Karşılaştırma Vonixx Diamond vs Britemax Max Shine vs BH Double Speed Wax

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#1
Herkese iyi forumlar dilerim, bayadır paylaşım yapmıyordum. :) Pazar günümü boş buldum ve @Sadikyilmaaz Sadık abiyle bir kaç test yaptık ve kendimizce videoya çektik.

İlk başta Max Shine'den başlıyım, diğer 2 waxla alakası olmayan bir ürün aynı kategoride değil ancak elimde varken kıyaslamak istedim. İçeriği ise Brezilya veya palmiye mumu olarak da bilinen carnauba balmumu zaten kıvamı ise jelimsi. Hatta carnabua balmumu ve montan balmumu birleşerek verniğe polimerleşerek tutunuyormuş. Parlaklık maksimuma hedeflenmiş ancak su iticiliği az dayanımı da az diye tahmin ediyorum. :) Sürümü ise çok garip, geçtiğiniz yerde sanki wax gözükmüyor ancak ince bir tabaka oluşturuyor. Silmesi ise çok basit.

Vonixx ise Carnabua özlü bir hybrid wax. Brezilya'dan gelen en saf Carnabua ile üretilmiş ve yine polimer yapısıyla ön planda. Amacı ise yüksek parlaklık, yüksey dayanım, yüksek hidrofobik güç. Dayanımına 4 ay ömür biçmişler bakalım nasıl gidicek. :) Sürmesi birazcık can çekiştirici çünkü yanında gelen ped dandik resmen, 20 TL'lik pedden daha kötü. Güzel bir ped ile kolay sürülebilir ancak silmesi biraz inatçı çok kurutmamak gerekiyor.

BH Double Speed Wax ise yine hybrid bir wax, yine amaçları Vonixx'de ki gibi aynı. yine Carnabua özlü bir wax vaad ettiklerinin yanında ekonomik olması daha tercih edilmesini sağlıyor. Sürümü çok çok rahat ve her yere homojen yayıldığını çok rahat görüyorsunuz ancak silmesi zor. :( Fazla bekletmemek gerekiyor yoksa uğraş dur. :D

Finalde ise Max Shine laf etmiyorum çünkü amacı farklı yazın çok güzel testler gelicek Süpernova ile. :) Ancak parlaklığı ön planda olduğu için rakiplerine göre su iticiliğinde geride kalıyor.

Vonixx ise parlaklığı gayet güzel, metalik boyalı aracımı çok güzel gösterdi ancak su iticiliğinde BH'nin gerisinde kalıyor ama parlaklıkda önde.

BH Double Speed Wax'ı çok beğendim, hem ekonomik hemde su iticliği çok güzel. Sanırsam kışın her zaman bunu kullanacağım ama parlaklık konusunda yazın sürüp kıymak istemem. :)

Videoda göründüğü gibi Max Shine direk fre veriyor. :) Vonixx ise güzel ancak Bh'nin gerisinde kalıyor ve BH son noktayı koyuyor. :) :D

 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#3
Herkese iyi forumlar dilerim, bayadır paylaşım yapmıyordum. :) Pazar günümü boş buldum ve @Sadikyilmaaz Sadık abiyle bir kaç test yaptık ve kendimizce videoya çektik.

İlk başta Max Shine'den başlıyım, diğer 2 waxla alakası olmayan bir ürün aynı kategoride değil ancak elimde varken kıyaslamak istedim. İçeriği ise Brezilya veya palmiye mumu olarak da bilinen carnauba balmumu zaten kıvamı ise jelimsi. Hatta carnabua balmumu ve montan balmumu birleşerek verniğe polimerleşerek tutunuyormuş. Parlaklık maksimuma hedeflenmiş ancak su iticiliği az dayanımı da az diye tahmin ediyorum. :) Sürümü ise çok garip, geçtiğiniz yerde sanki wax gözükmüyor ancak ince bir tabaka oluşturuyor. Silmesi ise çok basit.

Vonixx ise Carnabua özlü bir hybrid wax. Brezilya'dan gelen en saf Carnabua ile üretilmiş ve yine polimer yapısıyla ön planda. Amacı ise yüksek parlaklık, yüksey dayanım, yüksek hidrofobik güç. Dayanımına 4 ay ömür biçmişler bakalım nasıl gidicek. :) Sürmesi birazcık can çekiştirici çünkü yanında gelen ped dandik resmen, 20 TL'lik pedden daha kötü. Güzel bir ped ile kolay sürülebilir ancak silmesi biraz inatçı çok kurutmamak gerekiyor.

BH Double Speed Wax ise yine hybrid bir wax, yine amaçları Vonixx'de ki gibi aynı. yine Carnabua özlü bir wax vaad ettiklerinin yanında ekonomik olması daha tercih edilmesini sağlıyor. Sürümü çok çok rahat ve her yere homojen yayıldığını çok rahat görüyorsunuz ancak silmesi zor. :( Fazla bekletmemek gerekiyor yoksa uğraş dur. :D

Finalde ise Max Shine laf etmiyorum çünkü amacı farklı yazın çok güzel testler gelicek Süpernova ile. :) Ancak parlaklığı ön planda olduğu için rakiplerine göre su iticiliğinde geride kalıyor.

Vonixx ise parlaklığı gayet güzel, metalik boyalı aracımı çok güzel gösterdi ancak su iticiliğinde BH'nin gerisinde kalıyor ama parlaklıkda önde.

BH Double Speed Wax'ı çok beğendim, hem ekonomik hemde su iticliği çok güzel. Sanırsam kışın her zaman bunu kullanacağım ama parlaklık konusunda yazın sürüp kıymak istemem. :)

Videoda göründüğü gibi Max Shine direk fre veriyor. :) Vonixx ise güzel ancak Bh'nin gerisinde kalıyor ve BH son noktayı koyuyor. :):D

eline sağlık kardeşim. güzel bir test olmuş. vonixx i sen alınca test ne zaman gelecek diye bekleye bekleye bi hal oldum :D Vonixx Diamond boncuğunu double speed 'den daha iyi olur diye bekliyordum ama double speed yenmiş gibi.
double speed üstüne suyu sıkarken videoyu az daha uzatsan terapi gibi izlenirdi, gece gece iyi gitti :D Dayanım konusunda da yine burdan paylaşırsan şahane olur,vonixx diamond'ı merakla takipteyim :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#4
Eline sağlık Ürün iceriklerini güzel anlatmissin :tesekkurr:@Sercan20
Google'den yardım alarak ve gözlemlerimin sonucunda özetlemeye çalıştım. :) Teşekkürler. :)
eline sağlık kardeşim. güzel bir test olmuş. vonixx i sen alınca test ne zaman gelecek diye bekleye bekleye bi hal oldum :D Vonixx Diamond boncuğunu double speed 'den daha iyi olur diye bekliyordum ama double speed yenmiş gibi.
double speed üstüne suyu sıkarken videoyu az daha uzatsan terapi gibi izlenirdi, gece gece iyi gitti :D Dayanım konusunda da yine burdan paylaşırsan şahane olur,vonixx diamond'ı merakla takipteyim :)
Bende Vonixx Diamond''ı daha iyi diye bekliyordum ancak parlaklık konusunda üstünmüş. :)
Eve gelince videoyu açınca fark ettim, keşke 10-20 sn daha su tutup video çekseymişim. :( Aman neyse wax bende yine sürer yine çekerim ahahah :D
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#5
Ellerine sağlık Sercan. Beklediğimiz test geldi :) Dayanımları bakalım ne olacak takipteyim
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#7
İnceleme için Teşekkürler:gulumsemex: bilt hamber kış şartları dayanımını özellikle takip ediyorum haberin olsun:)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#9
İnceleme için Teşekkürler:gulumsemex: bilt hamber kış şartları dayanımını özellikle takip ediyorum haberin olsun:)
Ellerine sağlık @Sercan20 kardeşim ben de takipteyim konuyu :)
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. :)
Double Speed Wax'ın dayanımı az olduğu için çoğunlukla 2 kat uyguluyorlar ancak test olduğu için tek kat uyguladım. 1 Ay gitse bile yeter benim için sonuçta çok güzel boncuklanma yapısı var. Şu sıralar Denizli sıcak hiç çiğ yağmıyor bir yağsa direk atıcam. :D
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#10
İnceleme için teşekkürler Sercan video yu izledim abone oldum. Video sonlarına doğru boncuk show olmuş.


DENİZLİ
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#12
Herkese iyi pazarlar dilerim, dün ki yıkamamdan sonra hemen güncel çekiyim dedim. Uygulamadan sonra tam 26 gün geçmiş ve durumlarını fotoğraflı bir şekilde atıyım. :)

Ev13 ön yıkamadan sonra ki görüntüler



Bu fotoğraf da ise Flowey 2.5 ile kova yıkama yaptıkdan sonra



Hemen son özetimi geçiyim, araç yaklaşık 800-900 km yol yaptı. -5'e de düşdü +25'i de gördü ve 1-1.5 saat yağmurlu çamurlu havada seyahat etti.

Vonixx Diamond beni çok üzdü çünkü internetde yazan 4 aylık korumaydı ben ise 2-3 ay bekliyordum. Arabanın geri kalan kısımlarına da Vonixx sürmüştüm, neredeyse oralarda da waxdan eser yok.

Max Shine'den hiç ümidim yoktu zaten, amacıda dayanım değil parlaklık. Bu da sizlere ömür. :)

BH Double Speed Wax ise tam anlamıyla ekonomik cüzdan dostu, tek kat atmama rağmen hem 26 gün dayandı hemde su iticiliği hala fena değil.

Sadete gelirsek kış aylarında BH DS Wax'ı 2 kat atarım geçerim, bahar aylarında ise Vonixx kullanırım. Çünkü Vonixx baya baya arabayı parlatıyor. :)

Herkese iyi forumlar dilerim, diğer testler de görüşmek dileğiyle. :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#15
Ellerine sağlık Sercan. Kral bir karşılaştırma olmuş. Teşekkürler. :alkıssx:
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#16
@Sercan20 eline sağlık kardeşim. güzel bir karşılaştırma oldu :) vonixx hakkında baya beklentim vardı benim de özellikle youtube'daki bikaç videoyu izledikten sonra. bahar- yaz ayları için daha ideal olduğunu anlamış olduk :) havalar ısınınca bi vonixx testi daha yaparsın artık :D
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#18
Tekrar eline emeğine sağlık dostum. Vonix biraz erken terketmiş arabayı.
Berkay abi sağolasın, Vonixx'de daha fazla parlaklık vaad eden bir wax olduğu için aramızdan ayrıldı. :)
@Sercan20 Emeğine sağlık :) Vonixx'e geçmiş olsun :(
Geçmiş olsun abi, artık bahar aylarında piyasa yaparken araba parlasın diye süreceğim bir wax. :) :D
Ellerine sağlık Sercan. Kral bir karşılaştırma olmuş. Teşekkürler. :alkıssx:
Teşekkürler Can abi, forumumuza yakışır testler yapmaya çalışıyorum :)
@Sercan20 eline sağlık kardeşim. güzel bir karşılaştırma oldu :) vonixx hakkında baya beklentim vardı benim de özellikle youtube'daki bikaç videoyu izledikten sonra. bahar- yaz ayları için daha ideal olduğunu anlamış olduk :) havalar ısınınca bi vonixx testi daha yaparsın artık :D
Sağolasın Mustafa abi, evet kesinlikle o aylarda ortalığa ateş etmek için sürücem. :) Havalar ısınsın bol manzaralı yerlerde çekim yapıcam. :)
Emeğine sağlık Sercan.


DENİZLİ
Sağolasın Süleyman abi. :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#20
Sağolasın abi, evet kesinlikle yaz aylarında sürüceğim. Bir daha ki yıkama da dediğin gibi 2 kat BH double atıp taçlandırıcam. :)