydim dedim gerçekten. Umarım hayırlısı ile tez zamanda kıymetini bilebilecek birine gider araç.
 

Cenk A

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
166
Beğeniler
363
İl
İstanbul
#11
İlanı görünce için gitti.

Keşke alabilseydim dedim gerçekten. Umarım hayırlısı ile tez zamanda kıymetini bilebilecek birine gider araç.
İnşallah kıymet bilen modifiye etmeyecek birine gider :)

Hocam böyle bir güzelliğe nasıl kıyıp da satılığa çıkardınız :(
Her güzel şeyin bir sonu oluyor hem gülüyor hem ağlıyoruz :) böyle keyifli bir arabaya binmek otomobil kariyerinde önemli bir hatıra bence :)
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#12
Hayırlı satışlar , böyle mercedesler göremiyoruz artık sokaklarda. Şu an araç ihtiyacım olsa alır keyifle binerdim .
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#14
Teşekkür ederim böyle araçları çok beğenip te masraf açar mantığıyla almayanlara referans olur inşallah :)
Malesef genel olarak böyle bir algı var .Motor bakımları düzgün yapılmış , kaportasında pas olduğunda tedavisi hemen yapılmış bir mercedesi öldüremezsiniz.
 

Cenk A

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
166
Beğeniler
363
İl
İstanbul
#15
Malesef genel olarak böyle bir algı var .Motor bakımları düzgün yapılmış , kaportasında pas olduğunda tedavisi hemen yapılmış bir mercedesi öldüremezsiniz.
Aynen dediğiniz gibi oluyor. Benim aracımın periyodik bakımları 5 bin de bir yapılmış mesela yeni nesil araçlara taş çıkartıyor resmen.
 

Cenk A

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
166
Beğeniler
363
İl
İstanbul
#17
hocam araba otomatik olaydı iyiydi.
hemen teklif yapardık :)
Aslında beni manuel olması cezbediyor. En azından eski nesil bir otomatik şanzımana sahip olmak istemedim. Hele ki yağışlı havalarda arkadan itişli ve ağır bir arabayı manuel kullanmak çok daha güven veriyo tabi bu benim fikrim sadece :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#19
Gitti gönlümün efendisi. Son sahnesini de sizle paylaşmak istedim. Yarın yeni bir serüven yeni bir başrol bekliyor beni kısmetse yeri dolacak :)

Ekli dosyayı görüntüle 4640
her giden bir iz bırakır insanda. bu kimi zamaan bir tebessümle olur kimi zaman bir damla göz yaşıyla. gelenin gideni aratmadıgı bir dünya yok aslında.
sadece zaman geçer örter üstünü hatıraların insan alışır yokluguna. yenisi bir adım atmak için feyz verir insana. oda olmasa sevilmez bu detay aşkıda.