@Murat abi niye oralara çıktın ki yi dash cam var bende canavar 1080p 60 fps 1244p de var ayrıca şerit takip filanda var ben çok memnunum 250 almıştım şuan ne kadar bilmiyorum gps yok tek kamera ama gerçekten iyi