Hayırlı satışlar, bende de vardı keyifle kullandım sonra da sattım, piyasası da çok iyi yakıt cimrisi olduğu için. teşekkür ederim gerçekten kaliteli araç üzmüyor yolda ve kalitede nasip bakalım hayırlısı