Fatih hocam merhabalar, bende de aynı wax tan var. Benim terapi senin kadar üst düzeyde değil fakat fikir olması açısından yazıyorum

.
Beyaz olanı, jantlar da bile kullanıyorum. Hatta satıcıya sormuştum, paino black yerlerde kullanabilir miyim? diye . Benim aracın dış kısmında baya paino black yerler var. Oralara da sürüyorum, şimdilik bir olumsuzluk olmadı

. Baya bereketli bir ürün

. Hemen hemen her yıkamadan sonra kullanmayı tercih ediyorum

.