Aracım siyah honda bazı keskin yerlerde boya incelmesi var astarı cıkmış ama güneşde belli oluyor. Normalde g3 pasta kullanıyorum ped olarakda bildiğiniz pasta süngeri
cila ve çizik giderici olarak da şu an elimde birşey kalmadı.
Sorularım
1- Pasta olmadan çizik giderilebilirmi?
2- Pasta yapılacaksa eğer hangi pedi kullanmalıyım ve hangi pastayı tercih etmeliyim?
3-Pasta sonrası hangi cila ve hare giderici tarzı şeyleri kullanmalıyım?
4- Pasta olmadan çizik ve hare maskeleyebiliyorsam bunlar için neler kulllanmalıyım?
Herkese iyi forumlar.
Sorularım
1- Pasta olmadan çizik giderilebilirmi?
2- Pasta yapılacaksa eğer hangi pedi kullanmalıyım ve hangi pastayı tercih etmeliyim?
3-Pasta sonrası hangi cila ve hare giderici tarzı şeyleri kullanmalıyım?
4- Pasta olmadan çizik ve hare maskeleyebiliyorsam bunlar için neler kulllanmalıyım?
Herkese iyi forumlar.




