Herkese merhaba uzun zamandır zevkle takip ediyorum ve birçok şey öğrendim.Geçtiğimiz günlerde sıfır araç sahibi oldum.Aklıma takılan bir kaç şey var yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
1)elimde yaklaşık 4 yıllık de detail ürünleri var bunların son kullanma tarihi oluyor mu?
2)araç içi aksamları için af spritz kullanıyordum.Yeni araç olduğu için sadece nemli bez ile mi temizlemeliyim yoksa önerdiğiniz ürünler var mı?
1)elimde yaklaşık 4 yıllık de detail ürünleri var bunların son kullanma tarihi oluyor mu?
2)araç içi aksamları için af spritz kullanıyordum.Yeni araç olduğu için sadece nemli bez ile mi temizlemeliyim yoksa önerdiğiniz ürünler var mı?




