Herkese merhaba. 2 ay önce aldığım Seat Leon aracıma bu hafta seramik koruma yaptıracağım. Daha sonrasında da bakımını kendim yapmak istiyorum. Siparişini verdiğim ve vermeyi düşündüğüm ürünleri sizle paylaşmak istedim.
Ön yıkama için valet pro citrus prewash. 1:10 sulandırıp sprey ile kullanmayı düşünüyorum. (ph nötr diyorlar ama genede emin değildim. Ama bir hevesle siparişini vermiş bulundum. Ön yıkama için ne yapmam gerekir tam emin değilim aslında.)
Kova şampuanımı daha almadım. Gyeon bathe almayı düşünüyorum. Valet Pro Consantrated da fiyat açısından cazip gelmiyor değil
Yıkama eldivenim magic kuzu postu.
Kurulama havlum; gyeon silk dryer.
Jant temizleyicim; valet pro bilberry 1:5 sulandırıp kullanmayı düşünüyorum.
Lastik parlatıcım; 3d magic dressing lastik parlatıcısı.
Hızlı cila almalı mıyım? Seramik kaplamaya perdeleme yapıyor vb. şeyler okudum forumda.
Aracım daha 2 aylık olduğu için iç aksamlar çok kirli değil. Bu yüzden iç aksam temizliğinde bir süre sadece auto finesse spritz kullanmayı düşünüyorum. İlerleyen dönemler için iç aksamlarda 1. adım olarak valet pro apc de uygulamayı düşünüyorum. Dış plastik aksam korumada valet pro black to the future, af revive, kosh chemie pss üçlüsünden birini sipariş etmeyi düşünüyorum. Plastik koruma konusunda kafam karışık açıkcası. İstediğim, mat gözükmesi ve geç toz tutması ve ya toz tutmaması
Amatörce araştırıp bunlara karar verdim. Kendimi bir an kaybettim. Bağımlı oldum
. Sizlerin değerli bilgilerine ihtiyaç duymaktayım. Bu arada Ankara'da Etimesgut, Batıkent, Eryaman civarında kireç miktarı az olan ve ya kuyu suyu kullanmayan bir benzin istasyonu bilen arkadaşımız varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim.
İlk uygulama resimlerimi sizlerle paylaşmayı dört gözle bekliyorum. Sağlıklı günler dilerim.
Ön yıkama için valet pro citrus prewash. 1:10 sulandırıp sprey ile kullanmayı düşünüyorum. (ph nötr diyorlar ama genede emin değildim. Ama bir hevesle siparişini vermiş bulundum. Ön yıkama için ne yapmam gerekir tam emin değilim aslında.)
Kova şampuanımı daha almadım. Gyeon bathe almayı düşünüyorum. Valet Pro Consantrated da fiyat açısından cazip gelmiyor değil
Yıkama eldivenim magic kuzu postu.
Kurulama havlum; gyeon silk dryer.
Jant temizleyicim; valet pro bilberry 1:5 sulandırıp kullanmayı düşünüyorum.
Lastik parlatıcım; 3d magic dressing lastik parlatıcısı.
Hızlı cila almalı mıyım? Seramik kaplamaya perdeleme yapıyor vb. şeyler okudum forumda.
Aracım daha 2 aylık olduğu için iç aksamlar çok kirli değil. Bu yüzden iç aksam temizliğinde bir süre sadece auto finesse spritz kullanmayı düşünüyorum. İlerleyen dönemler için iç aksamlarda 1. adım olarak valet pro apc de uygulamayı düşünüyorum. Dış plastik aksam korumada valet pro black to the future, af revive, kosh chemie pss üçlüsünden birini sipariş etmeyi düşünüyorum. Plastik koruma konusunda kafam karışık açıkcası. İstediğim, mat gözükmesi ve geç toz tutması ve ya toz tutmaması
Amatörce araştırıp bunlara karar verdim. Kendimi bir an kaybettim. Bağımlı oldum
İlk uygulama resimlerimi sizlerle paylaşmayı dört gözle bekliyorum. Sağlıklı günler dilerim.




