emre-sti' Alıntı:
Arkadaşlar . Jelmiş köpükmüş bu kimyasallara lütfen bulaşmayın illa mach 3 ile tras olacaksınız 2 liraya arko birde fırça alın farkı göreceksiniz. Geleneksel tras forumlarında ki yazılanları okuyunca ki uyeyim bende şoka uğruyorum. 2 dakika fırçayla sabun yükle yüzde 4 dakika kopurtme 2 3 kez tras olmalar , öncesinde scuttle ile.sicak köpük hazırlamak filan bana da gereksiz geliyor. Ben 5 saniye fircaya sabun yüklerim 20 saniye kadar yüzde kopurturum ustura ile bile en fazla 2 3 dakika da trasimi olurum. Porsuk işin fantazi kısmı biraz bana fazlası ile yumuşak geliyor .hatta yumuşak porsuk daha da pahalı. Şu an rocnel marka tras aleti ve yukarı da satılığa çıkardığım feather marka gene o usturalara olan tras aleti kullanıyorum. Tavsiye ederim
Tek bıçaklı ile çok bıçaklı tras aletleri arasındaki farkı şöyle görebilirsiniz .
https://youtu.be/874ad9LVvcc
Ben geleneksel trasa başlayacak arkadaşlara bic metal tras aleti ile başlamalarını öneriyorum ki çok memnun kalırlar. Bende geleneksel trasa elektrikli tras aletleri arastirmasi sonucu başlamıştım
Tek bıçaklı ile çok bıçaklı tras aletleri arasındaki farkı şöyle görebilirsiniz .
https://youtu.be/874ad9LVvcc
Ben geleneksel trasa başlayacak arkadaşlara bic metal tras aleti ile başlamalarını öneriyorum ki çok memnun kalırlar. Bende geleneksel trasa elektrikli tras aletleri arastirmasi sonucu başlamıştım





. Arabaya harcıyorsak kendimize neden harcamayalım değil mi... Emeğinize yüreğinize sağlık. Ufkumu genişleten insanları çok seviyorum .
Kafama yeni bir bela bulaştırdınız. Reva mı bu yaptığınız. Hangisinden alsam ne alsam diye düşün dur şimdi. Yine gidecek paracıklar