Herkese iyi forumlar dilerim, bayadır paylaşım yapmıyordum.
Pazar günümü boş buldum ve @Sadikyilmaaz Sadık abiyle bir kaç test yaptık ve kendimizce videoya çektik.
İlk başta Max Shine'den başlıyım, diğer 2 waxla alakası olmayan bir ürün aynı kategoride değil ancak elimde varken kıyaslamak istedim. İçeriği ise Brezilya veya palmiye mumu olarak da bilinen carnauba balmumu zaten kıvamı ise jelimsi. Hatta carnabua balmumu ve montan balmumu birleşerek verniğe polimerleşerek tutunuyormuş. Parlaklık maksimuma hedeflenmiş ancak su iticiliği az dayanımı da az diye tahmin ediyorum.
Sürümü ise çok garip, geçtiğiniz yerde sanki wax gözükmüyor ancak ince bir tabaka oluşturuyor. Silmesi ise çok basit.
Vonixx ise Carnabua özlü bir hybrid wax. Brezilya'dan gelen en saf Carnabua ile üretilmiş ve yine polimer yapısıyla ön planda. Amacı ise yüksek parlaklık, yüksey dayanım, yüksek hidrofobik güç. Dayanımına 4 ay ömür biçmişler bakalım nasıl gidicek.
Sürmesi birazcık can çekiştirici çünkü yanında gelen ped dandik resmen, 20 TL'lik pedden daha kötü. Güzel bir ped ile kolay sürülebilir ancak silmesi biraz inatçı çok kurutmamak gerekiyor.
BH Double Speed Wax ise yine hybrid bir wax, yine amaçları Vonixx'de ki gibi aynı. yine Carnabua özlü bir wax vaad ettiklerinin yanında ekonomik olması daha tercih edilmesini sağlıyor. Sürümü çok çok rahat ve her yere homojen yayıldığını çok rahat görüyorsunuz ancak silmesi zor.
Fazla bekletmemek gerekiyor yoksa uğraş dur. 
Finalde ise Max Shine laf etmiyorum çünkü amacı farklı yazın çok güzel testler gelicek Süpernova ile.
Ancak parlaklığı ön planda olduğu için rakiplerine göre su iticiliğinde geride kalıyor.
Vonixx ise parlaklığı gayet güzel, metalik boyalı aracımı çok güzel gösterdi ancak su iticiliğinde BH'nin gerisinde kalıyor ama parlaklıkda önde.
BH Double Speed Wax'ı çok beğendim, hem ekonomik hemde su iticliği çok güzel. Sanırsam kışın her zaman bunu kullanacağım ama parlaklık konusunda yazın sürüp kıymak istemem.
Videoda göründüğü gibi Max Shine direk fre veriyor.
Vonixx ise güzel ancak Bh'nin gerisinde kalıyor ve BH son noktayı koyuyor.

İlk başta Max Shine'den başlıyım, diğer 2 waxla alakası olmayan bir ürün aynı kategoride değil ancak elimde varken kıyaslamak istedim. İçeriği ise Brezilya veya palmiye mumu olarak da bilinen carnauba balmumu zaten kıvamı ise jelimsi. Hatta carnabua balmumu ve montan balmumu birleşerek verniğe polimerleşerek tutunuyormuş. Parlaklık maksimuma hedeflenmiş ancak su iticiliği az dayanımı da az diye tahmin ediyorum.
Vonixx ise Carnabua özlü bir hybrid wax. Brezilya'dan gelen en saf Carnabua ile üretilmiş ve yine polimer yapısıyla ön planda. Amacı ise yüksek parlaklık, yüksey dayanım, yüksek hidrofobik güç. Dayanımına 4 ay ömür biçmişler bakalım nasıl gidicek.
BH Double Speed Wax ise yine hybrid bir wax, yine amaçları Vonixx'de ki gibi aynı. yine Carnabua özlü bir wax vaad ettiklerinin yanında ekonomik olması daha tercih edilmesini sağlıyor. Sürümü çok çok rahat ve her yere homojen yayıldığını çok rahat görüyorsunuz ancak silmesi zor.
Finalde ise Max Shine laf etmiyorum çünkü amacı farklı yazın çok güzel testler gelicek Süpernova ile.
Vonixx ise parlaklığı gayet güzel, metalik boyalı aracımı çok güzel gösterdi ancak su iticiliğinde BH'nin gerisinde kalıyor ama parlaklıkda önde.
BH Double Speed Wax'ı çok beğendim, hem ekonomik hemde su iticliği çok güzel. Sanırsam kışın her zaman bunu kullanacağım ama parlaklık konusunda yazın sürüp kıymak istemem.
Videoda göründüğü gibi Max Shine direk fre veriyor.





@Sercan20
video yu izledim abone oldum. Video sonlarına doğru boncuk show olmuş.
.. Sende belirtmişsin benim de kullanımım kesinlikle kış şartlarında bilt hamber double speed wax 2 kat olurdu ki 3 ayı görmüştü. Vonixx i bir de yazın görelim.