Sonax Extreme Ceramic Lack Protect Incelemesi

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Öncelikle, bu ürünü temin eden @El_Diablo 'ya tekrar teşekkür ederim :) Pederi F10 Bmw'den takas yöntemi ile kurtarıp Volvo S90 D5 aldırdım :) İyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum bunu zamanla öğreneceğiz. Herneyse, otomobili ne zaman teslim edecekleri ile ilgili net bilgi olmayınca bende nasılsa depoda muhtelif ürünlerim var diyerek kendimi salmıştım :( Merak ettiğim birkaç ürün vardı onları aldım. Sorna bir telefon, birkaç güne otomobilin işlemleri bitecek denildi, bende indim depoya Japonya'dan ve İngiltere'den aldığım ürünlere baktım, malesef Max Protect UNC R'ın kapağı bir şekilde açılmış ve hava ile temas sonucu ürün şişe içinde kürleşmiş. İsmi şimdilik bende saklı kalsın bir japon ürününün de şişesindeki etiket terleme yapmış tedirgin oldum. Soft99 H7'nin şişesine baktım sanki içinde 1-2 tane ufacık parçalar geziniyor.
Haliyle, kendi aracıma sürmeye niyetlendiğim Sonax Extreme Ceramic Lack Protect pederin Volvo'ya kısmet oldu, belki daha da iyi oldu neyse bunu da ilerleyen haftalar ve aylarda göreceğiz.
Kitin içeriğinde 3 adet ürün ve bir adet sünger var. İlk ürün yüzey temizlik ürünü, ikinci ürün baz katman, üçüncü ürün ise top coat dedikleri ürün. Bu kit aslında giriş seviyesi bir kit, açıkçası gözlemlediğim kadarıyla da hata affeden ve yüzeyde anında kürleşen bir ürün değil. Gerçi 2.ürünü yüzeye sürdüğünüzde özellikle ortam sıcak ise hemen kaybolmaya başlıyor o nedenle de hılzı hareket ettim ve ürünü eşit yaymak için birkaç defa enine ve dikine hareketler ile uygulama yaptım. Sürdükten sorna 15-20 sn beklenip silinmesi gerekiyor ama sıcaklık o gün fazlaydı ve ne reaksiyon vereceğini de bilemediğimden fazla beklemeden sildim. Silmede sorun yok ama 2.ürünün yüzeye sürülebilmesi için şişeyi bastırmanız gerekiyor, özellikle kaput üzerinde çalışırken sırf bu bastırma muhabbeti nedeniyle de gerilmedim değil. Bir bastıracağım aluminyum kaputta göçük oluşacak diye düşündüm ama neyseki sorun yaşamadım.
3.ürünü yani top coat'u uygularken sorun yaşamadım ama silerken hangi bezi kullandıysam çok takılma yaşadım. Biraz silerken ter döktürdü, kimi yerde 2dk'dan fazla da bekledim ama sonuç değişmedi. Zaten sıcaklık nedeniyle de çok çabuk kuruma yaptı.
Bu arada, kaç gün süre ile kürleşmesi süreceği hakkında bilgi bulamadım veya gözümden kaçtı. İlk 2 gün kapalı garajda muhafaza ettim sonrasında aracı pedere teslim ettim ama onun kapalı garaj imkanı yok ve malesef geceden sabaha kadar aracın kaput, tavan ve bagaj kapağında ince bir nemli tabaka oluşuyor. Umarım sırf bu nemli tabaka yüzünden de ürünün koruma süresi erkenden bitmez.

Ürünün uygulaması ve ilk yıkama öncesi/sonrası (nanolex pure kullandım) videolar altta. Olabildiğince bu otomobili ben yıkayacağım bakalım ne kadar süre etkisi devam edecek.

 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#2
Vira bismillah okumaya başladım testi ki merak ettiğim bir üründü :). Test uzmanı gibi test uzmanı. <3. Takibe aldım konuyu adamların abartmadan direkt 9 ay demesi pozitif anlamda dikkatimi çekti. Bu arada @El_Diablo wax üretti öyle kaldı epeydir forumda da aktif görmüyorum. Keşke homemade carnaubaya doyaydık biz de :D
 
Son düzenleme:

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#3
Abi yeni aracınız hayırlı olsun öncelikle :nazar:

Konuyu baştan sona kadar zevkle okudum videoları soluksuz izledim. Merak ettiğim bir üründü. Sıkı takipte olacağım bu konuyu. Detaylı anlatım için ayrıca teşekkürler :tesekkurr:
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#4
Abi eline sağlık yeni aracınız hayırlı olsun Rabbim kaza bela vermesin :nazar: çok beğendiğim bi araç bide kısa bi test etsen senin ağzından dinlesek süper olur :)
Ürün çok güzelmiş sonax ürünlerini çok seviyorum inş birgün kullanabiliriz
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
Vira bismillah okumaya başladım testi ki merak ettiğim bir üründü :). Test uzmanı gibi test uzmanı. <3. Takibe aldım konuyu adamların abartmadan direkt 9 ay demesi pozitif anlamda dikkatimi çekti. Bu arada @El_Diablo wax üretti öyle kaldı epeydir forumda da aktif görmüyorum. Keşke homemade carnaubaya doyaydık biz de :D
Estağfurullah, elimden geldiğince, dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. @El_Diablo başka yerde de etiketledim ama hiç ses seda yok :( İşler yoğun herhalde :(

Abi yeni aracınız hayırlı olsun öncelikle :nazar:

Konuyu baştan sona kadar zevkle okudum videoları soluksuz izledim. Merak ettiğim bir üründü. Sıkı takipte olacağım bu konuyu. Detaylı anlatım için ayrıca teşekkürler :tesekkurr:
Sağolasın, peder yaklaşık 3 yıldır otomobili değiştirip değiştirmemek arasında gidip geliyordu en sonunda bu sene kısmet oldu. Daha iyileri senin olur dileklerimle :) Dediğim gibi elimden geldiğince ben yıkayacağım ve her yıkamada video çekip burada paylaşacağım. :)

Abi eline sağlık yeni aracınız hayırlı olsun Rabbim kaza bela vermesin :nazar: çok beğendiğim bi araç bide kısa bi test etsen senin ağzından dinlesek süper olur :)
Ürün çok güzelmiş sonax ürünlerini çok seviyorum inş birgün kullanabiliriz
Sağolasın, güzel dileklerin için teşekkür ederim :) Daha iyileri senin olsun dileklerimle :) Volvo'nun özelliklerini anlatayım anlatmasına da bize anlatmaları 40dk sürdü :D Ben o kadar uzun video yaparsam beni gördüğünüz yerde kovalarsınız :D :D
Aslında Subaru ile ilgili de bir video hazırlamak niyetindeyim. Ara ara sabit hızda ne kadar tükettiği ile ilgili videolar çektim ama hiçbirini yayınlamadım :(
Volvo vesilesi ile otonom sürüşü de içeren videolar hazırlar paylaşırım :)
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#6
Ellerine sağlık
Çok güzel bir inceleme olmuş
Sayende bir ürün hakkında daha bilgi sahibi olduk
Dayanım sonuçlarını merakla bekliyorum
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#7
İnceleme için teşekkürler hakan, ürün uygulaması konusunda sağlam referans oldu.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#8
Eline sağlık Hakan, soluksuz okudum, videoyu izleyecek vakit daha bulamadım eve geçince ilk iş izleyeceğim. @El_Diablo yu saklandığı yerden birkaç güne deşifre edip çıkaracağım merak etmeyin, o iş bende:)
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#9
@SubaruOutback başkan hayırlı olsun şimdi memli olması sorun yaratırmı bence yaratır nefret ettiğim bir şey ama sıcakta yaptığın işin kürleşme süresi kısa ise sorun yaratmaz ama ben fusso da ceramicte nem yüzünden sonrun yaşamıştım. Gelelim benim merak ettiğim soruya kitten kaç araç çıkar :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#10
Ellerine sağlık
Çok güzel bir inceleme olmuş
Sayende bir ürün hakkında daha bilgi sahibi olduk
Dayanım sonuçlarını merakla bekliyorum
Rica ederim efendim, bugün itibariyle 14.gününü yaşıyor :) Umarım 9 ay süre ile etkisini sürdürür de bana icat çıkarmaz :)

İnceleme için teşekkürler hakan, ürün uygulaması konusunda sağlam referans oldu.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Rica ederim :) @El_Diablo sağolsun, o olmasa ürüne ulaşmak çok zor olacaktı.

Eline sağlık Hakan, soluksuz okudum, videoyu izleyecek vakit daha bulamadım eve geçince ilk iş izleyeceğim. @El_Diablo yu saklandığı yerden birkaç güne deşifre edip çıkaracağım merak etmeyin, o iş bende:)
Rica ederim :) Sende @El_Diablo numarası varsa bir ara veya whatsapp'dan dürtükleyiver :)

@SubaruOutback başkan hayırlı olsun şimdi memli olması sorun yaratırmı bence yaratır nefret ettiğim bir şey ama sıcakta yaptığın işin kürleşme süresi kısa ise sorun yaratmaz ama ben fusso da ceramicte nem yüzünden sonrun yaşamıştım. Gelelim benim merak ettiğim soruya kitten kaç araç çıkar :)
Sağolasın, daha iyileri senin olsun :) Hergün yüzeyin nemli olması ömrünü törpüleyecek mi törpülemeyecek mi hep beraber göreceğiz :)
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#11
Rica ederim efendim, bugün itibariyle 14.gününü yaşıyor :) Umarım 9 ay süre ile etkisini sürdürür de bana icat çıkarmaz :)


Rica ederim :) @El_Diablo sağolsun, o olmasa ürüne ulaşmak çok zor olacaktı.


Rica ederim :) Sende @El_Diablo numarası varsa bir ara veya whatsapp'dan dürtükleyiver :)


Sağolasın, daha iyileri senin olsun :) Hergün yüzeyin nemli olması ömrünü törpüleyecek mi törpülemeyecek mi hep beraber göreceğiz :)
Başkan kaç araç çıkar sence setten
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#13
@SubaruOutback, hakanım süper inceleme önce yeni makina ( çünkü o bir araba degil ) hayırlı olsun. maşallah güzel günlerde binsin sevgili peder bey sonra inceleme için teşekkürler çok faydalı oldu. takip, bakalım tr şartlarında dayanımı ne olcak ? iyi detaylar
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#14
@SubaruOutback, hakanım süper inceleme önce yeni makina ( çünkü o bir araba degil ) hayırlı olsun. maşallah güzel günlerde binsin sevgili peder bey sonra inceleme için teşekkürler çok faydalı oldu. takip, bakalım tr şartlarında dayanımı ne olcak ? iyi detaylar
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#15
@SubaruOutback, hakanım süper inceleme önce yeni makina ( çünkü o bir araba degil ) hayırlı olsun. maşallah güzel günlerde binsin sevgili peder bey sonra inceleme için teşekkürler çok faydalı oldu. takip, bakalım tr şartlarında dayanımı ne olcak ? iyi detaylar
Ege, desteğin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)
 
Beğeniler: ege

El_Diablo

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
476
Beğeniler
952
Yaş
45
İl
Frankfurt
#17
Özlediniz dimi beni :) Ararsiniz tabi.....
Agalar kusura bakmayin son haftalar işler cok yogundu ,pek ugriyamadim siteye.
@SubaruOutback Hakan begendine sevindim. Bak galerimde ne buldum.zamaninda arka kismini cekmisdim. Senin bavarya aksanlı almancan var biliyordum. Anlarsin :p herhalde.......
IMG_20190321_175316.jpg
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#19
Özlediniz dimi beni :) Ararsiniz tabi.....
Agalar kusura bakmayin son haftalar işler cok yogundu ,pek ugriyamadim siteye.
@SubaruOutback Hakan begendine sevindim. Bak galerimde ne buldum.zamaninda arka kismini cekmisdim. Senin bavarya aksanlı almancan var biliyordum. Anlarsin :p herhalde.......
Ekli dosyayı görüntüle 12739
Almanca bilgim başlangıç düzeyde malesef. Eşim çok iyi biliyor :) Ama ona da nedense bu yazıları göstermedim :( Tekrar sağolasın, vatan topraklarına geleceğini bileydim birkaç ürün daha rica ederdim :(
 

El_Diablo

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
476
Beğeniler
952
Yaş
45
İl
Frankfurt
#20
Almanca bilgim başlangıç düzeyde malesef. Eşim çok iyi biliyor :) Ama ona da nedense bu yazıları göstermedim :( Tekrar sağolasın, vatan topraklarına geleceğini bileydim birkaç ürün daha rica ederdim :(
Usta ben seni biliyor zannediyordum :(
En azindan aklimda öyle kalmisdi...