Satılık Erkek Bakım Ürünleri

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#21
emre-sti' Alıntı:
Arkadaşlar . Jelmiş köpükmüş bu kimyasallara lütfen bulaşmayın illa mach 3 ile tras olacaksınız 2 liraya arko birde fırça alın farkı göreceksiniz. Geleneksel tras forumlarında ki yazılanları okuyunca ki uyeyim bende şoka uğruyorum. 2 dakika fırçayla sabun yükle yüzde 4 dakika kopurtme 2 3 kez tras olmalar , öncesinde scuttle ile.sicak köpük hazırlamak filan bana da gereksiz geliyor. Ben 5 saniye fircaya sabun yüklerim 20 saniye kadar yüzde kopurturum ustura ile bile en fazla 2 3 dakika da trasimi olurum. Porsuk işin fantazi kısmı biraz bana fazlası ile yumuşak geliyor .hatta yumuşak porsuk daha da pahalı. Şu an rocnel marka tras aleti ve yukarı da satılığa çıkardığım feather marka gene o usturalara olan tras aleti kullanıyorum. Tavsiye ederim



Tek bıçaklı ile çok bıçaklı tras aletleri arasındaki farkı şöyle görebilirsiniz .

https://youtu.be/874ad9LVvcc

Ben geleneksel trasa başlayacak arkadaşlara bic metal tras aleti ile başlamalarını öneriyorum ki çok memnun kalırlar. Bende geleneksel trasa elektrikli tras aletleri arastirmasi sonucu başlamıştım
Yarın gidiyorum, fırça ile sabun alıyorum.
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#22
emre-sti' Alıntı:
Arkadaşlar . Jelmiş köpükmüş bu kimyasallara lütfen bulaşmayın illa mach 3 ile tras olacaksınız 2 liraya arko birde fırça alın farkı göreceksiniz. Geleneksel tras forumlarında ki yazılanları okuyunca ki uyeyim bende şoka uğruyorum. 2 dakika fırçayla sabun yükle yüzde 4 dakika kopurtme  2 3 kez tras olmalar , öncesinde scuttle ile.sicak köpük hazırlamak filan bana da gereksiz geliyor. Ben 5 saniye fircaya sabun yüklerim 20 saniye kadar yüzde kopurturum ustura ile bile en fazla 2 3 dakika da trasimi olurum. Porsuk işin fantazi kısmı biraz bana fazlası ile yumuşak geliyor .hatta yumuşak porsuk daha da pahalı. Şu an rocnel marka tras aleti ve yukarı da satılığa çıkardığım feather marka gene o usturalara olan tras aleti kullanıyorum. Tavsiye ederim



Tek bıçaklı ile çok bıçaklı tras aletleri arasındaki farkı şöyle görebilirsiniz .

https://youtu.be/874ad9LVvcc

Ben geleneksel trasa başlayacak arkadaşlara bic metal tras aleti ile başlamalarını öneriyorum ki çok memnun kalırlar. Bende geleneksel trasa elektrikli tras aletleri arastirmasi sonucu başlamıştım

Emre hocam geltir de konu başlıklarına bakarken seni orada'da gördüm. Yakın zamanda fırça ve sabun ile gireceğim bu işe, çok tahriş oluyor mach3 ile. Ben bu durum normal, her gün tıraş olan her insanda durum aynı zannediyordum. Ama metal tıraş aleti için biraz daha beklemeyi düşünüyorum. Ustura içinse çok beklerim gibime geliyor. Kimisi en az 1 yıl geçirin düz jilet ile demiş, kimisi 3 yıl sonra usturaya geçin demiş. Ustura konusunda biraz korkuttular ne yalan söyleyeyim  :)

Amazonda uygun porsuk fırçalar var, mesela Simpsons 'ın giriş seviyesi Pure porsuk :) : https://www.amazon.com/dp/B0043DUFQE/?coliid=I2VIRHNEVH8486&colid=2SKONBTYL2RVH&psc=0

Pure, best, silverline farkını öğrendim, forumu okuyarak. Bir de bu vari : https://www.amazon.com/dp/B00A6IKO98/?coliid=IV0VP9S6T7KFL&colid=2SKONBTYL2RVH&psc=0
 

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#23
Ustura el alışkanlığı benim benim ilana koyduğum feather ss ile pro guard bıçak kullanırsanız ki önünde koruma barı vardır


kendinizi kesmeniz imkansızdır. bir hafta jiletsiz ustura ile pratik yaparak alışmanız mümkündür illa porsuk olacak diye bir şey yok 
https://www.extrashaving.com/domuz-kili
 
kaliteli domuzları prsukdan daha çok seviyorum köpürtmesi hızlı oluyor semogue 1470 benim favori fırçalarımdandır simpson persian jar de favori porsuk fırçam sert oldukları için ben daha konforlu buluyorum

bu tarz aletleri kullamakta da zorluk çekilme sebebi ise oynar başlıklı traş aletlerinin bilek hassasiyeti bırakmaması insanda el yatkınlığı varsa çabuk alışırsınız
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#24
emre-sti' Alıntı:
Ustura el alışkanlığı benim benim ilana koyduğum feather ss ile pro guard bıçak kullanırsanız ki önünde koruma barı vardır


kendinizi kesmeniz imkansızdır. bir hafta jiletsiz ustura ile pratik yaparak alışmanız mümkündür illa porsuk olacak diye bir şey yok 
https://www.extrashaving.com/domuz-kili
 
kaliteli domuzları prsukdan daha çok seviyorum köpürtmesi hızlı oluyor semogue 1470 benim favori fırçalarımdandır simpson persian jar de favori porsuk fırçam sert oldukları için ben daha konforlu buluyorum

bu tarz aletleri kullamakta da zorluk çekilme sebebi ise oynar başlıklı traş aletlerinin bilek hassasiyeti bırakmaması insanda el yatkınlığı varsa çabuk alışırsınız
Emre hocam domuz kılı araba fırçası bile kullanmıyorum ben, yüzüme sürmem  olanaksız :) Söylediğin porsuk fırça 157 dolar olmasa güzel ürünmüş aslında.

Ustura için yazdıklarını dikkate alıyor ve o konuyu da araştırmaya başlıyorum. Dediğim gibi 13  adet mach3 aldım hepsiburadadan onlar bitsin jilet, ustura işine öyle girerim.   :cool:

Emre hocam sabun olarak da proraso iyi mi ?
 

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#25
umrdmr' Alıntı:
emre-sti' Alıntı:
Ustura el alışkanlığı benim benim ilana koyduğum feather ss ile pro guard bıçak kullanırsanız ki önünde koruma barı vardır


kendinizi kesmeniz imkansızdır. bir hafta jiletsiz ustura ile pratik yaparak alışmanız mümkündür illa porsuk olacak diye bir şey yok 
https://www.extrashaving.com/domuz-kili
 
kaliteli domuzları prsukdan daha çok seviyorum köpürtmesi hızlı oluyor semogue 1470 benim favori fırçalarımdandır simpson persian jar de favori porsuk fırçam sert oldukları için ben daha konforlu buluyorum

bu tarz aletleri kullamakta da zorluk çekilme sebebi ise oynar başlıklı traş aletlerinin bilek hassasiyeti bırakmaması insanda el yatkınlığı varsa çabuk alışırsınız
Emre hocam domuz kılı araba fırçası bile kullanmıyorum ben, yüzüme sürmem  olanaksız :) Söylediğin porsuk fırça 157 dolar olmasa güzel ürünmüş aslında.

Ustura için yazdıklarını dikkate alıyor ve o konuyu da araştırmaya başlıyorum. Dediğim gibi 13  adet mach3 aldım hepsiburadadan onlar bitsin jilet, ustura işine öyle girerim.   :cool:

Emre hocam sabun olarak da proraso iyi mi ?
o marka güzeldir ancak tabac benceç ok başarılı sentetik fırçalar alabilirsiniz rossman mağazalarında uygun porsuk fırça var 33tl idi herhakde.

90tl den başlayan fiyatlarla porsuklar
https://www.extrashaving.com/porsuk-kili

bazı sentetik fırçalar
https://www.extrashaving.com/sentetik-tiras-fircasi
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#26
emre-sti' Alıntı:
umrdmr' Alıntı:
Emre hocam domuz kılı araba fırçası bile kullanmıyorum ben, yüzüme sürmem  olanaksız :) Söylediğin porsuk fırça 157 dolar olmasa güzel ürünmüş aslında.

Ustura için yazdıklarını dikkate alıyor ve o konuyu da araştırmaya başlıyorum. Dediğim gibi 13  adet mach3 aldım hepsiburadadan onlar bitsin jilet, ustura işine öyle girerim.   :cool:

Emre hocam sabun olarak da proraso iyi mi ?
o marka güzeldir ancak tabac  benceç ok başarılı sentetik fırçalar alabilirsiniz rossman mağazalarında uygun porsuk fırça var 33tl idi herhakde.

90tl den başlayan fiyatlarla porsuklar
https://www.extrashaving.com/porsuk-kili

bazı sentetik fırçalar
https://www.extrashaving.com/sentetik-tiras-fircasi

Tamamdır hocam tabac sabun ile başlıyorum o zaman  hadi hayırlısı bakalım. Teşekkürler.
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#27
Bambaşka bir dünya varmış bu tıraş işinde 2 günde neler öğrendim. Extrashaving.com veya aliexpresste önetebileceğin güzel başlangıç çok yüksek fiyatta olmayan safety razor ya da set ne olabilir Emre hazır bu konuda bilgili birini yakalamışken sorayım. Ne önerirsin? Senin sattığın güzelmiş ama giriş seviyesi değil seninki artık çıkış seviyeai olmuş Feathers. :)) iyi satışlar.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#28
Bende geleneksel yöntemlere geçeceğim yavaş yavaş.

Wilkinson Sword ilk etapta uygun olur mu? Yoksa Bic metal tıraş aleti mi almalıyım ?
 

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#29
wilkonson sword güzel ürün başlangıç için ama içinden çıkan jiletler çöp ne yazıkki sizi ıslak traşdan soğutur, eskiden uygun fiyatlı idi alınabilirdi. ama benimde başlangıç makinem olan weishi 9006 önerebilirim kelebep tipi olduğu için jilet takıp çıkarmakta kolay, benim çevreme reçete önerim

bic metal 5 li paket alıp eliniz oynamayan başlıklı traş aletine alışsın daha sonra Rocnel SE modeli almanız
https://www.instagram.com/rocnel/?hl=tr yerli üretim ömürlük bir alet kırık jilet kullanıyor
https://www.instagram.com/p/Bdm4hysAraC/?hl=tr&taken-by=rocnel
ama wieshi ile bile uzun yıllar traşa devam edebiliriz, babalarınıza dedelerinize sorarsanızevin bir köşesinde antika eski ürünler yakalamak mümkün


https://www.aliexpress.com/item/Double-Edge-Safety-Razor-Long-Handle-Butterfly-Open-Classic-Safety-Razor-weishi-razor-silver-color-1/32810711913.html?spm=2114.search0104.3.76.3e2425cde8CtZG&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_5722412_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315-10&algo_pvid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0


farklı bir alternatif daha kaliteli kaplama olduğu söyleniyor
https://www.aliexpress.com/item/2017-BAILI-Mens-New-Safety-Unscrew-Classic-Stainless-Shaver-Razor-Blades-Holder-Double-Edge-Turret-Blade/32796042245.html?spm=2114.search0104.3.48.c8252912dCuHiq&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_5722411_10621_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba-7&algo_pvid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0



yerli piyada bulabileceğiniz güzel alternatifler

https://www.extrashaving.com/rimei-3parca-tiras-aleti--409

https://www.extrashaving.com/ming-shi-cevir-ac-tiras-makinesi--331
 

newest

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
33
Beğeniler
26
İl
Eskişehir
#30
emre-sti' Alıntı:
wilkonson sword güzel ürün başlangıç için ama içinden çıkan jiletler çöp ne yazıkki sizi ıslak traşdan soğutur, eskiden uygun fiyatlı idi alınabilirdi. ama benimde başlangıç makinem olan weishi 9006 önerebilirim kelebep tipi olduğu için jilet takıp çıkarmakta kolay, benim çevreme reçete önerim

bic metal 5 li paket alıp eliniz oynamayan başlıklı traş aletine alışsın daha sonra Rocnel SE modeli almanız
https://www.instagram.com/rocnel/?hl=tr yerli üretim ömürlük bir alet kırık jilet kullanıyor
https://www.instagram.com/p/Bdm4hysAraC/?hl=tr&taken-by=rocnel
ama wieshi ile bile uzun yıllar traşa devam edebiliriz, babalarınıza dedelerinize sorarsanızevin bir köşesinde antika eski ürünler yakalamak mümkün


https://www.aliexpress.com/item/Double-Edge-Safety-Razor-Long-Handle-Butterfly-Open-Classic-Safety-Razor-weishi-razor-silver-color-1/32810711913.html?spm=2114.search0104.3.76.3e2425cde8CtZG&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_5722412_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315-10&algo_pvid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0


farklı bir alternatif daha kaliteli kaplama olduğu söyleniyor
https://www.aliexpress.com/item/2017-BAILI-Mens-New-Safety-Unscrew-Classic-Stainless-Shaver-Razor-Blades-Holder-Double-Edge-Turret-Blade/32796042245.html?spm=2114.search0104.3.48.c8252912dCuHiq&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_5722411_10621_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba-7&algo_pvid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0



yerli piyada bulabileceğiniz güzel alternatifler

https://www.extrashaving.com/rimei-3parca-tiras-aleti--409

https://www.extrashaving.com/ming-shi-cevir-ac-tiras-makinesi--331
Emre bey size çok kızdım şimdi :p Kafama yeni bir bela bulaştırdınız. Reva mı bu yaptığınız. Hangisinden alsam ne alsam diye düşün dur şimdi. Yine gidecek paracıklar :para: . Arabaya harcıyorsak kendimize neden harcamayalım değil mi... Emeğinize yüreğinize sağlık. Ufkumu genişleten insanları çok seviyorum  .
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#31
newest' Alıntı:
emre-sti' Alıntı:
wilkonson sword güzel ürün başlangıç için ama içinden çıkan jiletler çöp ne yazıkki sizi ıslak traşdan soğutur, eskiden uygun fiyatlı idi alınabilirdi. ama benimde başlangıç makinem olan weishi 9006 önerebilirim kelebep tipi olduğu için jilet takıp çıkarmakta kolay, benim çevreme reçete önerim

bic metal 5 li paket alıp eliniz oynamayan başlıklı traş aletine alışsın daha sonra Rocnel SE modeli almanız
https://www.instagram.com/rocnel/?hl=tr yerli üretim ömürlük bir alet kırık jilet kullanıyor
https://www.instagram.com/p/Bdm4hysAraC/?hl=tr&taken-by=rocnel
ama wieshi ile bile uzun yıllar traşa devam edebiliriz, babalarınıza dedelerinize sorarsanızevin bir köşesinde antika eski ürünler yakalamak mümkün


https://www.aliexpress.com/item/Double-Edge-Safety-Razor-Long-Handle-Butterfly-Open-Classic-Safety-Razor-weishi-razor-silver-color-1/32810711913.html?spm=2114.search0104.3.76.3e2425cde8CtZG&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_5722412_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315-10&algo_pvid=65e4d457-f93d-4d67-887d-6a4463af5315&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0


farklı bir alternatif daha kaliteli kaplama olduğu söyleniyor
https://www.aliexpress.com/item/2017-BAILI-Mens-New-Safety-Unscrew-Classic-Stainless-Shaver-Razor-Blades-Holder-Double-Edge-Turret-Blade/32796042245.html?spm=2114.search0104.3.48.c8252912dCuHiq&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_5722411_10621_10620_5711312,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba-7&algo_pvid=8bf39056-b7e5-4f31-a2b1-2e68115fe8ba&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0



yerli piyada bulabileceğiniz güzel alternatifler

https://www.extrashaving.com/rimei-3parca-tiras-aleti--409

https://www.extrashaving.com/ming-shi-cevir-ac-tiras-makinesi--331
Emre bey size çok kızdım şimdi  Kafama yeni bir bela bulaştırdınız. Reva mı bu yaptığınız. Hangisinden alsam ne alsam diye düşün dur şimdi. Yine gidecek paracıklar :para: . Arabaya harcıyorsak kendimize neden harcamayalım değil mi... Emeğinize yüreğinize sağlık. Ufkumu genişleten insanları çok seviyorum  .
Ortak sabun alım organizasyonları başlar yakında
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

emre-sti

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
10 Kas 2017
Mesajlar
132
Beğeniler
157
İl
Odessa
#33
Vitos diye bir İtalyan sabunu var 1kg kalıp olarak satılıyor .kokusunu ben beğenmiyorum ancak beğenen oldukça çok kişi var. Koruyuculuk, kayganlık ve cildi besleme de çok başarılı buluyorum
 

Deniz

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
5 Ağu 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
65
#34
Hepsi temiz ikinci eldir.

Ürünler satılmadan önce barbicide ile dezenfekte edilip gönderilecektir.

Feather AS-D2 600 TL stand ile beraber





Feather Artist Club DX 450 TL






Feather Artist Club ss 250 TL





Gillette adını bilmediğim bu gillete 50 TL






Özel üretim tipsoft 2 band silvertip 200 TL, altında neodyum mıknatıs vardır traş dolabı altına koyacağız metal bir eşta vasıtası ile stand gerekmeden tüyleri aşağı bakacak şekilde asabilirsiniz.




merhaba
Feather artist CLUB Dx hala satılıkmı
 

ayçiçeği

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Şub 2019
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
73
#37
Hepsi temiz ikinci eldir.

Ürünler satılmadan önce barbicide ile dezenfekte edilip gönderilecektir.

Feather AS-D2 600 TL stand ile beraber





Feather Artist Club DX 450 TL






Feather Artist Club ss 250 TL





Gillette adını bilmediğim bu gillete 50 TL






Özel üretim tipsoft 2 band silvertip 200 TL, altında neodyum mıknatıs vardır traş dolabı altına koyacağız metal bir eşta vasıtası ile stand gerekmeden tüyleri aşağı bakacak şekilde asabilirsiniz.




selamünaleyküm,
feather artist club dx halen satılıkmı ?