Sonax Extreme Ceramic Lack Protect Incelemesi

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#22
Biliyorum ama az biliyorum anca derdimi anlatırım :D :D
Hakan Allah dert vermesin Almancaya gerek boşaltımasın. :) Ellerine sağlık farklı bir ürün uygulaması görmüş olduk sayende burdan takip ederiz. Araca da maşallah Allah kaza bela vermesin yeni Volvo çizgileri dikkatimi çekiyor olumlu olarak umarım kalite olarak beklentinizi karşılar zira kafa rahatlığı ve sorumsuzluğu bakımından BMW yi aratmayacağı kesin.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#23
Pederin volvo'yu yıkadım. Terlemekten sırılsıklam oldum, üzerine rüzgarada maruz kaldım, muhtemelen haftaya hasta olarak başlarım :( Çamursuz olan otomobilin sadece dışını, davlumbazlarını ve jantlarını yıkamak 2 saatimi aldı.
26 gün sonra Sonax Extreme Ceramic Lack Protect hayatına gayet güzel devam ediyor. :) Kabaca, 1 ay'ı devirdik diyebiliriz. Araç dışarıda park edildiğinden, geceleri kaput, tavan ve bagajda nemli bir tabaka oluşuyor. Yani, kaput, tavan ve bagaj hergün aslında su ile temas halinde hemde yaklaşık 10 saat boyunca :(
Bu koşullarda ve benim gözetimimde yıkama ile bakalım 9 ay'ı tutturabilecekmiyim merak ve ümit ediyorum :)
Videoları hazırlayınca bu hafta upload ederim :) (tabi bir aksilik olmaz ise)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#25
Videoları iki gündür upload etme fırsatım olmadı. Kısmet bugüneymiş.
18 gün sonra 2.yıkama sonrasına ait video.

26 gün sonra 3.yıkama sonrasına ait video. (Videoyu çektiğim tarihte aracın km'si 1000 km'yi devirmişti.)

Tüm yıkamaları nanolex pure shampoo ile gerçekleştirdim.
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#26
Videoları iki gündür upload etme fırsatım olmadı. Kısmet bugüneymiş.
18 gün sonra 2.yıkama sonrasına ait video.

26 gün sonra 3.yıkama sonrasına ait video. (Videoyu çektiğim tarihte aracın km'si 1000 km'yi devirmişti.)

Tüm yıkamaları nanolex pure shampoo ile gerçekleştirdim.
başarıla bir şekilde devam ediyor. takip.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#28
Videoları iki gündür upload etme fırsatım olmadı. Kısmet bugüneymiş.
18 gün sonra 2.yıkama sonrasına ait video.

26 gün sonra 3.yıkama sonrasına ait video. (Videoyu çektiğim tarihte aracın km'si 1000 km'yi devirmişti.)

Tüm yıkamaları nanolex pure shampoo ile gerçekleştirdim.
Güzel devam ediyor mal çalışıyorda şunu belirtiyim, elinden ekmek yenecek adamsın.:nazar:
 

PassionateDetailing

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
2 May 2019
Mesajlar
577
Beğeniler
738
İl
Adana
#31
Videoları iki gündür upload etme fırsatım olmadı. Kısmet bugüneymiş.
18 gün sonra 2.yıkama sonrasına ait video.

26 gün sonra 3.yıkama sonrasına ait video. (Videoyu çektiğim tarihte aracın km'si 1000 km'yi devirmişti.)

Tüm yıkamaları nanolex pure shampoo ile gerçekleştirdim.
Ürünü beğeniyorum sanki bizde mi getirtsek napsak :D :D
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#34
Eline sağlık abi , iş yerinde olduğum için youtube bakamıyorum.

Bu arada Volvo severim, lakin sorunsuzluğu ile alakalı olarak şunu söyleyebilirim: Consumer Reports yakın zamanda en az güvenilir arabalar listesi yayınladı (least reliable) Volvo listenin en altındaydı. Ben de inanamadım, ama yeni satılan Volvo'lardan araç sahipleri çok memnun değiller gibi. Arızaların başında da elektronik geliyor. Bmw Volvo'ya göre çok daha yukarılarda listede. Bmw 8. olarak yer alıyor listede. Hatta Japonlardan sonra ilk alman Audi geliyor, sonra BMW. İlk 6'da 5 Japon bir tane de Kore yer almakta.

Listeyi internette aratarak bulabilirsiniz.

Saygılar.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#37
Eline sağlık abi , iş yerinde olduğum için youtube bakamıyorum.

Bu arada Volvo severim, lakin sorunsuzluğu ile alakalı olarak şunu söyleyebilirim: Consumer Reports yakın zamanda en az güvenilir arabalar listesi yayınladı (least reliable) Volvo listenin en altındaydı. Ben de inanamadım, ama yeni satılan Volvo'lardan araç sahipleri çok memnun değiller gibi. Arızaların başında da elektronik geliyor. Bmw Volvo'ya göre çok daha yukarılarda listede. Bmw 8. olarak yer alıyor listede. Hatta Japonlardan sonra ilk alman Audi geliyor, sonra BMW. İlk 6'da 5 Japon bir tane de Kore yer almakta.

Listeyi internette aratarak bulabilirsiniz.

Saygılar.
Kısmet artık, elde 4 sene garanti var. Bu süreçte birşey olursa artık garantiden değiştirirler. :)
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#38
Kısmet artık, elde 4 sene garanti var. Bu süreçte birşey olursa artık garantiden değiştirirler. :)
Abi ordaki arızaların öyle Dsg vb. ağır arıza olduğunu düşünmüyorum. Araç saatinin bozulması vs. gibi arızalardır. Sen içini ferah tut. Ama bir Subaru sorunsuzluğu bekleme tabi. :) Konu sorunsuzluksa Subaru, Lexus, Mazda, Toyota bunlar başka klasman.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#39
Araya tatil girdi, bayram girdi derken birkaç hafta yıkama yapamadım. Nihayet geçen gün yıkayabildim ve 45 gün sornaki halini videoya çektim.
Yan panellerin durumu iyi ancak kaput, tavan ve bagaj kapaığının durumu sanki pek iyi değil. 45 günlük süreçte araç hiç kapalı park yüzü görmedi. Hergün akşamdan sabaha en az 10 saat boyunca kaput, tavan ve bagaj kapağı su ile temas halinde kaldı; çünkü akşamdan sabaha kadar üzerinde nemli bir tabaka oluştu. Bu nedenle de sanki 45 gün hep ıslak kalmış gibi ürün işkenceye maruz kaldı.
Özetle, ürün bence kötü değil ama yeriniz müsait değilse, kürleşme için yeterli vaktiniz yoksa hiç bu tip ürünlere bulaşmamak lazım, sürün cilayı, wax'ı, sealant'ı olsun bitsin.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#40
Araya tatil girdi, bayram girdi derken birkaç hafta yıkama yapamadım. Nihayet geçen gün yıkayabildim ve 45 gün sornaki halini videoya çektim.
Yan panellerin durumu iyi ancak kaput, tavan ve bagaj kapaığının durumu sanki pek iyi değil. 45 günlük süreçte araç hiç kapalı park yüzü görmedi. Hergün akşamdan sabaha en az 10 saat boyunca kaput, tavan ve bagaj kapağı su ile temas halinde kaldı; çünkü akşamdan sabaha kadar üzerinde nemli bir tabaka oluştu. Bu nedenle de sanki 45 gün hep ıslak kalmış gibi ürün işkenceye maruz kaldı.
Özetle, ürün bence kötü değil ama yeriniz müsait değilse, kürleşme için yeterli vaktiniz yoksa hiç bu tip ürünlere bulaşmamak lazım, sürün cilayı, wax'ı, sealant'ı olsun bitsin.

Merhaba, teşekkürler güncelleme için. Acaba bagaj kapağı ve tavanda da durum aynı mı? Motor ısısından etkilenmiş olabilir mi artı olarak bunu merak ettim açıkçası. Durum pek iyi değil diye yazmışsınız ama su testinde de aynı mıydı durumları yani?