Tükettiğimiz ürünler

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Stokları paylaşıyoruz, neden tükettiğimiz ürünleri paylaşmıyoruz değil mi? :) Aslında bu konuyu sene sonuna doğru açacaktım ama heyecanıma yenik düştüm ve konuyu açmak istedim.
Efem, belki bilenler vardır; sene başından beri tükettiğim / bitirdiğim (doğru kelime burada tüketmek herhalde, neyse...) ürünleri çöpe atmadan önce bir kutuda biriktirmek istediğimi bir yerlere yazmıştım. Sene başından beri tükettiğim ürünleri bir kutuda biriktiriyorum. Aşağıdaki görselde toplam 53 ürün var. Sene sonunda da tekrar bir görsel paylaşacağım bakalım o zaman hangi rakama ulaşmış olacağım hep birlikte göreceğiz. Bu rakam az mı çok mu, hiçbir fikrim yok. Ama, bu sayede kullanıp unuttuğum ve günün sonunda bu kutuya bakınca ben bu ürünü de mi kullanmışım dediğim anlar oldu. Biriktirip sene sonunda işe yaramayanları geri dönüşüme atacağım, işe yarayacak şişeleri de tekrar kullanırım düşüncesiyle saklayacağım, nihayetinde bazen şişe lazım oluyor. Geçtiğimiz ay otomobili yıkama fırsatım olmamıştı. Daha doğrusu sık aralıklarla yağmura denk gelince, emeğime yazık diyerek yıkamamıştım. Ha ama içini ve camları temiz tutmaya özen gösterdim. Dün otomobili yıkadım ve dün itibariyle 3 ürün daha (üstteki rakama dahil) kutuya eklenmiş oldu.

Tükettiği ürünleri paylaşmak isteyenler, tükettiği ürünlerin fotoğraflarını ister toplu halde ister günlük şekilde bu konu altında paylaşabilir. :) Sadece fotoğraf paylaşmaya özen göstermenizi rica ederim. Zira, beğenip, beğenmeme adı altında yorumları paylaşabileceğiniz konular var :)


 

bbah

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2023
Mesajlar
62
Beğeniler
240
Yaş
58
İl
rize
#2
Merhaba Subaruoutback, ilginç, zekice planlanılmış,dikkat çekici bir konu olmuş tebrikler…. Birkaç önerim olacak mümkünse boşaltılan kutuları görülecek ve okunacak şekilde dizerseniz, hatırlayabildiğiniz ve/veya vakit olduğu kadarıyla ürün hakkında kısa bir değerlendirme yapabilirseniz Bizlere ürünle alakalı kıymetli deneyiminizi de aktarmış olursunuz. Selamlar iyi forumlar….
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#4
Ortalama 400 e yakin ürün tüketip siselerini attim orjinal etiketlerini koleksiyon yapiyorum bu attigim karisik koleksiyon meguiars ve digerleri baska yerde bir ara paylasirim.

Bugüne kadar tükettiğim ürünlerin etiketlerini tutsaydım eve bedava duvar kağıdı yapardık :D :D
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
An itibariyle 61 adet ürün tüketmişim. Sene sonuna kadar tükenme potansiyeli olan daha doğrusu şişesinin dibinde kalan 3 ürün daha var. Ama belli olmaz, seneye kalabilirler.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#6
Merhaba Subaruoutback, ilginç, zekice planlanılmış,dikkat çekici bir konu olmuş tebrikler…. Birkaç önerim olacak mümkünse boşaltılan kutuları görülecek ve okunacak şekilde dizerseniz, hatırlayabildiğiniz ve/veya vakit olduğu kadarıyla ürün hakkında kısa bir değerlendirme yapabilirseniz Bizlere ürünle alakalı kıymetli deneyiminizi de aktarmış olursunuz. Selamlar iyi forumlar….
Tabi ki yaparım :)