Sıfır aracımdaki boya hatası

Skayn

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2020
Mesajlar
25
Beğeniler
31
Yaş
37
İl
Adana
#1
Sırf artık içim rahat etsin diye gittim sıfır araç aldım fabrika da boyanırken kum mu küçük çakıl taşı mı bir şey yapışmış ama ellemeye de çekiniyorum sizce nasıl bir uygulama izlemeliyim ?



 

architect_baki

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
321
Beğeniler
751
Yaş
28
İl
İstanbul
#2
Benim araçta da buna benzer birşey vardı ilk hafta farkettim. Kafama takmadım böyle birşeyi, zaten araç 1 ayda 2 nazarlık oldu. 5 ayda maalesef otoparka bıraktığım halde 3-4 tane nazarlığımız var ve eminim daha da olacak :( Çünkü İstanbul’da yaşıyorum..
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#3
Aracınız hayırlı olsun fakat son 1-2 senedir neredeyse tüm markalarda olan bir durum. Sadece aracınıza özgü bir durum olduğunu zannetmiyorum. Değişen boya standartları ve üretim koşullarıyla alakalı problemler olması muhtemel. Çok can sıkmamaya çalışmanızı tavsiye ediyorum premium markalar dahil rastlanması mümkün :)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
Sırf artık içim rahat etsin diye gittim sıfır araç aldım fabrika da boyanırken kum mu küçük çakıl taşı mı bir şey yapışmış ama ellemeye de çekiniyorum sizce nasıl bir uygulama izlemeliyim ?



Fotoğrafını çektiğiniz gibi kayıt olması açısından hem aldığınız bayiye hem de merkeze bir e-mail atın. Umarım olmaz ama ileride boya atması gibi bir durum söz konusu olursa elinizde hem delil, hem de kayıt olmuş olur.

P.S: 2011 model Duster'da garanti süresi dolmadan kapı direğinde yumruk kadar vernik atması olmuştu. Şimdi de başka bir yerinde çok az bir vernik atması olmuş takmadım artık. Gittiği yere kadar gitsin diye düşündüm.
Validenin 2011 model X3'ünde tavan raylarının boyası söküldü. Premium gözü ile bakılan otomobillerde bile sorunlar oluyor.
 

Skayn

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2020
Mesajlar
25
Beğeniler
31
Yaş
37
İl
Adana
#6
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Ben çevresini zımpara yaparak belki taşı çıkartırım sonra güzel bir menzerna uygulaması ile düzeltirim diye düşündüm ama anladığım kadarıyla ellememek lazım.
 

kaangiu

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2019
Mesajlar
110
Beğeniler
99
#7
Bu arabalari son kontrol eden arkadaş kör oldu...
Bunlar nedir boyle sanayide acik alanda boyansa boyle hatalar olmaz, marka model yazinda alacak arkadaslar dikkat etsinler.
 

fedorac0re

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Mar 2021
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
37
İl
izmir
#8
Sırf artık içim rahat etsin diye gittim sıfır araç aldım, fabrika da boyanırken kum mu küçük çakıl taşı mı bir şey yapışmış ama ellemeye de çekiniyorum sizce nasıl bir uygulama izlemeliyim ?



Sıfır araba alıyorsun böyle sıkınıtılar var nasıl bir kalite nasıl bir işçilik anlamadım... markasını merak ettim doğrusu