Sedefli Beyaz Clio Haftalık Yıkamaları

Dr HCD

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#1
Herkese Merhabalar
Buradan Clio'nun rutin yıkamalarını paylaşacağım. Aracımız 47 binde sedefli beyaz renge sahip. Araca Kasım ayında Master detailing Berkay'da detaylı iç temizlik ve seramik kaplama yaptırmıştım. @Berkay ve @Sefa46 hocamın tavsiyeleri doğrultusunda wetproof seramik tercih ettik. Geç kirlenme ve parlaklık konusunda oldukça memnun kaldım:)
1 haftadır yağmur yağıyordu 10 gündür de yıkanmadı kirliler;













Araç pek kirli görünmüyor evet, hem renk beyaz hem de seramik etkisiyle kirlenmesi ciddi anlamda gecikiyor
Jantlar shiny garage wheel tire cleaner kullandım. Fırçalamadım hava yağmurlu diye




Ön yıkamada sprey şişeye 50 ml K2 Bora Prewash uyguladım.



Ön yıkama sonrası kir ve boncuk durumu



Seramik müthiş bir beading sunmuyor, ancak çok iyi bir sheeting sunuyor bunun sayesinde geç kirlenme özelliği sağlıyor
Kova yıkamasında Shiny garage sleek premium shampoo ve Adams garage supersoft wash mitt kullandım. Mükemmel kokusu var, kayganlığı da güzel. Biraz fazla koymuşum yalnız:) evde kovanın dibini yıkarken bile baya köpürdü






Yıkama sonrası su iticilik



Kurulamada wizard of gloss blue marlin kullandım. İdeal boyutu ve yumuşak bir yapısı var



İç mekana da az bir şey el attım



Xiomi vacuum cleaner mini ile süpürdüm



Eşiklerdeki çamurları shiny garage inside ve Adams garage crazy polish towel
İle temizledim





Finaller; hava gece gibi olduğu için pek parlak çıkamadı
























Yağmur affetmedi yağdı:) kiri Araç üstünde çok beklememek için yıkamıştım
Herkese iyi günler efem sağlıcakla kalın
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#2
Herkese Merhabalar
Buradan Clio'nun rutin yıkamalarını paylaşacağım. Aracımız 47 binde sedefli beyaz renge sahip. Araca Kasım ayında Master detailing Berkay'da detaylı iç temizlik ve seramik kaplama yaptırmıştım. @Berkay ve @Sefa46 hocamın tavsiyeleri doğrultusunda wetproof seramik tercih ettik. Geç kirlenme ve parlaklık konusunda oldukça memnun kaldım:)
1 haftadır yağmur yağıyordu 10 gündür de yıkanmadı kirliler;













Araç pek kirli görünmüyor evet, hem renk beyaz hem de seramik etkisiyle kirlenmesi ciddi anlamda gecikiyor
Jantlar shiny garage wheel tire cleaner kullandım. Fırçalamadım hava yağmurlu diye




Ön yıkamada sprey şişeye 50 ml K2 Bora Prewash uyguladım.



Ön yıkama sonrası kir ve boncuk durumu



Seramik müthiş bir beading sunmuyor, ancak çok iyi bir sheeting sunuyor bunun sayesinde geç kirlenme özelliği sağlıyor
Kova yıkamasında Shiny garage sleek premium shampoo ve Adams garage supersoft wash mitt kullandım. Mükemmel kokusu var, kayganlığı da güzel. Biraz fazla koymuşum yalnız:) evde kovanın dibini yıkarken bile baya köpürdü






Yıkama sonrası su iticilik



Kurulamada wizard of gloss blue marlin kullandım. İdeal boyutu ve yumuşak bir yapısı var



İç mekana da az bir şey el attım



Xiomi vacuum cleaner mini ile süpürdüm



Eşiklerdeki çamurları shiny garage inside ve Adams garage crazy polish towel
İle temizledim





Finaller; hava gece gibi olduğu için pek parlak çıkamadı
























Yağmur affetmedi yağdı:) kiri Araç üstünde çok beklememek için yıkamıştım
Herkese iyi günler efem sağlıcakla kalın
Eline saglik güzel olmuş hocam Kazasiz belasiz :)
 

Mrt

Usta Detaycı
Üye
Katılım
25 Nis 2020
Mesajlar
488
Beğeniler
1,315
İl
Ankara
#3
Herkese Merhabalar
Buradan Clio'nun rutin yıkamalarını paylaşacağım. Aracımız 47 binde sedefli beyaz renge sahip. Araca Kasım ayında Master detailing Berkay'da detaylı iç temizlik ve seramik kaplama yaptırmıştım. @Berkay ve @Sefa46 hocamın tavsiyeleri doğrultusunda wetproof seramik tercih ettik. Geç kirlenme ve parlaklık konusunda oldukça memnun kaldım:)
1 haftadır yağmur yağıyordu 10 gündür de yıkanmadı kirliler;













Araç pek kirli görünmüyor evet, hem renk beyaz hem de seramik etkisiyle kirlenmesi ciddi anlamda gecikiyor
Jantlar shiny garage wheel tire cleaner kullandım. Fırçalamadım hava yağmurlu diye




Ön yıkamada sprey şişeye 50 ml K2 Bora Prewash uyguladım.



Ön yıkama sonrası kir ve boncuk durumu



Seramik müthiş bir beading sunmuyor, ancak çok iyi bir sheeting sunuyor bunun sayesinde geç kirlenme özelliği sağlıyor
Kova yıkamasında Shiny garage sleek premium shampoo ve Adams garage supersoft wash mitt kullandım. Mükemmel kokusu var, kayganlığı da güzel. Biraz fazla koymuşum yalnız:) evde kovanın dibini yıkarken bile baya köpürdü






Yıkama sonrası su iticilik



Kurulamada wizard of gloss blue marlin kullandım. İdeal boyutu ve yumuşak bir yapısı var



İç mekana da az bir şey el attım



Xiomi vacuum cleaner mini ile süpürdüm



Eşiklerdeki çamurları shiny garage inside ve Adams garage crazy polish towel
İle temizledim





Finaller; hava gece gibi olduğu için pek parlak çıkamadı
























Yağmur affetmedi yağdı:) kiri Araç üstünde çok beklememek için yıkamıştım
Herkese iyi günler efem sağlıcakla kalın
Eline sağlık :nazar:
 

Dr HCD

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#6

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#11
Elinize sağlık güzel bir terapi günü olmuş. :)

Kış aylarında alkali güvenli ön yıkama ürününden sonra kovada asidik şampuan tercih etmek seramik kaplı araçlar için daha güvenli ve sağlıklı bir yöntem olur. :)
 

Dr HCD

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#12
Herkese merhabalar:) Bugün @Berkay Master Detailing de Yıkandı araç, Berkay ın eli baya pratik bazı yerleri fotoğraflamayı unutmuşum aradan kaçmış:D
Kirliler:





fotoğraf forum



Jant/lastiklere Flowey R1 kullandık.
Bu da sıçrayan kiri:)


img webme



R1 temassız temizledi.
Ön yıkama k2pro bela foam



jpg oluşturma
Ön yıkama sonrası neredeyse hiçbir şey kalmadı



Berkay ön camdaki su iticiyi beğenmedi değiştirmek için kolları sıvadı:utan:



Ardından yine foam Lance ile geçti ve kova yıkaması yapıldı, kurulandı.









Camın ön hazırlıklarını tamamladıktan sonra k2 pro vizio uyguladı



Dışına da dk chemie wet coat atmıştı bu arada finaller:


fotoğraf yapma sitesi






















Yeni yılda şampuanlarınızın güzel kokması, cilalarınızın pasparlak olması, pastalarınızın çizik bırakmaması, seramiklerinizin cam gibi olması ve ayrıca böceklerin aracınıza yapışmaması, klimanızın kötü kokmaması, kuşların aracınıza pislememesi dileklerimizle. Ama hepsinden önemlisi sağlıklı ve huzurlu yeni bir yıl dileklerimizle mutlu yıllar:gulumsemex:
(Parlatan adamlardan geldi beğendiğim için paylaşmak istedim:))
 
Son düzenleme:

Dr HCD

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#15
Herkese merhabalar, minik ve hızlı bir yıkama yaptım clio'ya
Kirliler:












Ön yıkamada alkali ab magifoam tercih ettim






Lastikleri carpro retyre ile fırçaladım, jantlara flowey r1 üzerine magifoam püskürttüm.



Kova yıkamasını asidik good stuff sour shampoo ile yaptım.



Şampuanın kayganlığı ve kokusu güzel, eldivenle 2. Turu geçerken daha da kayganlık vermeye başladı. Ve aracı kurulurken kayganlık hissiyatı arttı. Seramik kaplı araçları ara ara böyle asidik şampuanlarla yıkamak gerekiyormuş gerçekten.
Boncuklarda dirileşti




Aracı kuruladım



İçine ve kapı aralarına el attım kirliler:









Temizler:






facebook resim indir









Lastiklere carpro darkside uyguladım



Jantlara vonixx blend ceramic carnauba sprey wax uyguladım



Finaller:












file resmi





 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#16
Herkese merhabalar, minik ve hızlı bir yıkama yaptım clio'ya
Kirliler:












Ön yıkamada alkali ab magifoam tercih ettim






Lastikleri carpro retyre ile fırçaladım, jantlara flowey r1 üzerine magifoam püskürttüm.



Kova yıkamasını asidik good stuff sour shampoo ile yaptım.



Şampuanın kayganlığı ve kokusu güzel, eldivenle 2. Turu geçerken daha da kayganlık vermeye başladı. Ve aracı kurulurken kayganlık hissiyatı arttı. Seramik kaplı araçları ara ara böyle asidik şampuanlarla yıkamak gerekiyormuş gerçekten.
Boncuklarda dirileşti




Aracı kuruladım



İçine ve kapı aralarına el attım kirliler:









Temizler:






facebook resim indir









Lastiklere carpro darkside uyguladım



Jantlara vonixx blend ceramic carnauba sprey wax uyguladım



Finaller:












file resmi





Eline saglik Wetproof kacinci ayinda suan hocam
 

Detayadam

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2021
Mesajlar
55
Beğeniler
53
Yaş
41
İl
Bursa
#19
Teşekkürler hocam:) 7-8 ay civarında
harika bir sayanın olmuş ben Fireball Dok do yaptırdım bu kadar dayanmadı daha öncesinde forum tavsıye si ile Taç system UHS yaptırdım 3/4 yıkamada bozuluyor maalesef şimdiki tercihim Wetproof olacak Berkay Bey le iletişime geçeceğim en kısa zamnda
 

Dr HCD

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#20
Herkese merhabalar :)
Clio’nun haftalık yıkamasını yaptım ve seramiğin 9. Ayında güncel durumunu paylaşmak istedim
Kirliler:



Ön yıkama: K2 Bela&Alta Foam2000


toplu resim indirme siteleri
Jant: Flowey R1



Ön yıkama sonrası boncuk durumu:



Kova yıkaması: Sg sleek premium& Adams Garage supersoft Wash mitt
Eldiveni uzun süredir kullanıyorum ve baya memnunum



Durulama ve kurulama





Üzerine koruma desteği
Vonixx den memnumum ama başlığı bozuldu hem clio hem Albay a almıştım 2 tane 2 sinin de başlığı gitti :(



Kapı aralarını sildim



Camlar: Sg ve adams garage Carbon cam bezi



Lastik: Sg coco tire booster



Finaller



Okuduğunuz için teşekkür ederim sağlıcakla kalın :)