Seat Leon FR

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
@Atocan, bey ellerinize saglık. Maşallah misler gibi olmuş. Güzel günlerde kirletin. Bezide asmışsınız balkon altına. Demirden pas kalıntı alır sonra çizer dikkat. İyi detaylar
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
@Atocan, bey ellerinize saglık. Maşallah misler gibi olmuş. Güzel günlerde kirletin. Bezide asmışsınız balkon altına. Demirden pas kalıntı alır sonra çizer dikkat. İyi detaylar
Teşekkür ederim abi tel paslanmaz çelik sıkıntı yok çamaşırlığımız orası :)
 
Beğeniler: ege

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Bugün tosba yı denedim parlaklık su iticilik çok güzel sadece kaput bölgesine kullandım azıcık eziyet edeyim dayanım ne kadar olacak diye meraktayım takip etmeye çalışcam benim not vermem veya yorum yapmam olmaz @onurçiko abi varken

Geçelim resimlere demir tozu ve kil yaptım yüzey temiz olarak uyguladım

Sağ taraf uygulama yapılmış yüzey



Su iticiliği güzel hoşuma gitti



Buda komple uygulanmış hali



Aracın diğer kısımlarına dodo hard candy wax uyguladım



Jantları m600 le silip tosba uyguladım
Lastiklere endurance
Davlumbazlara würth
Tosba burada neler yapacak bakacam



Camlara meguiars ile temizleyip sonlardırdım




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
Ellerine sağlık bakalım tosba neler yapacak takip edelim.

Bu arada aracın rengine bayılıyorum :nazar:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Ellerine sağlık bakalım tosba neler yapacak takip edelim.

Bu arada aracın rengine bayılıyorum :nazar:
Teşekkür ederim sırf zorlamak için kaputu seçtim zaten inş süre uzun olursa tam kışlık ürün olur benim için
Renk çok güzel bende seviyorum Rabbim gönlüne göre versin
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Kardeşim ellerine sağlık, tosba iyi iş yapmış. Beden önce denedin ya alacağın olsun :)
Parlaklık beklediğimden iyi duruyor, boncuklarda fena değil. Senin yorumlarını da bekliyoruz ürünle ilgili.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Kardeşim ellerine sağlık, tosba iyi iş yapmış. Beden önce denedin ya alacağın olsun :)
Parlaklık beklediğimden iyi duruyor, boncuklarda fena değil. Senin yorumlarını da bekliyoruz ürünle ilgili.
Abi TR de ilk olmak güzel bişeymiş :kop:
Estafurullah abi daha ürün yorumlayacak seviyede değilim :utandim:
Sadece parlaklığını beğendim ben su iticilik senin arabada daha güzel olur bence benim kaput yüzeyi çok iyi değil sende sonuçlar daha güzel olur abi senin yorumların referans olur ben suscam abi :)
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
Efenim elinize sağlık aracınıza da maşallah :nazar:. Bence boncuklanması iyi ama ilk bakışta Meg HCW’den geri duruyor. Sanırım buff etmesi biraz zor bir ürün. Videolarda sağlam bastırarak silinmediğinde parlaklıkta geri bile gidiyordu panel.

Not: Kaput iyi değil demişsin ama bilemeyeceğim.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Efenim elinize sağlık aracınıza da maşallah :nazar:. Bence boncuklanması iyi ama ilk bakışta Meg HCW’den geri duruyor. Sanırım buff etmesi biraz zor bir ürün. Videolarda sağlam bastırarak silinmediğinde parlaklıkta geri bile gidiyordu panel.

Not: Kaput iyi değil demişsin ama bilemeyeceğim.
Teşekkür ederim efenim
Şimdi şöyle ki ben ürünü kafama göre sık sil şeklinde uyguladım baskı uygulamadım yüzey pek hoş değil o yüzden yorumlamayı onur abiye bıraktım bariz şekilde parlaklık fark etti su iticiliği ilk makinayla yaptım güzel su iticilik var sonrasında şişe ile fısladım bekleyip görelim @onurçiko abinin yorumları nasıl olacak :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
@Atocan eline sağlık hocam, paylaşım için teşekkürler, uygulaması sık-sil tarzında değil mi, Meg gibi alemgirli değil sanırım :)
Teşekkür ederim yok meg gibi değil bu sadece sık sil şeklinde ama bununda alengirli olduğu noktalar var bu hafta çözülür o kısmı :)
Silerken baskı uygulamak parlatmak falan gibi bazı noktalar varmış bunu tecrübe edecez sanırım