Sonax Extreme Jel | Meguiars Endurance Jel - Lastik Parlatıcı Karşılaştırması

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#46
Eline sağlık hocam. Ben Sonax kullanıp beğendiğim için farklı markaya gitmedi elim hiç. Bitimine yakın 3D lere bakacaktım ki Bauhaus da ciddi indirim vardı, gidip 2 adet daha aldım :D 1 yıl daha astik parlatıcı aramam.

Ama böyle konular görünce de sıkınıtı, kaşıntı alıyor beni :) Ne de olsa bozacak ürün değil.:taraa:

Edit : Bu arada Jantlarını çok beğendim, :nazar: Kuş çekmek için dağ taş gitmesem bende değiştirmek istiyorum da mevcudu bile çok alçakken bu şekiller beni bozar :) Tekrar ellerine sağlık.
 

thelordof

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
822
Beğeniler
468
İl
Ankara-Tokat
#48
Eline sağlık hocam. Ben Sonax kullanıp beğendiğim için farklı markaya gitmedi elim hiç. Bitimine yakın 3D lere bakacaktım ki Bauhaus da ciddi indirim vardı, gidip 2 adet daha aldım :D 1 yıl daha astik parlatıcı aramam.

Ama böyle konular görünce de sıkınıtı, kaşıntı alıyor beni :) Ne de olsa bozacak ürün değil.:taraa:

Edit : Bu arada Jantlarını çok beğendim, :nazar: Kuş çekmek için dağ taş gitmesem bende değiştirmek istiyorum da mevcudu bile çok alçakken bu şekiller beni bozar :) Tekrar ellerine sağlık.
Ne kadara düşmüştü?
 

es026

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#51
Eline sağlık hocam. Ben Sonax kullanıp beğendiğim için farklı markaya gitmedi elim hiç. Bitimine yakın 3D lere bakacaktım ki Bauhaus da ciddi indirim vardı, gidip 2 adet daha aldım :D 1 yıl daha astik parlatıcı aramam.

Ama böyle konular görünce de sıkınıtı, kaşıntı alıyor beni :) Ne de olsa bozacak ürün değil.:taraa:

Edit : Bu arada Jantlarını çok beğendim, :nazar: Kuş çekmek için dağ taş gitmesem bende değiştirmek istiyorum da mevcudu bile çok alçakken bu şekiller beni bozar :) Tekrar ellerine sağlık.
Teşekkür ederim hocam. 2 adet Sonax bence 2 yıla yakın rahat gider diye umuyorum :) Dağ taş var ise jant işine hiç girme hocam ;)
 

es026

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#52
Geçen gece arabayı yıkadım. Yıkama sonrası garaja gelince çektiğim fotoğraflar. Gece olması sebebi ile flaşla görüntü aldım. Umarım faydalı olur.

Ön sağ lastik Endurance;



Ön sol Lastik Sonax;





Arka sağ lastik Sonax;



Deneyimlerime göre Meguiars biraz daha parlak kalıyor yıkama sonrasında. Ama aşağı yukarı denk ürünler diyebilirim birbirinin yerine tercih edilebilir. O gece tüm lastiklere üzerinden Endurance geçerek kurumaya bıraktım, 13 saat sonra aracı şehir içi kullandım çamurluk ve tamponlarda zerre sıçrama yoktu. Kuruması beklenirse sıçratma yapmıyor bunu da dipnot olarak belirteyim. :)
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#53
ellerinize sağlık, bende de hiç sıçrama olmuyor endurancede. İnce sürmek önemli sanırım. Endurancenin finalini daha çok seviyorum ben. Bir anket mi koysanız başlığa? endurancemi sonax mı diye. Merak ettim acaba hangisi daha çok beğenildi :)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#54
Geçen gece arabayı yıkadım. Yıkama sonrası garaja gelince çektiğim fotoğraflar. Gece olması sebebi ile flaşla görüntü aldım. Umarım faydalı olur.

Ön sağ lastik Endurance;



Ön sol Lastik Sonax;





Arka sağ lastik Sonax;



Deneyimlerime göre Meguiars biraz daha parlak kalıyor yıkama sonrasında. Ama aşağı yukarı denk ürünler diyebilirim birbirinin yerine tercih edilebilir. O gece tüm lastiklere üzerinden Endurance geçerek kurumaya bıraktım, 13 saat sonra aracı şehir içi kullandım çamurluk ve tamponlarda zerre sıçrama yoktu. Kuruması beklenirse sıçratma yapmıyor bunu da dipnot olarak belirteyim. :)
elinize sağlık güzel bir test oldu. renk olarak çok uçuk bir fark göremedim, ben mi bişeyi atlıyorum acaba? endurance kullanırken genelde eve gelince sürüyordum ürünü ki lastikler tamamen kurumuş oluyordu. baya memnundum. anladığım kadarıyla sonax siyahlık verirken endurance biraz daha siyahlığa ek tatlı bir parlaklık veriyor gibi
 

es026

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#55
elinize sağlık güzel bir test oldu. renk olarak çok uçuk bir fark göremedim, ben mi bişeyi atlıyorum acaba? endurance kullanırken genelde eve gelince sürüyordum ürünü ki lastikler tamamen kurumuş oluyordu. baya memnundum. anladığım kadarıyla sonax siyahlık verirken endurance biraz daha siyahlığa ek tatlı bir parlaklık veriyor gibi
Tamamen öyle hocam. Meguiars bi tık daha parlak oluyor sadece. Kısaca hafif parlasın diyenler Enduranceyi, birazcık mat olmalı diyenler Sonax tercih etmeli ☺️