Merhaba herkese,
Tentesi olan bir araç aldım yeni cilalı ve wax etkili, marka şampuan kullansam bir zararı var mı tenteye. Son olarak tente seramiği öneriyormusunuz bazı duyumlarıma göre tenteyi pütür(tiftikli gibi) bir hale getirebiliyormuş. Teşekkürler