Toyota Verso Polisaj

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#1
Araç çok sevdiğim bi abimin 2009 model model ilk sahipleri alındığı günden bu zamana kadar hep yıkamada yıkatılmış asla boya ile ilgili bir işlem görmemiş kaput koruma filmi dahil 10 senedir üzerinde duruyor araç geldiğinde perişan haldeydi.
Tek başımaydım ve vakit çok kısıtlıydı dün 3 gibi teslim aldım az önce teslim ettim o yüzden pek foto çekemedim

Kirli halleri ile başlayalım



Jantlara koyuldum ilk olarak iki tur VP Dragon’s dönmeme rağmen içlerini tam istediğim gibi temizleyemedim bile keşke vakit olsaydı sökebilseydim 10 senelik ve 110 bin km yapmış kiri temizleyebilseydim



Kaportaya ceviz ve b33 karışımı sıkarak başladım



Kurutmadan foam lance ile b33



Kova ile de geçip detayı halledip bi perde su tuttum



10 senelik kaput koruma perişan etti beni tam 2 saat sürdü sökmek hepsi bir yana yapışkanlarını temizlemekte bi ayrı dert oldu



Sıra gelmişti farlara 800 1000 1500 2000 2500 zımpara ile temizleyip 400 ve 2500 ile parlattım



Kaporta beni perişan etti çok foto yok kusuruma bakmayın


Tek kat 400 bu şekilde oldu bazı yerlere iki vuruş bazı yerlere üç vuruş geçtim bazı çiziklere sürtme izlerine zımpara attım

Finalleri atayım son olarak



400 2500 sonrası yıkama kurulama yapıldı üzerine otantik attım geçici olarak haftaya sonax pns geçilecek kaput koruma filmi yapcam tekrardan işim bitecek bu araçla hayırlı akşamlar cümleten


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#2
Vay vay vay :alkis:.Elinize sağlık efenim araç sahibi ne şanslıymış :).
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#3
Ellerinize sağlık ne güzel kendine gelmiş araç tebrik ederim.
Bu arada kaput filmini 10 yıl sonra sökmek tam bir işkence olmalı :yazik:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#5
Ellerinize sağlık ne güzel kendine gelmiş araç tebrik ederim.
Bu arada kaput filmini 10 yıl sonra sökmek tam bir işkence olmalı :yazik:
Teşekkür ederim.
Kaput filmi gerçekten işkence oldu sök artık yapışkanlar ondan daha pis oldu aseton m600 gaz yağı ne denediysem olmadı en son saf ipa ile sökebildim sürte sürte tecrübe oldu bana :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#6
Teşekkür ederim.
Kaput filmi gerçekten işkence oldu sök artık yapışkanlar ondan daha pis oldu aseton m600 gaz yağı ne denediysem olmadı en son saf ipa ile sökebildim sürte sürte tecrübe oldu bana :)
Benim de aklımda olsun bu tecrüben. Çünkü babamın aracında da 8 senelik yarım kaput filmi var. Aynı işlemi ben de yapacağım. Muhtemelen senin kadar ugrasacagim :of:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#7
Benim de aklımda olsun bu tecrüben. Çünkü babamın aracında da 8 senelik yarım kaput filmi var. Aynı işlemi ben de yapacağım. Muhtemelen senin kadar ugrasacagim :of:
Off o çok kötü bi durum işte birde hatırladığım kadar araç beyaz passattı renk dezavantaj olacak sana yapışkanları zor göreceksin bence şu vp nun falan yapışkan zift sökücü bi ürünü tar and glue olması lazım ondan kesin bulundur yanında o net işe yarar diye düşünüyor şimdiden kolay gelsin :)
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#8
Ellerin dert görmesin kardeşim
Maaşallah aracı kendine getirmişsin
Evet biraz zahmetli olmuş gibi ama finallere bakınca yorgunluğa değmiş
Arkadaşın çok şanslı, inşallah kıymetini bilir
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#9
Ellerin dert görmesin kardeşim
Maaşallah aracı kendine getirmişsin
Evet biraz zahmetli olmuş gibi ama finallere bakınca yorgunluğa değmiş
Arkadaşın çok şanslı, inşallah kıymetini bilir
Teşekkür ederim abi valla yatakta ters yatıyom şuan ellerimi parmaklarımı hissetmiyom baya hamlamış vücudum galiba :)
Yok abi ne kıymeti yine haftada bir yıkamaya girer araba abinin ilgilenmeye uğraşmaya hiç vakti yok maalesef
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#12
Hay maşallah. Pek güzel olmuş ellerine sağlık dostum. Kısıtlı zamanda güzel iş çıkarmışşsın:atess:
Yakında sürprizim olucak:tesellii:
 

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
776
Beğeniler
1,038
Yaş
37
İl
samsun
#17
Eline sağlık güzel çalışma olmuş

Sonax pns güzel tercih olur beğendiğim ürünlerden
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#18
Ellerine sağlık kısa sürede güzel iş çıkmış.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ