Merhaba arkadaşlar,
Haftasonu temizliklerine bir misafir oyuncu ile devam ettik. Araç en son 3-4 ay önce yalapşap yıkanmış, öncesini kimse bilmiyordu
Yani içler acısı...
Ahanda durum bu..
Önce B33 ile ön yıkama yaptık. 100ml şampuan gerisi su!
Makine Karcher K3 Foam Lance Autobrite Direct
B33 çok fazla araca tutunamıyor ama şu görüntü beni bendne almaya yetiyor
Sonra jantlara girdim. Kwazar Sprey şişe ile 1:1 sulandırmalı Flowey R10 uyguladım. Durulayınca da B33 ve detay fırçası ile ara derelere girdim. Son olarak da jant fırçası ile kaliperlere kadar temizlemeye çalıştım.
Davlumbazlar komple plastikti, CG davlumbaz fırçası ve B33 ile temizledim ama fotosu yok
Geldik dış yüzeye.. Önce R10 ile demir tozu yaptım akabinde kil. R10 çekmemişim ama kili çektim.
Kil Meguiars Clay set (kaydırıcısı bitmişti, Meguiars Mor şampuan ile kaydırıcı yaptım. Gayet de güzel oldu
Özellikle bagaj camı ile kaporta arası o ince kısım çok fenaydı. Ama işlemden sonra tertemiz oldu 
Durulanıp akabinde Tav system refinish 2 ve 3 ile hare giderme denemesi yaptık
Deneme diyorum, çünkü gideremediğim hareler de oldu. Sonradan öğrendik ki araç 2 yıl önce kuzenim tarafından seramik kaplanmış. Seramik öncesi yüzey hazırlanmamış olması sebebi ile seramik altında kabak gibi duran hareleri doğal olarak eldeki imkanlar ile yok edemedik.
Kova yıkama Mrguiars Mor NXT şampuan ve son olarak da CG Glossworks uyguladık.
Lastiklere Sonax nano jel
Kapı kenar fitil kısımlara AF Revive, ön kaporta ile cam aracı plastik bölgeye de Carpro Perl uygulayarak günü kapattık.
Finaller
Kil beni bitirdi, polisaj da seramikli olduğunu öğrenene kadar baya uğraştırdı
Sonuç : üzerinde seramik olan araç için bundan sonra zaman kaybedemem. Götürür adam gibi profesyonel birisine seramikten kurtulur ise üzerinde çalışabilirim


Haftasonu temizliklerine bir misafir oyuncu ile devam ettik. Araç en son 3-4 ay önce yalapşap yıkanmış, öncesini kimse bilmiyordu
Ahanda durum bu..
Önce B33 ile ön yıkama yaptık. 100ml şampuan gerisi su!
Makine Karcher K3 Foam Lance Autobrite DirectB33 çok fazla araca tutunamıyor ama şu görüntü beni bendne almaya yetiyor
Sonra jantlara girdim. Kwazar Sprey şişe ile 1:1 sulandırmalı Flowey R10 uyguladım. Durulayınca da B33 ve detay fırçası ile ara derelere girdim. Son olarak da jant fırçası ile kaliperlere kadar temizlemeye çalıştım.
Davlumbazlar komple plastikti, CG davlumbaz fırçası ve B33 ile temizledim ama fotosu yok
Geldik dış yüzeye.. Önce R10 ile demir tozu yaptım akabinde kil. R10 çekmemişim ama kili çektim.
Kil Meguiars Clay set (kaydırıcısı bitmişti, Meguiars Mor şampuan ile kaydırıcı yaptım. Gayet de güzel oldu
Durulanıp akabinde Tav system refinish 2 ve 3 ile hare giderme denemesi yaptık
Kova yıkama Mrguiars Mor NXT şampuan ve son olarak da CG Glossworks uyguladık.
Lastiklere Sonax nano jel
Kapı kenar fitil kısımlara AF Revive, ön kaporta ile cam aracı plastik bölgeye de Carpro Perl uygulayarak günü kapattık.
Finaller
Kil beni bitirdi, polisaj da seramikli olduğunu öğrenene kadar baya uğraştırdı
Sonuç : üzerinde seramik olan araç için bundan sonra zaman kaybedemem. Götürür adam gibi profesyonel birisine seramikten kurtulur ise üzerinde çalışabilirim









. Wax candır