Selamın aleyküm abilerim kardeşlerim aracım 2008 model ford c-max aracıma polisaj yapmayı düşünüyorum aracımda 3 çamurluk ve tamponlar boyalı ve araçta fabrikasyon orjinal boyalarındada portakal kabuğu görüntüsü var çizikler tırnak girmiycek kadar var ama çok harede çok elle pasta cila yaptım resimleride ekledim pasta ciladan sonra çizikler gitmedi sadece parlama oldu buda beni tatmin etmedi arabayı komple köpükle yıkayıp ipayla komple silmeyi düşünüyorum eski pastayı çıkarmak için sonra demir tozu temizliği kill temizliği sonra menzerna 400-2500-3800 ve menzerna boya korumayün ped-ortasert sünger ped -soft ped
Yapmayı planladığım şeyler bunlar ama makineyle hiç yapmadım becerim yok bu arabanın boya vernik sertliği nasıldır makinede ne kadar baskı yapılması lazım araştırdım ama gene uygulama yapmadığım için boyayı yakma korkum var makine olarakta bosch markanın polisajını almayı düşünüyorum tavsiyelere ustaların ince bilgilerine açığım önerilerinizi bekliyorum




