Turtle Wax Pro Hybrid Graphene Max Wax İncelemesi

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#21
Kardesim Eline saglik ya Araba ya ne sursen bu kadar cok parlar deseler heralde bu ürun derim muazzam bir derinlik ve parlaklik var yansima cok iyi hele o kaputun uzeri harika olmus Bravo Super Uygulama olmus
Kardesim cok tesekkur ederim katiliyorum sana :)

Sefa hocam eline sağlık:)
Çok güzel parlamış
Araç sahibine not: Aracı bez ile kurulamanıza gerek yok hortumla su tutun kendi kurulanıyor :sırıtan1::sırıtan1:
Tesekkurler hocam Su ile kurulanmasi cok iyi :)

Amirim eline sağlık bu ne güzel bir parlaklık cok sahane olmuş Polisaj da cok iyi finaller herseyden daha da iyi süpersin amirim :sevilenx:
Saol Kardesim adamsin gelirsen yanimiza senin arabaya da uygulariz :)
 

SaNToS

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2020
Mesajlar
696
Beğeniler
3,155
İl
İzmir
#23
Eline Sağlık Siyah Yanmış :) Ama Bir Konuda Yanlış Var Trye Gelirse Daha Pahalıya Geliyor Genelde :(
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#24
@Sefa46 Eline emeğine sağlık :) Kesene bereket :)
TW son zamanlarda güzel ürünler üretiyor. :)
Sana zahmet olmazsa bu ürünü öncesinde polisaj yapmadan da makina ve elle kullanabilirmisin :)
Tabikide deneriz hocam hem bu sefer makina ile test edelim :)

Eline Sağlık Siyah Yanmış :) Ama Bir Konuda Yanlış Var Trye Gelirse Daha Pahalıya Geliyor Genelde :(
Tesekkurler hocam valla bazen ummadigin uygun fiyata gelebiliyor bakalim ne olacak fiyat :)
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#25
Elinize sağlık ve inceleme için ayrıca teşekkürler,
Çekimden mi kaynaklı bilmiyorum ama parlaklık kesinlikle açık ara çok iyi,
gündüzü gece yapmış resmen arabanın yüzeyi.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#26
Elinize sağlık ve inceleme için ayrıca teşekkürler,
Çekimden mi kaynaklı bilmiyorum ama parlaklık kesinlikle açık ara çok iyi,
gündüzü gece yapmış resmen arabanın yüzeyi.
Resimdekinden daha guzel di hocam arac :) Herhangi bir fotograf vs oynamasi olmadi zaten nasil yapilir onuda bilmem :komik:
 

xxman

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
80
Beğeniler
128
Yaş
43
İl
İstanbul
#27
elinize sağlık araç kedine gelmiş. Böyle hologramlı nasıl bırakıyorlar aracı anlamak zor
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#28
elinize sağlık araç kedine gelmiş. Böyle hologramlı nasıl bırakıyorlar aracı anlamak zor
Hocam en buyuk etken benim gözlemledigim bu Waffle Cam Bezleri var camlarda iyi kurulama yaptigi icin onlar simdi piyasada kurulama havlusu olarak satilmaya basladi cok fena hologram ve cizilme yapiyor malesef
 

kaya06

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Eki 2020
Mesajlar
37
Beğeniler
54
Yaş
36
İl
niğde
#31
Üstadım eline sağlık bu ne güzel bir parlaklık camsı bir yapı oluşmuş resmen valla yapıyorsun bu sporu :):utandımx:
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#36
Emeğine sağlık :)
Hava durumunu veriyorum, parçalı bulutlu :D
Ne sicak ne soguk guzel bir hava var :)

Elinize sağlık harika olmuş
Güldür Güldür repliği geldi aklıma " üüüffff arabaya baakk"
Tesekkurler hocam guzel yorumunuz icin :komik:

Çok deli olmuş, ellerine sağlık kardeşim
Abi tesekkur ederim soyle bir durum var urun acaip yagli ve kaygan durumda yani ben ped e 4 nohut tanesi sıktım komple kocaman kaputa fazla bile geldi cok guzel yayiliyor yalniz tabi cok yagli kivamda olunca silmek icin iki bez gerekiyor :komik:
 

paradigma

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
30 Mar 2019
Mesajlar
57
Beğeniler
186
Yaş
45
#39
@Sefa46 hocam elinize emeğinize sağlık.arayıpta bulamadığım bir konu olmuş :) aynı ürün bende de var.bir türlü fırsat bulup uygulama yapamadım.aldığım zaman yurtdışı uygulamalarında gördüğüm nemli bezle falan siliyorlardı araçtan.siz nasıl yaptınız acaba? ürünü uyguladıktan sonra ne kadar süre sonra ve nasıl siliyorsunuz ?
şimdiden çok teşekkürler.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#40
@Sefa46 hocam elinize emeğinize sağlık.arayıpta bulamadığım bir konu olmuş :) aynı ürün bende de var.bir türlü fırsat bulup uygulama yapamadım.aldığım zaman yurtdışı uygulamalarında gördüğüm nemli bezle falan siliyorlardı araçtan.siz nasıl yaptınız acaba? ürünü uyguladıktan sonra ne kadar süre sonra ve nasıl siliyorsunuz ?
şimdiden çok teşekkürler.
Hocam Merhaba Ben bu ürün ü bitirdim 1 uygulamalik biraktim sadece icinde :)
Ürünü uyguladiktan sonra boyle hafif kurlesme olduktan sonra siliyoruz cok beklerse nemli bezle silebilirsiniz yada araca komple uyguladiktan sonra hemen arkasindan basladiginiz yerden silebilirsiniz Uzun Tüylu bez kullanmayin silerken zor oluyor