Sonax Kokpit Sprey Mat Efekt

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#21
Bu konularda benden daha bilgili arkadaşlar vardır eminim fakat ben bir şişe almıştim uzun süredir bitsin diye kullanıyorum kokusu com hoş ama toz tutuyor, parlak etki bırakıyor yerine göre, dayanımı çok değil, bence o fiyata çok daha iyi ürünler vardır.
Demek ki bende aynı duruma düşeceğim, keşke almasaydım :(
 

South

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Mar 2019
Mesajlar
69
Beğeniler
59
Yaş
39
#22
inceleme için teşekkürler ilk kullandığım torpido ürünü idi bu konuda atas plak 2 yi çok başarılı bulmuştum
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#29
Eline sağlık Hakan'cığım, en sevdiğim ürünlerden biridir kendisi araç iç plastikleri için.
Rica ederim efem :)

Bu arada anti statik etkisi malesef bitti. :( Ne var ne yok yüzeye yapışıyor. Özellikle ilk hafta çok iyi götürdü sonra aşama aşama azalmaya başladı ve artık tamamen o etki yok oldu :(
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#31
Anti-statik etkisi ile ilgili kısa bir video çektim. Uygulamayı 4 Ekim'de yapmıştım. Videoyu bugün yani 19 Ekim'de çektim. Otomobili 2 haftadır her gün kullanıyorum. Videoyu usulca aşağıya bırakıyorum :)
Çok da toz toplamamış üstad. Beze sık sür şeklindeki uygulama kolaylığı ve matlığını da düşünürsek güzel ürün bence:)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#32
Çok da toz toplamamış üstad. Beze sık sür şeklindeki uygulama kolaylığı ve matlığını da düşünürsek güzel ürün bence:)
Evet hemde her gün kullandığım ve günde herhalde en az 2 defa kapısının açılıp kapanmasını da hesaba katarsak bu kadar toz veya iplik/tüy toplanmış olması hiç de fena sayılmaz :)
Flowey'de anti statik etki olmadığı için onunla kıyaslarsam o mesela çok daha hızlı şekilde toz çekiyordu.
İşin kötü mat yüzey olduğu için ne zaman ürünü yeniden uygulamak lazım onu kestirmek zor . Ama sanırım bendeki etki 1 ay sürecek. Ben ay sonunda ya yeniden uygulama yaparım ya da başka ürün uygularım :)
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#33
En iyi direksiyon ve hız göstergesinin arasında bulunan plastik parçadan anlaşılıyor toz toplama olayı bence ki oralar tozlanmamış neredeyse. Fena değil bence durum.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#37

Samatyalı

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
419
Beğeniler
1,292
İl
İstanbul
#38
Vakti zamanında detay ile ilgili bi forum sitesinde ,bi üründe ne kadar çok özellik varsa yapması gereken işi o kadar az yapıyordur mihvalinden bi yazı okumuştum… o yüzden sonax cokpit mat efekt sadece mat efekt versin yeter ;)
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#39
Abi bana da 37 gün sonrası için normal geldi. Zaten bu ürünü 2 haftada bir kullanmak lazım o kadar uzun süre koruma sağlamıyor
Bu arada af spritz daha çok toz topluyor yan yana denemiştim ama foto çekmediğim için paylaşamadım
Toz toplamayan kral Gyeon preserve:) Hafif parlak finishi olsa da 2 3 ayda bir yenilediğim için ve neredeyse sıfır toz topladığı için tercih ediyorum