Herkese Merhabalar
Buradan Clio'nun rutin yıkamalarını paylaşacağım. Aracımız 47 binde sedefli beyaz renge sahip. Araca Kasım ayında Master detailing Berkay'da detaylı iç temizlik ve seramik kaplama yaptırmıştım. @Berkay ve @Sefa46 hocamın tavsiyeleri doğrultusunda wetproof seramik tercih ettik. Geç kirlenme ve parlaklık konusunda oldukça memnun kaldım
1 haftadır yağmur yağıyordu 10 gündür de yıkanmadı kirliler;
Araç pek kirli görünmüyor evet, hem renk beyaz hem de seramik etkisiyle kirlenmesi ciddi anlamda gecikiyor
Jantlar shiny garage wheel tire cleaner kullandım. Fırçalamadım hava yağmurlu diye
Ön yıkamada sprey şişeye 50 ml K2 Bora Prewash uyguladım.
Ön yıkama sonrası kir ve boncuk durumu
Seramik müthiş bir beading sunmuyor, ancak çok iyi bir sheeting sunuyor bunun sayesinde geç kirlenme özelliği sağlıyor
Kova yıkamasında Shiny garage sleek premium shampoo ve Adams garage supersoft wash mitt kullandım. Mükemmel kokusu var, kayganlığı da güzel. Biraz fazla koymuşum yalnız
evde kovanın dibini yıkarken bile baya köpürdü
Yıkama sonrası su iticilik
Kurulamada wizard of gloss blue marlin kullandım. İdeal boyutu ve yumuşak bir yapısı var
İç mekana da az bir şey el attım
Xiomi vacuum cleaner mini ile süpürdüm
Eşiklerdeki çamurları shiny garage inside ve Adams garage crazy polish towel
İle temizledim
Finaller; hava gece gibi olduğu için pek parlak çıkamadı
Yağmur affetmedi yağdı
kiri Araç üstünde çok beklememek için yıkamıştım
Herkese iyi günler efem sağlıcakla kalın
Buradan Clio'nun rutin yıkamalarını paylaşacağım. Aracımız 47 binde sedefli beyaz renge sahip. Araca Kasım ayında Master detailing Berkay'da detaylı iç temizlik ve seramik kaplama yaptırmıştım. @Berkay ve @Sefa46 hocamın tavsiyeleri doğrultusunda wetproof seramik tercih ettik. Geç kirlenme ve parlaklık konusunda oldukça memnun kaldım
1 haftadır yağmur yağıyordu 10 gündür de yıkanmadı kirliler;
Araç pek kirli görünmüyor evet, hem renk beyaz hem de seramik etkisiyle kirlenmesi ciddi anlamda gecikiyor
Jantlar shiny garage wheel tire cleaner kullandım. Fırçalamadım hava yağmurlu diye
Ön yıkamada sprey şişeye 50 ml K2 Bora Prewash uyguladım.
Ön yıkama sonrası kir ve boncuk durumu
Seramik müthiş bir beading sunmuyor, ancak çok iyi bir sheeting sunuyor bunun sayesinde geç kirlenme özelliği sağlıyor
Kova yıkamasında Shiny garage sleek premium shampoo ve Adams garage supersoft wash mitt kullandım. Mükemmel kokusu var, kayganlığı da güzel. Biraz fazla koymuşum yalnız
Yıkama sonrası su iticilik
Kurulamada wizard of gloss blue marlin kullandım. İdeal boyutu ve yumuşak bir yapısı var
İç mekana da az bir şey el attım
Xiomi vacuum cleaner mini ile süpürdüm
Eşiklerdeki çamurları shiny garage inside ve Adams garage crazy polish towel
İle temizledim
Finaller; hava gece gibi olduğu için pek parlak çıkamadı
Yağmur affetmedi yağdı
Herkese iyi günler efem sağlıcakla kalın







