Stokları paylaşıyoruz, neden tükettiğimiz ürünleri paylaşmıyoruz değil mi?
Aslında bu konuyu sene sonuna doğru açacaktım ama heyecanıma yenik düştüm ve konuyu açmak istedim.
Efem, belki bilenler vardır; sene başından beri tükettiğim / bitirdiğim (doğru kelime burada tüketmek herhalde, neyse...) ürünleri çöpe atmadan önce bir kutuda biriktirmek istediğimi bir yerlere yazmıştım. Sene başından beri tükettiğim ürünleri bir kutuda biriktiriyorum. Aşağıdaki görselde toplam 53 ürün var. Sene sonunda da tekrar bir görsel paylaşacağım bakalım o zaman hangi rakama ulaşmış olacağım hep birlikte göreceğiz. Bu rakam az mı çok mu, hiçbir fikrim yok. Ama, bu sayede kullanıp unuttuğum ve günün sonunda bu kutuya bakınca ben bu ürünü de mi kullanmışım dediğim anlar oldu. Biriktirip sene sonunda işe yaramayanları geri dönüşüme atacağım, işe yarayacak şişeleri de tekrar kullanırım düşüncesiyle saklayacağım, nihayetinde bazen şişe lazım oluyor. Geçtiğimiz ay otomobili yıkama fırsatım olmamıştı. Daha doğrusu sık aralıklarla yağmura denk gelince, emeğime yazık diyerek yıkamamıştım. Ha ama içini ve camları temiz tutmaya özen gösterdim. Dün otomobili yıkadım ve dün itibariyle 3 ürün daha (üstteki rakama dahil) kutuya eklenmiş oldu.
Tükettiği ürünleri paylaşmak isteyenler, tükettiği ürünlerin fotoğraflarını ister toplu halde ister günlük şekilde bu konu altında paylaşabilir.
Sadece fotoğraf paylaşmaya özen göstermenizi rica ederim. Zira, beğenip, beğenmeme adı altında yorumları paylaşabileceğiniz konular var
Efem, belki bilenler vardır; sene başından beri tükettiğim / bitirdiğim (doğru kelime burada tüketmek herhalde, neyse...) ürünleri çöpe atmadan önce bir kutuda biriktirmek istediğimi bir yerlere yazmıştım. Sene başından beri tükettiğim ürünleri bir kutuda biriktiriyorum. Aşağıdaki görselde toplam 53 ürün var. Sene sonunda da tekrar bir görsel paylaşacağım bakalım o zaman hangi rakama ulaşmış olacağım hep birlikte göreceğiz. Bu rakam az mı çok mu, hiçbir fikrim yok. Ama, bu sayede kullanıp unuttuğum ve günün sonunda bu kutuya bakınca ben bu ürünü de mi kullanmışım dediğim anlar oldu. Biriktirip sene sonunda işe yaramayanları geri dönüşüme atacağım, işe yarayacak şişeleri de tekrar kullanırım düşüncesiyle saklayacağım, nihayetinde bazen şişe lazım oluyor. Geçtiğimiz ay otomobili yıkama fırsatım olmamıştı. Daha doğrusu sık aralıklarla yağmura denk gelince, emeğime yazık diyerek yıkamamıştım. Ha ama içini ve camları temiz tutmaya özen gösterdim. Dün otomobili yıkadım ve dün itibariyle 3 ürün daha (üstteki rakama dahil) kutuya eklenmiş oldu.
Tükettiği ürünleri paylaşmak isteyenler, tükettiği ürünlerin fotoğraflarını ister toplu halde ister günlük şekilde bu konu altında paylaşabilir.




