Sercan20 Detail Uygulamaları

harunckr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
7 Oca 2020
Mesajlar
171
Beğeniler
503
Yaş
32
İl
Ankara-Bilecik
Eline sağlık Sercan, uygulama yapıp bu kadar fotoğraf çekmek bir de foruma yüklemek zor iş helal olsun maşallah diyeyim
 
Son düzenleme:

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
Zorluk seviyesi yukarıda olan bir uygulama olmuş ellerine sağlık. :alkis:Bir ben motora girişemedim
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
Sercan eline koluna sağlık çok güzel bir motor temizliği olmuş. Yakında olsan da şu geri gelecek olan golfe bir el atsan :D

Bu arada ufak bir tavsiye böyle toplu resim yüklemek istediğinde img yükle sitesinin kullanımı daha kolay tavsiye ederim. Fotoğrafların linkini seçmek istediğinde de "Görüntüleme Bağlantısı" kısmından "BB Code Tam Görünüm" seçip orada ki linkleri kopyalar ve 3'er linki yan yana getirirsen hem fotoğrafların yan yana görünür hemde büyütmek istediğimizde bizi farklı bir siteye atmaz :) Bir avantaj daha tüm linkleri tek seferde kopyalayabilirsin.
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Zorluk seviyesi yukarıda olan bir uygulama olmuş ellerine sağlık. :alkis:Bir ben motora girişemedim
Sağolasın, girişirsin abim sonuçta sen bizden daha tecrübelisin.:komik:
Sercan eline koluna sağlık çok güzel bir motor temizliği olmuş. Yakında olsan da şu geri gelecek olan golfe bir el atsan :D

Bu arada ufak bir tavsiye böyle toplu resim yüklemek istediğinde img yükle sitesinin kullanımı daha kolay tavsiye ederim. Fotoğrafların linkini seçmek istediğinde de "Görüntüleme Bağlantısı" kısmından "BB Code Tam Görünüm" seçip orada ki linkleri kopyalar ve 3'er linki yan yana getirirsen hem fotoğrafların yan yana görünür hemde büyütmek istediğimizde bizi farklı bir siteye atmaz :) Bir avantaj daha tüm linkleri tek seferde kopyalayabilirsin.
Geliyim abi hemen bütün kimyasallarla geliyim.:komik: Çok sağolasın abi, resmen benim için ızdırap oluyor 80 civarında fotoğraf yükledim tek-tek yükle linkini kopyala çok yoruyor dediğin gibi yapıyım artık.:mutlu:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Eli eline sağlık, oldukça uğraş vermişsin, artık bundan sonrası daha kolay olur.
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Motoru alalı daha 1 yıl olmadı ancak daha yeni yıkama fotoğraflarını atabiliyorum.
Gelelim motorumuza Cfmoto 250SR ilk motorum olarak başlamıştım ancak benim düşünceme göre 250cc Racing olmazmış en az bana kalırsa 400 500 cc olması lazım.

İlk kirli hallini atıyım ve kullandığım malzemeler




Her yıkama söktüğüm aynalardan başlıyorum, ön yıkama için Bilt Hammer Auto Foam, temaslı yıkama için Velvet kullandım




Durulamaya geçtim, eskiden kalan wax ve CG Barebones, gerçekten iyi iş yapıyor demir plastik kir gören tüm aksamlara uyguluyorum.




Temaslı yıkamada patur kütür girişiyorum :terlisırıtan: Makarnayla grenajları, en sevdiğim fırçalarım olan Carbon Collective'le de hassas yerleri, sert çin fırçasıyla sert plastikle lastiklere




Duruladımmm :sogukyuzx: Kuruladımm




Evett gelelim M700'e silelim eski waxımızı, M700 tam uçana kadar üst taraf plastiklere Perl, alt kirli kısımlara Barebonesimizzz :paracıxx:



Çok fazla kullanmadığım AutoGlanz Süpernovamızı sürelim ardından parlaklığı paylaşıyım, çok güzel kapatıcı özelliği var bayılıyorum.



Kimden duydum bilmiyorum ya da ben mi uydurdum ? :smilex: Glaze'nin üstüne wax sürülüyormuş, deneyim dedim en fazla ne olabilir ki :D


имг

Aynaları vs her şeyi yerine taktım, şansıma her yer bulut kapladı bizim makine biraz soluk kaldı :terlisırıtan:





Küçük bir dip not ekliyim hareketli ayaklık ayak pedi gibi yerlere düzenli wd40 sıkıyorum, zincirimde temiz ve yağlıydı hiç ellemedim. Hatalarım var ise yorumlarda belirtiniz.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
Motoru alalı daha 1 yıl olmadı ancak daha yeni yıkama fotoğraflarını atabiliyorum.
Gelelim motorumuza Cfmoto 250SR ilk motorum olarak başlamıştım ancak benim düşünceme göre 250cc Racing olmazmış en az bana kalırsa 400 500 cc olması lazım.

İlk kirli hallini atıyım ve kullandığım malzemeler




Her yıkama söktüğüm aynalardan başlıyorum, ön yıkama için Bilt Hammer Auto Foam, temaslı yıkama için Velvet kullandım




Durulamaya geçtim, eskiden kalan wax ve CG Barebones, gerçekten iyi iş yapıyor demir plastik kir gören tüm aksamlara uyguluyorum.




Temaslı yıkamada patur kütür girişiyorum :terlisırıtan: Makarnayla grenajları, en sevdiğim fırçalarım olan Carbon Collective'le de hassas yerleri, sert çin fırçasıyla sert plastikle lastiklere




Duruladımmm :sogukyuzx: Kuruladımm




Evett gelelim M700'e silelim eski waxımızı, M700 tam uçana kadar üst taraf plastiklere Perl, alt kirli kısımlara Barebonesimizzz :paracıxx:



Çok fazla kullanmadığım AutoGlanz Süpernovamızı sürelim ardından parlaklığı paylaşıyım, çok güzel kapatıcı özelliği var bayılıyorum.



Kimden duydum bilmiyorum ya da ben mi uydurdum ? :smilex: Glaze'nin üstüne wax sürülüyormuş, deneyim dedim en fazla ne olabilir ki :D


имг

Aynaları vs her şeyi yerine taktım, şansıma her yer bulut kapladı bizim makine biraz soluk kaldı :terlisırıtan:





Küçük bir dip not ekliyim hareketli ayaklık ayak pedi gibi yerlere düzenli wd40 sıkıyorum, zincirimde temiz ve yağlıydı hiç ellemedim. Hatalarım var ise yorumlarda belirtiniz.
Eline saglik sercan kardesim cok uzak kalma buralara :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
İşler tatil vs. derken anca iç temizliğe fırsat ayırabildim, dış temizlik ve polisaj kışa doğru olur yüksek ihtimalle. :)
Daha aracı yeni aldık sayılır, sadece ön torpido temizliği yapmıştım ve arka camlara perde taktım.

Öncelikle gelelim arka yolcu ve bagaj halısına;
Flowey İ2 1:30 kullandım, çok fazla kirliydi halısı.
Puzzi 10/1 ve halı fırçası eşlik etti.



Ardından ön koltuklara ve arka koltuklara geçelim, ön koltukta ki kılıfı eski sahibi takmış orijinal döşemesi gayet iyi ancak yaz sezonu bitsin öyle sökücem.



Gelelim plastik yüzeylere;
Flowey İ2 1:25
bir iki fırça temiz su ve 2 adet bezimiz.



Fırçala, temiz sulu bez ile sil ve temiz bezle kurula şeklinde devam ettim, tavan döşemesine pek girmeden yaptım, açıkçası araç yaşı gereği korkuttuğu için belirli bölümlerine test ettim sarkma yapmaz ise yapıcağım.



Ardından Britemax İnterio Dresing ile korumaya aldım. Kokusu portakallı gibi, toz tutmama özelliği var ve normal görüntüden bir tık parlaklık sağlıyor.

link sharing nedir

Bir iki minik detaylarla temizliğe devam ediyoruz. :mutlu:



Bazı yerleri es geçmiştim parlatıyoruz ve camları komple sildim.




En sonda Vp antibakteriyel ve kokumuzla bitiriyoruz. :)



Finalleri şöyle bırakıyorum.