Araç çok sevdiğim bi abimin 2009 model model ilk sahipleri alındığı günden bu zamana kadar hep yıkamada yıkatılmış asla boya ile ilgili bir işlem görmemiş kaput koruma filmi dahil 10 senedir üzerinde duruyor araç geldiğinde perişan haldeydi.
Tek başımaydım ve vakit çok kısıtlıydı dün 3 gibi teslim aldım az önce teslim ettim o yüzden pek foto çekemedim
Kirli halleri ile başlayalım
Jantlara koyuldum ilk olarak iki tur VP Dragon’s dönmeme rağmen içlerini tam istediğim gibi temizleyemedim bile keşke vakit olsaydı sökebilseydim 10 senelik ve 110 bin km yapmış kiri temizleyebilseydim
Kaportaya ceviz ve b33 karışımı sıkarak başladım
Kurutmadan foam lance ile b33
Kova ile de geçip detayı halledip bi perde su tuttum
10 senelik kaput koruma perişan etti beni tam 2 saat sürdü sökmek hepsi bir yana yapışkanlarını temizlemekte bi ayrı dert oldu
Sıra gelmişti farlara 800 1000 1500 2000 2500 zımpara ile temizleyip 400 ve 2500 ile parlattım
Kaporta beni perişan etti çok foto yok kusuruma bakmayın
Tek kat 400 bu şekilde oldu bazı yerlere iki vuruş bazı yerlere üç vuruş geçtim bazı çiziklere sürtme izlerine zımpara attım
Finalleri atayım son olarak
400 2500 sonrası yıkama kurulama yapıldı üzerine otantik attım geçici olarak haftaya sonax pns geçilecek kaput koruma filmi yapcam tekrardan işim bitecek bu araçla hayırlı akşamlar cümleten
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tek başımaydım ve vakit çok kısıtlıydı dün 3 gibi teslim aldım az önce teslim ettim o yüzden pek foto çekemedim
Kirli halleri ile başlayalım
Jantlara koyuldum ilk olarak iki tur VP Dragon’s dönmeme rağmen içlerini tam istediğim gibi temizleyemedim bile keşke vakit olsaydı sökebilseydim 10 senelik ve 110 bin km yapmış kiri temizleyebilseydim
Kaportaya ceviz ve b33 karışımı sıkarak başladım
Kurutmadan foam lance ile b33
Kova ile de geçip detayı halledip bi perde su tuttum
10 senelik kaput koruma perişan etti beni tam 2 saat sürdü sökmek hepsi bir yana yapışkanlarını temizlemekte bi ayrı dert oldu
Sıra gelmişti farlara 800 1000 1500 2000 2500 zımpara ile temizleyip 400 ve 2500 ile parlattım
Kaporta beni perişan etti çok foto yok kusuruma bakmayın
Tek kat 400 bu şekilde oldu bazı yerlere iki vuruş bazı yerlere üç vuruş geçtim bazı çiziklere sürtme izlerine zımpara attım
Finalleri atayım son olarak
400 2500 sonrası yıkama kurulama yapıldı üzerine otantik attım geçici olarak haftaya sonax pns geçilecek kaput koruma filmi yapcam tekrardan işim bitecek bu araçla hayırlı akşamlar cümleten
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi





.Elinize sağlık efenim araç sahibi ne şanslıymış 





