Hocam ellerinize sağlık . Benimde kaputta aynı şekilde girdaplar var nasıl bir pasta kombinasyonu uyguladınız acaba? ( kalın pastayla mı girdiniz yoksa ortamı )(kalınla cutting şeklindemi girdiniz yosam polish şeklindemi vs vs gbi)?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi